Samo mora biti pa tole zelo star oglas, ker ima na fotografijah ?e sneg v ozadju. ?e res, da je iz Tolminskih hribov, ampak ?e pri nas ni bilo snega ?e vsaj ?tiri mesece, ga tudi pri njih ni bilo...
Ni bilo po hosti, je bilo po cesti izven naselja. Pa ?e niti hitrosti ni bilo, vozil sem 50 km/h. Ve? pa dizela? ni potegnil... Aja, pa poleg ?ene sem imel v avtu ?e ?tiri otroke. Ja, pa po?itni?ka prikolica je zadaj opletala. Pa 12% vzpon je bil. In pa, ja, porabo mi je najbr? nabila klima, ki je bila pri?gana...
Prijateljico sem navdu?il za Mazdo. Konkretno za Mazdo 5.
Sedaj pa i??e kak?no rabljeno, a ne pregonjeno in pretegnjeno. Mogo?e tu kdo prodaja Mazdo 5? Tako, ki bi jo prodal tudi prijatelju, ne le nekomu na drugi konec dr?ave v upanju, da ga ne sre?a? nikdar ve?...
Iz prve roke ti povem, da je bila povpre?na poraba 6,3 litra bencina na 100 km. Je pa res, da imam tu v hribih zelo malo mestne vo?nje (od semaforja do semaforja)... ?e pa je bila odprta cesta in "prazen" avto, pa ne preve? te?ka noga, je bila pa poraba komaj kaj ?ez 5 litrov na 100 km.
Bila je pa Honda Jazz 1,4i, sport oprema, 8 v?igalnih sve?k, 16 ventilov, majhen avto (velikosti R-Clio), ogromen prtlja?nik (primerljiv s prtlja?nikom R-Lagune),...
Prijateljico sem navdu?il za Mazdo. Konkretno za Mazdo 5.
Sedaj pa i??e kak?no rabljeno, a ne pregonjeno in pretegnjeno. Mogo?e tu kdo prodaja Mazdo 5? Tako, ki bi jo prodal tudi prijatelju, ne le nekomu na drugi konec dr?ave v upanju, da ga ne sre?a? nikdar ve?...
Jaz sem takoj pomislil na H Jazz, ki velja za trpe?en, prostoren in izjemno var?en avto, tak?no vem da je imela tudi Slivka family in bili zelo zadovoljni.
Res je. Njegova edina napaka je bila, da je postal za en sede? premajhen...
In to je bil edini avto, za katerega mi je bilo resni?no ?al, da je moral od hi?e...
Pred nekaj meseci sem nekemu dizela?u s ?tajerske spraznil rezervoar. S tem bencinom sem do zdaj delal me?anico za motorko in kosilnico. Sicer gre zaloga po?asi h koncu, a se vseeno ne sekiram, ?e se bencin podra?i. Drva so ve?inoma pod streho, za kositi pa letos tudi ne bo ve? veliko. In, konec koncev, kaj se ve - mogo?e bo pa potrebno spet komu prazniti rezervoar...
O?itno sem jaz nekaj zamudil in nisem seznanjen z vsemi spremembami.
V ?asih, ko sem jaz hodil v avto ?olo (pa tudi prej), je veljalo, da kolesarji in mopedisti lahko zavzemajo en meter skrajno desnega roba vozi??a. Zdaj pa opa?am, da to o?itno ne velja ve?, ker se vozijo po sredi ceste, tudi po dva v?tric, in se hudujejo, ?e jim potrobi?. Najbolj zanimivo je pa to, da se z dirkalnimi kolesi brez kakr?nih koli odsevnikov vozijo tudi proti ve?eru in ga komaj opazi?. Sploh nisem vedel za vse te spremembe zakona...
Tako kot pri nas recimo nekdo pelje po desnem pasu in ce je kolona na levem, prehitevalnem pasu pocasnejsa, bi moral zmanjsati hitrost, da ne bi zacel prehitevati po desni... Ker ce bi policist videl, bi po vsej verjetnosti kaznoval tistega, ki po desnem pasu pelje hitreje (kao prehiteva po desni) in ne tistih, ki "kampirajo" na prehitevalnem pasu
Kako pa gre v tem primeru tisto, da hitrej?a vo?nja kolone vozil po enem voznem pasu od vo?nje kolone vozil po drugem voznem pasu ne ?teje za prehitevanje? Se mi mota po glavi, da sem enkrat nekje zasledil nekaj takega, samo ne vem, a to velja samo na mestnih dvopasovnicah ali na vseh?
Kopija moje, ?eprav ni razvidno ali ima panoramo. Je pa o?itno uvoz in ob tej ceni izgleda da ji manjka vsaj 100.000 km.......... ima magi?nih nekaj 10k pod 200.000
budale, ker ravno 210.000 je veliki servis in zaradi nekaj cifer na ?tevcu in denarnici lahko zje cel avto...
Eh drama slivka..material na osebnih avtih je pac olo?. Imel sem veliko avtov ampak cx7 he tresel pri 15.000km...res da so na cx7 diski premajhni... Od mazde 6, pa se turbo je bila
Mazda 5 je tudi pri?teta med osebne avtomobile... :ne vem:
A se Mazda 6 toliko razlikuje od Mazde 5 in Mazde BT-50, ali pa se razlikuje znanje glede zaviranja ampak meni ne na BTjki ne na Mazdi 5 ?e niso menjali diskov. In kdor je bil na Mazdinem pikniku v Lokovcu ve, kak?ne spuste imam (in v obratni smeri vzpone). Pa mi ?e ni pregrelo diskov. Kljub temu, da z Mazdo 5 vsaj dvakrat letno spustim z 970 metrov nadmorske vi?ine (moja hi?a) na vsega 94 metrov (kolikor jih ima Solkan) ?est oseb (jaz, ?ena in ?tirje otroci) s polno nalo?eno po?itni?ko prikolico. Pa tudi z BTjko nekajkrat letno peljem iz Lokovca v Solkan eno tono tovora na kasonu BTjke in pol tone tovora na prikolici. Po vseh teh spustih. Nekaj jih je 12%, dogih po nekaj kilometrov! Jasno, da brez zaviranja bi dobil tako hitrost, da se do Monaka ne bi ustavil... Pa zavore vse to prenesejo. Sicer je potrebno menjati zavorne plo??ice na vsakih 60 do 80 tiso? km, zavorni diski (in bobna na BTjki zadaj) so pa vsi ?e originalni. Na BTjki skoraj 100.000 km, na petki skoraj 200.000 km. Seveda je potrebno temu pri?teti ?e vsakodnevne vo?nje po teh hribih in dolinah.
So res te?ave z materiali? Ali pa so te?ave kje drugje?
LPG prenese kompresije dizela?ev, se pravi 18:1 in ve?, pa bi ne prenesel kompresije skyaktiv motorjev?
:ne vem:
Vem, da se da diesel tovornjak predelati na plin, tudi na sovoznikovem sede?u takega tovornjaka sem ?e sedel. Pa ima tovornjak (mislim) kompresijo 22:1.
Dokler mi tast vozi nafto iz Avstrije po 85? za 100 litrov, me briga, kdo regulira ali pa ne regulira cene v Sloveniji. Sicer se zavedam, da s tem polnim Avstrijski prora?un in ne Slovenskega in da delam dobi?ek Avstijskim trgovcem in ne Slovenskim in da se zato Avstrijski prora?un dodatno polni od davka na dobi?ek, Slovenski pa ostaja tudi brez tega ampak kaj morem. Okoli 650? razlike na leto se pa na?emu hi?nemu prora?unu precej pozna. In hi?ni prora?un, za razliko od Slovenskega, MORA biti uravnote?en oz. lahko porabimo zgolj in samo toliko, kot zaslu?imo... Zato pa presneto dobro premislimo, kam in koliko...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Majes je mo?akar na mestu, ja. Samo da se ne za?ne to izkori??ati ali pa zlorabljati...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani