Veš da. 6ko žena goni. Jaz pa "tamalo". Križ zahteval svoj davek.
Hvala za nasvet. Bom opazoval. Vsak dan sem na avtocesti, tako da sem na rednem servisu ca. 3x letno. Računaj, da delam ca. 3 do 4 tisoč na mesec.
Gume pa so KleberKrisalp HP3 SUV 215/55 R18 99V XL. Trenutno sem z njimi zelo zadovoljen. Tihe, v dežju in suhem se super obnašajo. Ko bo sneg pa itak bolj po pameti vozim (prilagojeno zimskim razmeram).
Moral bi posodobiti navigacijo, ker me je že parkrat narobe vodila in pripeljala v slepo ulico. Sedaj sem v dilemi. Ali plačati za enkratno posodobitev in naj bi bilo za kake dve leti mir ali kupiti triletno posodobitev? 🤔
Črna namesto kroma je zakon.👍 Sploh mi ni jasno, kaj na novih Mazdah še tlačijo ta krom gor. 🤔 Meni ni nikoli bil všeč na avtih. Upam, da bodo na teh novih modelih mazd, ki prihajajo, to spremenili. Krom bi moral biti samo še kot opcija.
Sedaj, ko si menjal je velika razlika v vodljivost in "grdoti" a se navadiš kot vsako zimo..... 😁
Teža 19tk je pa super, peresno lahke feltne imaš, ali pa nič profila na gumi.... 😂 Katere gume že imaš? 🤔
Moje nove zimske Kleber na 18tkah original Mazda so točno 24kg ,letne Bridgestone 18" na original Mazda feltnah pa stehtam, ko jih menjam ob priliki....
Srečno nedrsečo vožnjo ti želim... 😊
Res je. 19" so izgleda res zelo lahke. Imam pa trenutno gor montirane good year, F1, assimetric 5, 245/40 r 19. Profila je še ful, izgleda, da se da narediti kar veliko kilometrov z njimi. Sedaj jih imam drugo sezono, prevoženih 11 Kkm.
Evo zamenjal brisalce. Iz Aerotwin sem dal gor originalne mazda. Brišejo boljše vendar imam še vedno neke čudne sledi na steklu, ki izgledajo kot en premaz. Predvidevam, da moram razmastiti steklo a kaj. A bo sredstvo za posodo dobro ali svetzjete kaj drugega?
To so sledi voskanja (lahko je vosek dodan tudi v avtošamponu)
Zato se sam izogibam avto šamponom, ki imajo dodan vosek. Tudi, če ga pelješ v avtopralnico ponavadi dodajo vosek. Ko imam tak problem, očistimdobro in večkrat steklo z čistilnim alkoholom.
Nato na koncu uporabim še kako res dobro čistilo, ki je namenjeno avto šipam. In je kot novo.
Včeraj sem imel čas, pa lepo vreme je bilo in sem vrgel gor zimske 17". Ugotovil sem, da vožnja z njimi niti ni toliko bolj udobna kot na 19". So bolj glasne, v ovinkih se zvijajo, da imaš občutek, da bo šel avto ravno, avto je grd. 😊
Sem pa hkrati šele sedaj ugotovil tudi to, da je na teh 17" v bistvu ET 40 in ne 45, kot je pisalo na računu. 🤔 In sem bil v to skozi prepričan.
Zato pa lepše stojijo na avtu, bolj pomaknjena na rob blatnikov. Vsaj nekaj.
Hkrati sem stehtal moje momo 19", feltna + guma = 22,5 kg.
Na Kitajskem se danes izdelujejo vrhunski izdelki, tudi Apple in Lenovo računalniki. Ne rečem, da so kitajska Mazda platišča vrhunska (vsaj če jih primerjam z originalnimi ALU od Honde Accord lahko rečem, da niso), ampak argument "Made in China" praviloma ni več samo slab.
Vemo v primeru 19" oem mazda alu felten , kakšno sranje imajo lastniki z lupljenjem laka in posamezniki tudi z ovalnostjo. 🙄 Prva serija 6- k je imela italijanska platišča (made in italy) - Eta-beta in so bila vrhunska. Nikoli nisem bral, da bi bile kake reklamacije. Jaz jih imam še dan danes na, stari 6- ki in so kot nova. Tako, da pri alu feltnah je hitro problem, če niso v redu narejena ( jajčasta, torzijsko zvita, neuravnotežena). Vse boljše in renomirane znamke vlivajo feltne še vedno večinoma v Evropi, nižje (low budget podznamke in cenovno ugodne ) pa na Kitajskem. Pri njih je ponavadi potrebno dodajati veliko mg uteži, da so kolikor toliko uravnotežene.
Jaz sem že skoraj naročil 19ke...pa sem klical na mazda pooblaščenca da preverim še tam cene in mi model isto reče "vzami raje 17 za zimo". In zdej spet nevem kaj bi.
Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel.
Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)
Rezultati so kar presenetljivi.
Benzin, 145 konjska:
Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗
Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊
Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti.
Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih.
Še 175 konjska
Vse se da, če se hoče. Ja, to je narejeno na telefonu s pomočjo urejevalnika. 🤗
Janez, sedaj vidiš, koliko je tvoja nova benzinarka 6- ka bolj švoh od dizelske in zakaj tvoji družinski člani bentijo. 🤗
pred 36 minutami je J.J. napisal:
Zakaj bi vozil na drajv popust, ker tm nikol ne bom dobil tok popusta pr zavarovanju kot mi ga da že v osnovi moj redni agent zakaj bi sam sebe mučil, hahahaha
Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
Enako je pri meni. Imam max. popust pri zavarovalnici, kolikor ga je le mogoče dobiti. Zato pa, piči in uživaj z dizlom. 😊
Sem naredil malo primerjave za oba motorja, benzin in dizel.
Vsi motorji so z ročnim menjalnikom razen ta močni 192 HP benzinar, ki je avtomatik. Označil sem z različnimi barvami moč pri 1500 obr. / min. (lagodna vožnja po mestu ali na regionalki) in pri 2500 obr. / min. (avtocesta, okoli 130 km/ uro.)
Rezultati so kar presenetljivi.
Benzin, 145 konjska:
Lahko vidimo, da ima ta motor pri lagodno vožnji, pri 1500 obratih v min. le 31,2 konjiček.😊Na, avtocesti, ko vozimo recimo 130 km/ uro se pa ponaša z kar zajetnimi 65,9 konjički. 🤗
Nadalje lahko ugotovimo, kot je že Janez napisal, da imata oba benzinska motorja, tako 145 kot 165, pri normalni vožnji, popolnoma enako moč. 😊
Nadalje je tu ta močen benzinar, 192 konjski, avtomatski menjalnik. A tudi tu vidimo, da je dokaj malo moči ob normalni vožnji tako z nizkimi obrati, kakor tudi z 2500/ min. pri 130/ uro po avtocesti.
Drugače je z dizelcama. Iz priloženih tabel lahko vidimo, da imata obe, tako 150 kot 175 veliko konjičev že pri nizkih obratih.
Ti deklarirani kW so nekaj podobnega kot pri audio ojačevalcih W. So zavajajoči in so del marketinga.
Mazda G145 ima praktično enako (uporabno oz. neuporabno 😁) moč kot G165. Pri 2.000 obratih imata obe 50 KM, pri 3.500 obe 100 KM. Morda kakšno KM razlike. In kdo vozi Mazdo pri več kot 5.000 obratih?
Skratka G145 je praktično enako G165. Razlika je predvsem v naboru možne opreme.
Iz spodnjih grafov vidimo, da bi bil tudi G120 čisto OK za Mazdo 6, kot je bil 30 let star Mazdin 2.0 motor s 117 KM v Mazdi 626. Sem jo imel in je šla podobno zadovoljivo kot G165. Kaj več pa ne. 😔
Dejansko se vozijo benzinarji večino časa s 50 konji.
(sarkazem on)To mi zaj pojasni marsikaj o prometu, vsi so zacel tekmovat, kdo ma manjso porabo, js morm pa ze vec ko pol ure prej od doma, k je taka guzva po cest 😛 (sarkazem off)
ma ja marsikaj se da, sam pac ni pol vec uzitka v voznjo sami, je pa uzitek v porabi to pa to, pri teh cenah vrjamem, da marsikomi to pretehta.
Res je. Vedno več je voznikov, ki vozijo na avtocestah 110, 120/uro. Veliko med njimi je "električarjev", ki šparajo elektriko, da se lahko pripeljejo do obale in nazaj domov. 😊 Je pa med njimi tudi precej "navadnih" avtov, ki šparajo z gorivom. Nič narobe. Jaz zase vem, da imam avto zato, da potegne in da uživam v vožnji z njim. Nisem glih najhitrejši na cestah, nisem pa niti najpočasnejši. 🤗
Da se voziti tudi pod 5 litrov/ 100 kilometrov, a je vsaj zame to mučenje. Na porabo ne gledam preveč, tako, da se trenutna poraba pri meni vrti okoli 7 l/100. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsekakor ji tej dodatki pašejo a se ji že poznajo leta. Luči pa podobne bmw-ju. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani