Pa G140 bo od vseh teh najbolj lušten za vozit, ker ima ves navor nizko ... Ozr. ga ima vsaj toliko, kolikor ga G150 razvije največ ...
Razširi
A takrat, ko pa jih pa Rent-a-car al kako?
Tisto enkrat ali dvakrat na leto, ko gredo na morje ali slučajno preko 300 km v enem kosu, se bodo pač ustavili pol urice in napolnili. Mala malica. In potreba. 😃
Mislim, moj dnevni rekord z ZOE (do sedaj) je 882 km, s Smartom pa 832 km ... Pa da ne bi resni EV-ji tega zmogli ...
Razširi- absolutno ne vidim povrnitve stroskov v vsaj 7h letih (stroski so enaki oz celo vecji), ce dodas se ene 18k za soncno elektrarno pa s tem 'prisparas' 300€ na mesec je to 5-6 let visek pa dajes drzavi po vrhu
Se bom obregnil samo ob tole, ker v tem vidim napačno razmišljanje. Za to, da imaš EV ne rabiš sončne elektrarne. Rabiš pa parkirno mesto z električnim priključkom. Kakšne so tarife po kWh pa poglejte na aktualni račun. In računajte, da EV trošijo med 15 in 25 kWh/100 km, če niso ravno kakšne mestne sorte, tisti so lahko še 20 % bolj varčni.
Pa hitro ne bo več matematike za dizel ali bencin. Ti si ena redkih izjem, ki dela veliko kilometrov. Povprečen Slovenec jih pa ne ...
Jah, ko stojiš na mestu, on ne računa porabe. Če narediš s celim tankom pot v kosu, bosta izračuna poravnana. Sicer pa je 0,2-0,3 l/100 km pričakovano odstopanje.
RazširiBrez skrbi, ta tema ne bo nikoli zamrla.
Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.
1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).
2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.
3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.
Da tema slučajno ne zamre.
ZOE je premagal prvih 50.000 km, od tega 13.000 km v naši lasti. In sem šel z diagnostiko preverit stanje baterije in t. i. degradacijo.
Na potovanju po Grčiji je videl kar nekaj DC polnjenj, a očitno baterije niso pretirano zmatrala. Tudi za potrebe premagovanja "skrajnih" razdalj (julija sem dvakrat skočil na Južno Tirolsko) sem ga zdaj parkrat polnil do 100 %. Enkrat sem ga tudi spraznil do 1 % in ikone z želvico. Vse v istem dnevu. 😃
Rezultat? Po 13.000 prevoženih km se je zdravje baterije, t. i. SOH, zmanjšal iz 96,3 % na 96,0 %, torej zelo malo. Če bo šlo s tem tempom naprej, bo baterija tudi pri 200.000 km še vedno nad 90 % zdravja ... Tok tok.
RazširiSpet sem jo opral, mi je pa, ko sem zategnil elektronsko ročno, mi je ni do konca.
Svetila je lučka na ročni (utripala), in na armaturni oranžna je utripala ((P)).
Ko sem avto ugasnil in ponovno zagnal, pritisnil tipko da jo je odtisnilo in potem ponovno zatisnil je vse delovalo normalno.
Kakšna ideja?
Ali pa samo malce hitrejša vožnja vzvratno in pohodiš zavoro (do zaustavitve). Bo očistilo zadnje diske. 😃
Ob teh navitih cenah je vse težje zagovarjati nakup novega avtomobila. Mogoče le še za tiste, ki ga v desetletju ali dveh nato povsem zvozijo.
Za 35 jurjev dobiš zelo lepega RAV4 ne pa Yaris Cross. 😃 Poleg tega je Yariss Cross res bolj za ženske - ste se probali vsaj noter usesti, če ga že niste vozili? To je še vedno precej majhen avto in posledično tudi dokaj utesnjen. No, pa saj moja Mazda 3 ni dosti boljša z vidika prostornosti ... 😃
Koliko ljudi pa osebno poznate, da jim je zagorelo vozilo - katerokoli?
Jaz samo enega - pred več kot desetletjem se je prijatelju med vožnjo vnel Fiat Stilo. In to je to, kar je "moje statistike".
RazširiNaj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja.
Se strinjam. To bi bil najbolj realen pokazatelj stanja. Ampak potem bi bila druga težava - komaj so ljudi nagovorili, naj kupujejo hibride, potem bi pa bežali pred njimi. 😃
RazširiKdo je sedaj tu nor?
Si opazil trend da večina ne parkira več v bližini EV ter jih ignorira tako v križiščih in drugje kolikor je le mogoče?
Ja, ko bi le to držalo. Meni so v prestolnici z vrati pobutali obe strani, ne pa da bi se držali stran. Strah pa tak. Najbolje da na list napišem: pozor vnetljivo. 😃
Razširi
Pa a kdo pozna koga, ki je iz svojega eleltričnega avta odmontiral celice presortiral katere so slabe in katere bi še nekako bile, nato pa sestavil ustrezno baterijo za hranilnik za svojo sončno elektrarno?
Samo enega "die hard DIY". 😃
Popravljeno od dvorjanRazširiLepo se mu vidi da kupuje iztrošena vozila katera olepšuje in preprodaja naprej.
Ta Espace je bil do nedavnega v CityTaxi in je imel realnih 370.000km
No, take je treba takoj prijaviti in spraviti za zapahe.
Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.
Da jih ne bodo Romunom dajali ...
RazširiTisti ki imate recimo cx30 bencin, kakšni olje dajete notri, če ga kupite sami recimo? Gledam na autodoc pa neke blazne izbire ni?
Nimam CX30, ampak v dinozavra gre tole olje:
Motorno olje Mobil 1 ESP 5W-30 ✅
Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...
Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...
Razširi
Brez skrbi: To so avtomobilske znamke z najbolj zanesljivimi motorji ~ Portal24
PORTAL24.SI
Brez skrbi: To so avtomobilske znamke z najbolj zanesljivimi motorji ~ Portal24 IzpostavljenoNajprej sem se nasmejal, ko sem videl na 5 mestu Ford 🫣😂🤣 v nadeljevanju pa zjokal, ker ni nikjer Mazde.... 🥴😉
Skupno vsem na prvih mestih pa je velika kubikatura motorjev, zato pa sedaj Mazda na pilno dela na tem.....
![]()
Tale Miha Kovač je pa samo v Google Translate vrgel ameriški članek. Ki nima veze z Evropo. 😃
In ja, kot ugotavlja @Bini, drži rek "there's no replacement for displacement".
Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.
Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.
Malo branja za nejeverne:
The Story of a Tesla Model S That Has Traveled Over Two Million Kilometers
Sploh pa lahko tega možakarja občasno celo na slovenskih avtocestah vidiš, ker se tudi na Balkan pripelje!
EV-ji kar delajo poštene kilometre, vsaj tisti z večjimi baterijami:
Just a moment...
Imaš tudi Teslo S, ki ima že več kot 2 milijona kilometrov za seboj ...
Popravljeno od dvorjanRazširiNe, ni, en podatek še manjka: koliko je katerih vozil na cesti? Mislim, če imaš na cesti 55 električnih in jih 52 pogori je to precej hujše kot če imaš na cesti 400.000 "gas" in ti jih 200.000 pogori...
Saj imaš podano razmerje.
Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.
Napisano
Jah, že vejo, zakaj.
Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani