Te kosti ne bomo glodali ker sta to razli?na avta. Mazda 3 in Alfa 147 mogo?e?
In mimogrede si ?e sli?al za Mazdo 3 MPS? Morda bi to lahko primerjali z Alfo 147 GTA?
Torej Alfa 147 GTA proti Mazdi 3 MPS. Kako zanimivo, MPSka ima skoraj en liter manj motorja, pa ve? konjev, ve? navora, bolj?e pospe?ke, vi?jo kon?no za povrhu vsega pa sem prepri?an da bolj?o lego (LSD dela ?ude?e ?esar pa Alfa nima), ?e ne verjame? pa pobrskaj na netu malo teste Mazde 3 MPS...
dokler dela tako kot je treba jo mazde lahko vidijo le v ritko........da vas ?e malo sprovociram....
O tak?nih debatah bi se pa dalo klepetati dneve in tedne kateri je hitrej?i, kateri se bolje dr?i, kateri manj porabi, ima bolj?e pospe?ke, kateri ho?e dokazati, da ima dalj?ega lul?ka itd.
MAZDA MX3 je pa? napisal, da je zanj Mazda zakon kot je zate Alfa cuore sportiva in sploh po tvojem mnenju po?i dol vse po vrsti, je najbolj?a v vseh pogledih pa ne vem kaj ?e. Saj razumem, da je nekdo zvest svoji znamki ampak tole je pa ?e fanati?nost, da uleti? na forum samo zato da se krega?...
Saj bi ?e kaj dodal pa za spremeembo od tebe ne bom ker se ne mislim spu??ati na tvojo raven in se pljuvati.
EDIT & PS:
In pomoje se nana?a tole o tem "kaj je avto" na statistiko ki pravi, da se bo Alfa prej pokvarila/bo? imel z njo ve? nepotrebnih stro?kov kot z Mazdo... To je DEJSTVO, ki so ga ni?kolikokrat statisti?no ugotovili. In, da te potola?im, moje mnenje je to velika ?koda za Alfo, saj delajo lepe avtomobile, imajo neko du?o ampak znane so pa po kvarljivosti. Pa so mi v?e?.
In ?e to vsakemu lahko upam v obraz povedati, da se kvarijo tudi Mazde ali pa Nissani (pa ?e primere ti bom dal) ali pa zarad mene ne vem kera znamka. Eni (si) pa tega ne priznajo. In takih poznam kar nekaj (nekdo je imel same te?ave z Golfom V pa jih ni hotel priznati, kao ta avto se ne kvari ?eprav so vsi iz mehanikovih rok VEDELI, da je bil ?e preve?krat na servisu)
Zanimivo. Mi je pa zanimiv ?lanek v zadnjem Avtomagazinu kjer so testirali 1,4 TSI proti TDIju. Sicer je bil TSI mo?nej?i ampak cena je bila ista. Ugotovitev? TSI tehnologija
Jaz sem nabavil direkt N?vi 250 in sem zadovoljen. Lahko re?em, da najde vsak ?e tako majhen kraj edina slabost je pa slaba pokritost z objekti. Torej bencinski servisi, bankomati, trgovine, o?tarije. To je pa v Adria Route, ki ga pa (zaenkrat) ?e nimam.
?e ima? tipski lonec za MX-5ko, pojdi tja kjer si kupil pa fehtaj atest. ?e ima? univerzalnega... No potem ima? menda te?avo.
Ma pa tko lep, ne?n in miren zvok, tko kot mucke predejo. Vsaj pravjo tko...js ga na?eloma ?e nism sli?u med vo?njo...na mestu pa po gasu, se mi pa zdi da ne sli?i? ?ist tapravga zvoka. Al ja?
Mah ?e se v ?tandgasu in ob mirni vo?nji ne sli?i potem ne kompliciraj. Da ga bo? lahko homologiral pa nekako dvomim.
Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji«
Podoben test sem jaz bral. Pri navadnem avtu se ni poznalo niti konja, pri Imprezi WRX pa je bila kar opazna razlika. In konec koncev tudi dirkalniki res uporabljajo ve? oktanska goriva, dodajajo razno razne aditive. In mimogrede zanimivo je, da imajo japonske specifikacije avtov pogosto ve? konjev kot za ameri?ki/evropski trg. Zakaj? Morda zato ker imajo japonci 98 oktanov za vodo medtem ko je v USA 92 oktanov ?e "dirkalno" gorivo?
To da se na mo?i prav ni? ne pozna mi je bilo jasno ?e preden sem ga prvi? natankal, sem pa opazil da je tek motorja mirnej?i in ti?ji.....tako da jaz veselo tankam OMV-jevo 100-tko
Tudi jaz pri Mazdi. Pri Nissanu ni razlike ampak vseeno, ?e bo motor zato delal kak procent ve? bom pa? brez te?av dal par ? na leto ve? ker ni tako drasti?na razlika...
No da se pohvalim. 1100 km do Budimpe?te in nazaj. Poraba do tja je bila 6,8 nazaj pa 6,2 l/100km. Fabia 1,4 ga rula pa za karavanarco in le 75 konjev ?e celo dobro potegne (po ravnini do 180 km/h)
?e bi ?el s svojim bi me pri?lo najmanj 8 litrov pa okvaro hrbtenice.
Govorim o temu, da nemc je delan za visoke potovalne hitrosti - 180+, laguna&co se pa najbolje po?uti malo nad omejitvami.
Tu se pa strinjam. Kdorkoli je vozil kak?en pravi ameri?ki avto lahko potrdi, da kljub visoki kubika?i avto ni narejen za hitrosti nad 150km/h. In tudi ve?ina ?portnih japoncev se bolje po?uti na zavitih progah kot na AC.
In logi?no, da bo nekdo z nem?kim avtom ?isto mirno peljal 180 razni Clioti te pa ne bodo kar tako prehitevali po AC. Izmed ve?jih limuzin je pri nas po moje itak najve? nemcev. In poznam kar nekaj ljudi z nemci, ki jih nekako ne bi metali v ta ko? kamor jih me?ete sedaj.
Je pa res, da ima veliko prepotenih sve?ih "poslovne?ev" nem?ke avtomobile in ga uporabljajo kot podalj?ek uda in morajo kazati svojo ve?vrednost z blendanjem ?e na 200m. Isto kot ima dosti 18letnikov Civice in dostikrat blatijo znamko zaradi svojega obna?anja in odnosa na cesti. Ljudje pa radi posplo?ujemo.
?e enkrat vsem hvala za va?e kritike in predloge. Vsekakor jih bomo sku?ali upo?tevati in se trudimo napredovati. Oddaje Top Gear in ostale, ki jih omenjate so na sporedu ?e veliko let in seveda so voditelji in vsebina temu primerna. Primerjava z temi legendarnimi oddajami je seveda neumesna.
Na?a ?elja je pripeljati oddajo na primerno raven in k temu bomo tudi stremeli. Na?e punce se ne morejo primerjati z eminentnimi voditelji kot je Clarkson, saj nekatere punce ?e niti niso znale govorit, ko je on ?e za?el kot voditelj.
Zdravo.
Priperjati s Clarksonom neumestna? Poglejte si kak?ne ZELO stare oddaje pa boste videli, da je bilo ?e od samega za?etka zanimivo in popolnoma druga?e zastavljeno.
To o mladosti punc se pa meni zdi neumestno. V Tuning TV so ravno tako mlade punce, ampak vedo kaj delajo in kaj govorijo, niso neke nau?ene. Je pa verjetno v mali Sloveniji te?ko dobiti punce, ki bi kolikor toliko dobro izgledale in obenem vedle kaj dosti o avtih (sem se pa spomnil na eno, ki dirka s Ferrarijem. ). Za voditelje pa mislim, da ne bi bila te?ava (ne.rabi.biti.lep.press in dirka?ev.imamo.dosti.press )
Torej po doma?e povedano Italijanski zakoni omogo?ajo naslednje:
Prodati avto, pustiti "sre?nemu lastniku super in poceni avta" kak?no leto veselje na koncu pa prijavi? (da si po enem letu opazil) krajo avta??? Ja fak in to seveda splooooh ni sumljivo, ampak ker je to po zakonu mo?no ga najebe stranka. Prodajalec pa potem ?e enkrat proda avto in ima dvojen zaslu?ek. ma tipa bi ustrelil, pa bi imel manj te?av, vsaj kraje ne bi prijavil pa ?e kupoprodajno bi imel. :ne vem:
Samo ti ima? res nesre?o z MX-3kami. Predvidevam, da je itak ona kriva in bo? dobil kupon?ek ?eprav bodo najbr? bolj slabo ocenili... Vsaj to je sre?a v nesre?i, da je relativno majhna ?koda in ni bilo nikomur ni?.
Kolikor vidim iz slik ni toliko butnjena, da se je ne bi dalo po?timati? :ne vem: kiler, lu?i, odbija?, hauba.. vezna stena? ?e kaj?
PS: in naj ugibam ?e to, da so ljudje tebe grdo gledali ker si mulc s ?portnim kupejem kaj? Vsaj jaz sem imel take izku?nje neko?, ko nisem bil ni? kriv...
za par mescov se bo prodajal kot nepo?kodovan in nekaramboliran
Pa ne bo? verjel prijatelj je prodal zbito avto bil je najmanj 3 lastnik (nismo ?li na net preverjat) l98 in ?ez par mesecev se prodaja kot nepo?kodovan, nekaramboliran, gara?iran, 2. lastnik, edino kilometrov ni napisal ker jih je imel ?e preko 190.000 ampak glede na to, da ga je prodajal uradni servis ne bi 2x rekel da jih je imel potem 50.000 manj.
Jasno da je bil nepo?kodovan in gara?iran, ?e je bil pa na novo ?trihnjen. ?eprav glede na to da ni bil FUL zbit (prag je bil sicer vbo?en) me je ?e skoraj mikal.
Tale je edini v Sloveniji (morda celo v EU, ker do sedaj nisem niti na autoscoutu zasledil 5 vratnega, so pa bili v avstraliji in NZ popularni). Sem ga vozil 2 leti nazaj, pelje se (peljal se je) super. Ne vem a sem bil samo takrat bolj fasciniran ampak pomoje, da celo bolje vle?e kot moj NX, pa ?eprav imata isti motor. Pa ?altal se je ful dobro, sklopka je bila pa tako prekleto trda, da mi ?e zdaj ni ni? jasno, ampak se je pa dalo ful hitreje ?altat kot pri meni. ?tev?ki takrat ?e niso bili priklopljeni. Delalo je vse, tip ga je prodaja, ker ni imel klime (ja to?no to, no saj ima pa ?ibedah ). Prodajal se je za isto ceno kot sedaj, bil je super ohranjen, butnjen je bil zadaj v bok po besedah takratnega lastnika (kdo ve, mogo?e imam ?e kje oglas shranjen, bi mu malo pokazal tale link ).
Uvo?en iz ?vice od njegovega o?eta potem ga je mel on, ga lep ?as prodajal, nekaj ?asa celo na Autoscoutu kao, da je iz Dunaja Sedaj se pa spet prodaja. Je pa kul, po dveh letih je cena ista, najbr? predvsem zaradi tega, ker ima avto sedaj 15.000km manj kar je sploh fenomen.
Sicer pa kul, avto jaz bi ga takrat takoj nabavil pa nisem bil pri denarju, kljub vsemu bi ga mogo?e celo sedaj kupil, Sunny je bil le "moj" prvi avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men je zabavno brati razmi?ljanje takega mentalnega otroka sploh ker vem, da ga ownamo kadar ga ho?emo ker je pa? otrok vsaj sode? po njegovih postih.
PS: Marko a bi se dalo tole temo lo?iti od originalne in jo dati pod "krneki" mogo?e z naslovom "alfaDriverjevo izlivanje ?rnega ?ol?a"?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani