Zelo verjetno gre za eno tipičnih napak te generacije šestic. Zafrkavajo oksidirani kontakti kablov priključenih na sprednje senzorje odbijača. Potrebna je zamenjava kabelskega snopa pod sprednjim odbijačem. Pri naši 6-ki so to garancijsko naredili pri cca. 55.000 km - pri 3 leta stari. Indikacija je bila enaka - ta oranžna lučka, na servisu pa so takoj vedeli (brez diagnostike), kaj morajo narediti, torej jim je zadeva dobro poznana.
@DragoK, ko človek pride v novo družbo, ki sem med sabo že dobro pozna, se temu primerno obnaša. Bil sem gušter v bivši JLA leta 1988 v 800 km oddaljeni kasarni, pri prihodu nisem poznal nobenega. Če bi se takrat obnašal kot se v teh tednih ti na tem forumu, bi me verjetno v krsti pripeljali domov.
Ne vem če si tukaj kaj zares prebral-razumel, ampak zase lahko rečem, da sem sočustvovati s tvojo težavo, nekajkrat pohvalil tvojo objavo, te podprl, potem pa si me oklincal, tako kot vse ostale ... Kaj si naj človek misli o tebi?
A si res tako butast da ne veš razločit če hoče negdo komu samo kaj pokazat ali pa da hoče iz nekoga brit norca .
Sem bil nekoč v službi, kjer smo imeli uradne ure in so ljudje prihajali k nam s takimi in drugačnimi težavami. Prihajali so tudi tako imenovani "pacienti", redne stranke, običajno ob polni luni, z nemogočimi težavami, na katere jim mi nismo mogli pomagati. ... Lahko si jih samo poslušal kakšne pol ure, na koncu so zadovoljni odšli, pa se čez mesec ali dva spet vrnili ...
V vaše posle se ne mešam odgovoril ni je korektno kot vsi drugi Mazd CX30 Plastika je ......... .
Meni se zdi da ste vi tu noter da se malo zajebavate po mojem se potnate sem pač zašel v napačno ulico vseeno fajn bodite.
Ni ali je odgovoril konkretno? 😃
Poleg tega, da me zanimajo odgovori na tehnična vprašanja, vztrajam na tem forumu tudi zato, da in ker se imam fino. Temu ne bi rekel, da "se zajebavam", me pa tudi mene počasi čudijo tvoje reakcije, ko izgleda, da praviloma razumeš stvari le na najslabši način. 😏
Da pa se človek v neki družbi ima fino (pa naj gre za družino, kolektiv ali ta forum), lahko marsikaj naredi tudi sam s svojim pozitivnim odnosom, da kdaj zadevo pogleda tudi s pozitivne plati, da komu nesebično pomaga, ga ne žali, kdaj tudi kaj požre, ....
To so pogovorne fraze - ko bi ti vedel kolikokrat sem tudi sam na povabilo odgovoril, da velja, ko bo čas. In verjemi pri tem današnjem tempu tega časa enostavno ni. Kdor dela v takih branžah to ve in tudi ve, da je povabilo na kavo le in samo še ena pogovorna fraza več.
Kako odgovoriti na frazo s kavo - enostavno ni vljudno je odbit in zato pač ostanejo taka povabila odprta hočeš nočeš. Razen, če si upokojenec pol pa izgovor ni. 🤣
Se strinjam. V konkretnem primeru pa je po mojem vendarle šlo za malo drugačno zgodbo, ki je temeljila na predhodnem razgovoru po telefonu in nekih dodatnih okoliščinah, ki niso vezane samo na Mazdo. V vsakem primeru g. Vušnika razumem (ločevanje posla in družbe), čeprav mu je lahko žal. 😃 Razumem ga tudi, ko mora za zaščito interesov Mazde na zoprna konkretna vprašanja lastnikov odgovoriti tako, da nič ne pove, čeprav dobro ve. 😃
Gospod Vušnik je legenda (poznam od prej), obenem pa nam je za zgled kako ravnati, ko je na drugi strani najbolj zatežen lastnik Mazde v osrednji Evropi.
Jaz vem, da tega odgovora ne bi tako flegmatično sestavil 🙂
G. Vušnik je tudi po mojih izkušnjah zelo dober strokovnjak, ki nam pomaga s koristnimi nasveti, vendar pa ne drži besede. Že dobro leto čakam, da me pokliče, da greva na kavo. 😃
Kolega je teden nazaj prodal V70 D4 - 4 cilindri, MT, usnje, webasto, ... letnik 2015, 270.000 km za 9.900 € in kupil XC60, D4 - 5 cilindrov, 2400 cm3, AT, letnik 2014, 190.000 km za 15.000 € ... od manjše avtohiše, oba je stara uvozila ta avtohiša (s.p.) ...
D4 2000 cm3 ima težave ... preveč navita mašina, obročki in posledično pitje olja
D4 2400 cm3 in tudi bencinarji 2400 cm3, pet cilindrov, je menda neuničljiv motor (tako kot so neuničljive Mazde bencinarke (G, za X se še ne ve) 🙂) . Pri Volvotu 2400 cm3 AT je treba menda samo pazit, da se pri 160.000 km zamenja olje v menjalniku, sicer lahko šteka vzratna prestava ...
Moje mnenje je, da če že iščemo krivca, je ta na obeh straneh. Tema se mi zdi zelo dobra (končno spet nekaj tehničnega o Mazdah), dober dokumentiran uvod, ugotavljanje dejanskega stanja, mnenje Mazde, itd. ...Škoda, da je bilo nekaj komunikacijskih zdrsov, na obeh straneh. Ampak jaz iz tega ne bi delal slona, ker ni potrebno ....
V življenju še nisem kupil novega avta. Zakaj? Ker se mi zdi, da pri novem kar nekaj denarja vržeš stran - opazno veliko. V resnici je tega stran vrženega denarja ob nakupu novega avta veliko manj, kot ga vržemo stran za vsakodnevne nakupe v Mercatorju, Šparu, Hoferju, Lidlu, ... Kdo ima bolj prav - tisti ki kupuje nove, ali tisti, ki kupuje rabljene? Po moje vsak po svoje.
Sem pa pri nakupu rabljenih zelo previden, čeprav vedno obstaja možnost, da naletiš na mino.
Ali bi kupil rabljeno Mazdo CX-30 s tako nabuljenimi plastičnimi obrobami? Brez težav in super zadeva za zbijanje cene. 😃
Pri CX-30 imam sam drugo težavo. Avto ni moj tip avta, CX-5 še manj. Dokler se lahko nizko usedem, imam veliko rajši Mazdo 3, ali Mazdo 6, slednji je menda za 1 razred boljši avto od CX-30. Če bi kupoval rabljeno CX-30, bi se izogibal X motorju, avtomatskemu menjalniku in avtom s poplavljenih območij ... Dost nakladanja.
Moja 2 Mazdina volana sta OK (sicer se že na določenih predelih svetita). Bile pa so z nekaterimi volani, predvsem na Mazdah 6 GJ, težave (luščenje zgornjega sloja) in take so v garanciji brez večjih težav zamenjali. Nekoč na obisku delavnice Selmar jih je ležalo na kupu kar nekaj ...
Če se bo slučajno olupil, ga bom dal obleči avtotapetniku v pravo usnje. Pri tem bom zahteval, da se prvotna prevleka odstrani, tako kot je tudi treba.
To, da se bolj sveti oz. je bolj gladek po nekaj letih, ni poskodba... ampak umazanija ...
Poglej spodnji video, kaksna je razlika, ko ga ocistis (je sicer v nemscini... ampak vidi se pa razlika "prej/potem" ...
Po raznih izkušnjah (poskusih čiščenja) se ne bi mogel strinjati, da je gladkost le posledica umazanije. Se pa strinjam, da je umazanije na volanih veliko, zato sam večkrat volan očistim s toplo milnico, potem pa še s čisto toplo vodo. Volan se tudi po takem čiščenju še vedno sveti. Ostanki umazanije na beli krpi pa so bolj rjavih odtenkov, ne črnih, kot na tem videu ...
V času korone sem nekoč volan poskusil očistiti z alkoholnim razkužilom za roke. Rezultat: na krpi črna barva volana, popanje krpe na volan in nato mat izgled volana (tako kot v videu). Naprej nisem nadaljeval, ker bi verjetno raztopil in odstranil vso črno barvo umetnega (papirnatega) usnja, ki jo očitno alkohol topi in uničuje ... Umetno usnje (ki je tudi na Mazdinem volanu) se drugače vzdržuje kot naravno usnje. Pripravki za nego naravnega usnja zato v splošnem po mojem mnenju niso primerni za umetno usnje.
Ja, oba volana, od @Matick in @ignacij sta videti OK, v pričakovanem stanju.
Vendar vsaj zame ne izgledata kot nova. Novi se ne svetijo (so mat, na otip hrapavi) in njihova barva vleče bolj proti sivi.
Prvoten (zlizan in pri šivih že obrabljen v globino) volan pri Mazdi 6 pri 60.000 km in nato nov volan pri isti Mazdi. Presodite sami, ali je volan od @Matick po izgledu bolj kot kot nov ali bolj kot star. 🙂
Ne recem da so slabo narejene plastike, ampak ne bi tezil vsakemu ki ima 2min casa da me poslusa.
Bi me sigurno zmotilo prvic k bi opazu, ne bi se pa prevec sekirov, in bi verjetno kr hitr pozabu. Avto je vseen zato da se vozim z njim, ne da ga gledam na parkplacu.
Za tale volan pa povsod berem da se hitr oguli, ampak pri meni je pa po 130kkm se kt nov.
To vse pove, kako smo "objektivni" oziroma so naši kriteriji različni. Za nekoga oguljen, za drugega kot nov. 😉 Bi ga rad videl v živo na lastne oči ... 😀
Nisem mislil, da je treba vse samo hvalit… Samo zaradi teh plastik tolikormprahu dvignit in se se skregat s pol foruma zaradi neprimerne komunikacije je pa malo prenapihnjeno …
Ja, ker je mnogo "vernikov" oziroma navijačev, ne glede na dejstva zagovarjajo določeno stvar/stran. Ne slišimo argumentov drugih.
Ta slaba izvedba plastike si po mojem mnenju zasluži še več pozornosti, kot samo nekaj strani, saj ni na nivoju, kot se Mazda rada oglašuje. Na eni strani na videz brezhibno lakiranje, zraven pa grbulasta plastika. A to paše skupaj?
Tiste, ki se nočejo soočiti z dejstvom, da so plastične obrobe pod nivojem, sprašujem, kaj jih na Mazdi sploh privlači? Zakaj vozijo Mazdo? Ali zato, ker ima Mazda "odlično" servisno mrežo, ali zato, ker je volan že po 50.000 km oguljen, ali zaradi izredno "naprednega" info sistema, ali ker je bencinski motor len, ali ker je dizelski motor lahko zelo problematičen? Jih privlači predvsem oblika, tako kot mene oziroma bolj iskreno, mojo ženo? 😃 Obliko pa ta plastika kazi.
Upam, da se ne pričakuje, da bomo lastniki Mazd te samo hvalili ???
Marsikaj je pri Mazdah OK, marsikaj pa bi bilo lahko mnogo boljše. Te plastične obrobe se zdijo res tretje-razredne, mogoče v rangu Dacie. 😃 Mislim resno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Javi, ko boš zares vedel, da je kabelski snop. 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani