Mazda?i, kdo mi bo asistiral s primerno mehanizacijo, da posnamemo tole zadevo v ?im ve?ji kvaliteti, kasneje se bom pa osebno TOTALNO anga?iral in poskrbel za primerno "promocijo" tovrstnih cest, pa da vidimo kaj bom dosegel. Mislim, da veliko, saj pri?akujem absolutno podporo VSEH voznikov, ki se vozijo po tej ali kak?ni podobno "razcveteli" cestni razvalini, obenem me pa niti malo ni strah ali sram se javno izpostavit in povedati par stavkov, magari na nacionalni tv.
Osebno u?ivam v tem, da se trudim stvari izbolj?ati in ?e mi bo le kdo pripravljen pomagati pri tem, bom zelo hvale?en, isto?asno pa boste naredili uslugo sebi in ?ir?i mno?ici voznikov v na?i dr?avici.
no, upam, da ti bo zadeva ?pilala tko, kot mora. bi ga pa jaz peljal k Pelkotu na pregled in diagnostiko, da ti realno pove, kako pa kaj, al pa na A-Cosmos v BTC Lj, kjer so fantje tudi super
Se strinjam z obema priporo?enima servisoma, ker v BTC je g. Marijan Majes res mo?akar in pol ter pravi specialist, medtem ko Pelko je pa forumski doktor za Mazde in po?tenjak, da jih je malo tak?nih v tej dr?avci.
Danes sem peljal svojo mazdo 6 1.8te bencin k Pelkotu ker se blizam 120k km in je potrebno opraviti "veliki"servis.
Zaracunal mi bo 160eur za olje, oljni filter, filter kabine, svecke itd...
Zadnje ploscice 140, rocna zajla 80eur....
Sumljiva mi je ta zajla, je res tako draga? kaj mislite?
lp
V?eraj sem Simona povpra?al konkretno o tej jeklenici oz. zajli, povedal mi je, da je material cca. 60?, delo v zvezi z njo pa 20, ker je treba razdreti osrednjo konzolo.
Zdi se mi po?teno, da sedaj napi?e? kolik?en je bil dejanski stro?ek glede te zadeve, da ne bo kdo po krivici na slabem glasu, ker kolikor vem, ti jo je dr. Pelko re?il zadevo z nula stro?ki.
Zgornja objava je nastala na primeren datum, da ne bo kak?ne pomote, ker jaz vozim bolj "fotrovski tempo", pogosto celo v stilu kot bi me g. Lojz u?il vozit v avto ?oli. Ponavadi mi takrat tamal drema med vo?njo in grem reeees po?asi (?e vseeno pa ne 80kmh po AC, da se razumemo)
Danes sem pa prelo?il par zadev iz nje v svojo novo pridobitev.
Wankel, v?eri se odpravimo na izlet, pa za uvod po tej rodeo cesti no in po pravic povedan mi je takoj morala padla za 10%, pa sem bil pred tem idealnega razpolo?enja, ampak tak?ne ceste res niso za v leto 2014, pa neka EU, itd. ?e bi videl tak?en asfaltni izdelek nekje v Tad?ikistanu, bi ?e razumel, tako pa ...
P.S. Zdaj ko ni ve? meja oz. carinarnice med npr. Avstrijo ali Italijo in nami, pa ?e druga?e ne boste opazili kdaj ste vstopili v na?o dr?avco, ja mater milo, da vas bo asfaltna podlaga opozorila na pre?kanje meje.
Ok, ampak tule sem navedel cesto z ENORMNIM dnevnim pretokom, pri tem je velika razlika od tiste pri g. Slivki.
Veliko voznikov se na relaciji Vodice - Komenda ali obratno, ?e le imajo prost nasprotni pas, pelje kar po sredini, kar se mi glede na kvaliteto cesti??a tudi zdi ?e najbolj varno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Svojo parkiral in je bil v nadaljevanju moj pogled na cesto naslednji.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani