Sem v tej dimenziji imel Nexen N Fera SU1 na prejsnji sestici (KLIK) ... pa nisem imel pripomb pri voznji... po suhem, mokrem ... Edino kar sem opazil je, da je bila povprecna poraba kar nekaj visja (po obcutku, skoraj 1 liter/100 km) ...
Kar sem do sedaj videl na slikah mi je v?e?, nisem pa ?e videl odprtega prtlja?nika na nobeni sliki, ker me zanima ali ima ravno dno ali poglobljeno. V primerjavi z novo M3 mi je lep?i in bolj ekonomi?en (po videzu ima na zadnjih sede?ih ve? prostora, ve?ji prtlja?nik). Je pa seveda potrebno vozilo videti v ?ivo.
Dovolj je ze, ce imas delni kasko (zavarovana stekla - kombinacija E)
Ce nimas, pa Carglas ni med cenejsimi... Sin je imel pred leti poskodbo na Yarisu in tudi brez dodatnega zavarovanja in je bilo skoraj pol ceneje pri Omejcu v Medvodah oz. Zbiljah >> https://www.avto-stekla.si ... ze Rogelj Romat je bil cenejsi od Carglasa...
Jaz imam sicer touchscreen... ampak ze v sestici in sedaj v CX-5 zelo malo sarim po zaslonu, ker je enostavno upravljanje s kolesckom zelo dobro narejeno ... V prejsnji sestici, pa drugace ni slo, kot preko touchscreena ... vsaj za vecino zadev ...
Ampak to je tako, kot ti pravis, da si se v dveh dneh navadil na to, da moras za spremembo temperature sarit po zaslonu, velja tudi v tem primeru ... Je pa tako, da ponavadi najbolje poznamo tisto, kar sami uporabljamo ... in ce je clovek malce prilagodljiv, se da navadit na vse... Se vseeno pa so mnenja glede tega razlicna in prav je tako ... in vsak lahko napise tisto, kar mu je vsec ali ne
Mimogrede... tudi infotainment me ne moti vec, da je narejen tako, kot da bi nekdo naknadno nasadil na armaturo neko tablico ... Pa sem bil prej velik nasprotnik tega in mi je bolj vsec, ce je zadeva integrirana v armaturo, tako kot je bilo pri sestici ...
Sicer nima veze direktno z Mazdo.. mi pa ze od nekdaj ni vsec, da nekateri proizvajalci take osnovne fukncije, kot je recimo upravljanje prezracevanja, klime... in recimo ogrevanje sedezev, volana in podobno tlacijo na touchscreen in ukinjajo fizicne gumbe. In ce bi se pri Mazdi tako odlocili, bi to vseeno vzel kot nekaj, kar ni OK ...
Glede motorjev pa... G122 ni tako malo... Itak da si s tezo preteral... saj ima trojka po tovarniskih podatkih slabih 1.300 kg ... Komur ni zadosti, pa prihaja tudi SkyActive-X s 188 KS ...
A pri analognem gumbu avtomatske klime pa ne pogledas skoraj pol metra nizje koliko stopinj je?
Ampak pomoje je razlika, ce na slepo primes gumb, ga obrnes in pogledas nastavljeno vrednost... v primerjavi s tem, da moras najprej na zaslonu v menijih najti opcijo za nastavljanje temperature in potem gledat, kam bos pritisnil prst da nastavis zeljeno temperaturo ...
To pa po moje pomeni da v trojki carplay in android auto nista mogoca.....s tem odpade odlicen entertaiment in google / waze navigacija
Zakaj ne? Itak Android Auto na MZD Connect sploh ne omogoca upravljanja preko touchscreena... pri CarPlay-u pa deluje le takrat, ko avto stoji oz. se premika pocasneje od nekje 20 km/h ...
Meni tudi ni jasno, zakaj bi clovek rad imel crn strop ... Pa to je kao "premium" dodatna oprema, ki jo je ponavadi treba posebej narocit ... Vsaj sosed je omenjal, ko je lani maja narocal T-Roc, da hoce met bel avto s crno streho in crn strop v notranjosti... Jaz imam raje, da je notranjost cimbolj svetla ... se veliko manj utesnjeno pocutim notri ...
Popusti so ponavadi na redne cene... pri gumah je pa tako, da ne poznam trgovca, ki bi jih prodajal po redni ceni... vsi imajo vsaj ene 15, 20, 25% popust velikokrat pa so ti popusti tudi do 50% ... Pac imajo priporoceno prodajno ceno tako navito...
Nekomu ki na triglav drajvu dose?e 56 % je treba zase?i vozni?ko!
Zel hitro dobis slab rezultat... Jaz recimo opazam, ce malo hitreje speljem, ker drugace ne pridem na cesto na Jeprci zjutraj ob sedmih, mi takoj zazna hitro speljevanje in odbije tocke... Ali pa ce me kdo izsili, da moram malo bolj zavirati... Pa to nima prav nobene zveze z divjanjem...
Meni je sicer vseeno... samo takrat, ko so malo bolj govorili okoli tega Karakuri sistema, je bilo tako razlozeno ... In v zadnjem casu tega itak ne oglasujejo vec prav posebej ... in lahko da imajo tudi drugi sedaj tako narejeno ...
In po pravici povedano me boli "K", kako se cemu rece... vem pa kaj imam od opreme v avtu ...
In za tvojo cehinjo sem skoraj preprican da lahko tudi dokupis zavesice... mogoce ne originalne od Skode... skoraj gotovo pa kitajci kaj nudijo ... ce je le kaj povprasevanja po tem ...
Sistem karakuri je po mojem mnenju predvsem to, da je podiranje sedezev karseda enostavno... in narejeno tako, da iz prtljaznika samo potegnes rocico in se naslonjalo zadnjih sedezev zlozi... Kolikor gledam v prirocniku zadnje sestice (2018), je to se vedno enako kot je bilo ze pri prejsnjih modelih (vsaj pri karavanu)...
Po novem takih tablic ne bo vec mogoce narociti... ker bo menda, ce se bo deklini na salterju zdelo, da je vsebina tablice zaljiva, moralo dati zegen ministrstvo za kuturo ...
Sam so lisice - ?e ho?e? Tech paket, mora? vzet ?e Sound in Premium. Recimo men Premium ni? ne pomeni, ker bo avto samo moj in ne rabim elektri?no nastavljivih sede?ev, ogledal in HUD-a.
Kje si pa nasel link do tega prospekta? Ker na strani imajo se vedno prazno oz. le neko osnovno predstavitev, ce kliknes na tisti "RAZRKIVAM KMALU"
Skoraj vse novejse Mazde zadnjih nekaj let imajo ze vgrajen celoten sistem in manjka samo SD kartica, da potem deluje navigacija ... Izjema so le tisti najbolj oskubljeni vstopni paketi opreme, ki niti nimajo touchscreena (oprema Emotion) ...
Imam vpra?anje, ne se jezit name, sem ?isti n00bek kar se vsega tega ti?e
Sem v procesu nabave novega avta, naj bi pri?la moja nova mazdica v marcu. Naj bi sicer imela Android auto itd, ampak jaz bi si vseeno ?elela imet navigacijo od mazde. Ali mi lahko kdo pomaga z nasvetom katerega naj naro?im iz ebaya itd? Ali pa ?e je kdo pred kratkim naro?al, pa da mi lahko pomaga? Pa kaj je s tisto "hitrej?o" kartico?
Se res opravi?ujem, glup post, ampak ja. Kot sem rekla nimam o tem 0 izku?enj. Do sedaj sem imela v stari mazdi Garmina, pa ?e ta ve?ino ?asa ni delal
Jaz tudi nisem ravno za zgled takim, ki redno perejo avto... pa nisem opazil, da bi bilo zato kaj narobe ... Vceraj sem ga po dolgem casu doma opral... z vodo in nastavkom (krtaco) na cevi ... ... Brez kaksnih kemicnih dodatkov (samponi, voski, ...). Prej je bil opran v avtopralnici enkrat pred novim letom ... ... Avto imam zato, da sluzi meni... in ne obratno
- Voznikov sedez elektricno nastavljiv s spominkso funkcijo
- Spominska funkcija za HUD
- Spominksa funkcija za vzvratna ogledala
TECH PAKET
- 360? prikaz na zaslonu
- Driver Atention alert (DAA+)
- Opozarjanje na precni promet pred vozilom (FCTA)
- Opozarjanje na promet za vozilom z zaviranjem v sili (RCTB)
- Asistent za zaviranje v sili zadaj (SCBSr)
- Radarski tempomat in pomoc pri ohranjanju voznega pasu
Bodo pa kot kaze ti paketi se kot dodatno doplacilo in nekateri so taki, da je pgoojeno, da vzames vec paketov zraven... Recimo pri Tech paketu je pri nekaterih modelih obvezno potrebno vzeti tudi Sound paket in Style paket ali Sound paket in Premium paket...
Doplacila pa so v Avstriji taksna (cene modelov so pri nas kolikor sem gledal na brzino okoli 3.000 ? ceneje kot v Avstriji):
Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.
Moje mnenje pa je, da je v RL to prej neopazno ...
@Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at.
120 KM je na papirju... in po mojem laicnem mnenju je za doseganje rezultatov pomembno se kaj drugega, kot samo teh 120 KM ... To je podobno kot recimo pri porabi... ki je pri vecini poskocila, ko so zaceli meriti po drugacnih standardih...
In se vedno sem mnenja, da 120 KM pri 1.0 mlincku s turbino ni enakih 120 KM pri 2.0 atmosferskem motorju... Mogoce za doseganje rezultatov v res idelanih pogojih (skoraj prazen rezervorar, prave gume, pravo vreme, prava podlaga,...
Pac to je za tiste, ki tudi verjamejo, da fotkic s 40 megapixli je gotovo bolsji kot tisti s samo 10 megapixli ... A vemo, da je se cel kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost fotkica ...
Jaz najraje sam probam te zadeve in so vrednosti, navedene v katalogih in prospektih predvsem samo za neko orientacijo ... Se je pa treba zavedat, da to ni dirkalni ali sportni avto... ampak predvsem avto namenjen "normalni" voznji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem v tej dimenziji imel Nexen N Fera SU1 na prejsnji sestici (KLIK) ... pa nisem imel pripomb pri voznji... po suhem, mokrem ... Edino kar sem opazil je, da je bila povprecna poraba kar nekaj visja (po obcutku, skoraj 1 liter/100 km) ...
On isce 225/45-R19 ... ti si dal link pa do 17" ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani