Obenem še spucal (na roke) vse vijake, diske, čeljusti... da se vse sveti kot že dolgo ne.
Namazal vijake, ker to nisem nikoli naredil. Prebral na forumu, tako da bom sedaj to delal.
Skratka, Mazdini mladiči se učimo od vas starejših. Odkar pa imam tudi japonski motor, sedaj obema posvečam veliko več časa kot nekoč. Se staram?!?!
Ko sem lani pripeljal prvič v življenju motor domov, so rekli, da sem v puberteto padel. Sedaj sem pa zmeden... 🤣
PS: kdaj ste nazadnje videli na servisu, da so vam spucali diske, vijake itd., ob menjavi felg/gum? Verjetno nikoli. Jaz nisem do sedaj, pa imam že več kot desetletje izpit in avto.
Meni so ko sem omenil tresenje prvič sami od sebe ponudili da vse razstavijo in spucajo, potem sem še enkrat sam zahteval ob naslednjem servisu in je bilo mir dokler niso ploščice šle ob meso. No potem sem kupil zimermann diske in ploščice in se zdej trese sam še poraba
Kolega mi je razlagal, ko mu je na dizl mazdi šel injektor, da so odlašali in odlašali s popravili v garanciji... takoj ko je bila garancija mim, bam, stroški.
In isto bo z EV avti... neki časa mir, pol pa baterija šlus, pa bo šlo 5k v luft.
Ma če maš celice, si samooskrben, džabe štrom - easy, profitiraš.
Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?
Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne.
Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?
Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.
Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.
Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?
Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.
Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?
Ali naj:
a) montiram gor, kot so
b) dodam 5 mm distančnik
c) prodam in kupim nove z ET45
Greš menjat do vulkanizerja, izpolniš potrdilo o tehnični vgradnji in ga odneseš na avto krka/amzs/... in plačaš 35 eur homologacije. Če bo kdaj pizdarija in boš imel prometno, bo lahko zavarovalnica kej zatežila, ker niso "original" felge.
Druga opcija je pa da prodaš tiste od M3 in kupiš ene druge za CX-30, kar ti je pač lažje.
S katerimi pnevmatikami boste prevozili največ kilometrov?!
Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene
Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.
Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.
Ne vem, koliko ima 150 porabo. Recimo moja, x186, danes relacija Koper, Ljubljana-Cerknica-Koper, po regionalki po omejitvah, avtocesta od 130-160, poraba 6.0. Če bi vozil po avtocesti konstantno 130,bi bilo kaka dva deci manj.
Aja, pa zimske gume sedaj gor , takoj poraba za kaka dva deci več.
In to je dober argument, če bi jaz slučaajno kupoval CX-30, sploh ne bi razmišljal o drugem kot o X186 motorju, zaradi veliko AC vožnje!
Kako pa veš, da je prednost 150 dinozavra pred x186 v vzdržljivosti? Kolikor je meni znano (pa tudi na mazda servisih pravijo tako) ni bilo v petih letih nekega resnejšega problema z motorjem X 180- x186.
Največja prednost x186 motorja je v samem delovanju. Več navora v nizkih obratih zaradi pomoči kompresorja. Da ne govorimo o porabi, ki je pri x 186 čisto dizelska.
A niso na X180 menjavali kompresorje v garanciji zaradi težav? Zato sem reku, da specifično z X186 ni težav na vidiku.
Lej jaz sem čisto 100% objektivno napisal dejstva kot taka. In to taka, ki bi jih lahko pooblaščenci povedali ob nakupu avtomobila. Ni tle, da bi si jst zdej neki zmislu. Imaš pač na X motorju krepko več komponent (ki grejo lahko v maloro) kot na G150, žal.
Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil
samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem.
G150 je stara, več kot 10letna preverjena tehnologiija, brez nekih magičnih pomagal, čisto navaden atmosferski motor. Po domače: nima kaj crknit.
X186 je nov motor cca 5 let, že posodobljen (prejšnja verzija je bila X180), tukaj je že nekaj novih čirulečar in dela tudi na principu samovžiga pod nekimi obrati (tako kot delajo dizelski motorji). Po domače: ima dodatno poleg atmosferskega motorja še kompresor + svečke moraš menjat pol prej kot pri G150 (60-120kkm).
Kaj je prednost G150 motorja? Neuničljiva, preverjena zadeva.
Kaj je prednost X186 motorja? Malenkost več navora v nizkih obratih, občutno manjša poraba. Zaenkrat tudi ni nobenih težav s to verzijo na vidiku.
res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa....
Sej zato so pa japonci "tako kvalitetni"... njihovi deli niso nič kaj boljši, kot nemški, verjetno je kak še slabši
so pa totalni picajzli, čim je minimalno odstopanje njim izdelek ni ok...in ravno zaradi tega se japonci na koncu najmanj kvarijo
Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.
Tko, da to je to.
No če sta sama ni panike, ampak res - če imaš dvojno dno in imaš tisti pokrov gor, ti hofer kvadratna vrečka papirnata ne gre v prtljažnik, ker je potem tako nizek
Ma dnar ni problem, grem lahko naslednji teden vplačat in bi šel, če ne bi moja šestka bila še takole mlada in bi zdajle ob prodaji zgubil največ. Dva nova avta met je pa totalna zguba in nesmisel. Če že pol bi ta drugi bil lahko mali mestni EV ( @dvorjan se je kar stopil od sreče 😄).
Ker je pa tole tema o CX-3 pa tud malo gledam naokoli, da bi za fotra kupil eno rabljeno in da upokojimo njegovo skoraj 20 let staro šestko. Je ratal bistveno prevelik in neroden za njegove potrebe in glede na leta tudi prenizek.
Če veliko nuca prtljažnik in se vozi po AC jo odsvetujem, drugače pa definitivno priporočam, ker je top avto, meni je bil super - razen velikosti.
Res je. Imaš prav! Moram prej na testno vožnjo. Ker že CX-3 ni neka raketa. Za prehitevanje tovornih vozil moram bodisi vzeti zalet ali pa v nižjo, da se zbudi nad 3000obr. Pa kak višnjegorski ali vrhniški klanec ne zmore z več kot 120km/h, če nima zaleta ali v nižjo prestavo. V 6-ti pač ne gre. Prejšnji avto, VW golf VI je imel 122KM, pa je bil raketa v pospeških napram Mazdi. In je te klance zlahka "pobral" tudi v 6-ti.
Zato se res bojim, da bo 5-tka še slabše. Čeprav drugače sem precej umirjen voznik, ki ima raje kruzanje in hitrost do omejitve (AC ponavadi do 110km/h). Ampak včasih pa rabiš ali si zaželiš, da potegne kot se zagre.
Hmmmm
Ja, to so pač atmosferski motorji, ko jo boš nažgal na 3,5k bo dobro cuknila
Jaz sem z CX-3 G120 na AC prehiteval vse živo, od NM do LJ me je res redko kdo prehitel.
Zate je potem mogoče dobro gledat tudi automatski menjalnik, ker ti sam vrže dol za 2 brzini, sploh čutiš ne, sam pospeši
Res je😇 No, vsaj za nekatere modele. Ne vem kako je z večjimi mrcinami...
Sam sem postal bolj pozoren v zadnjem letu, ko so me začeli srbeti prsti, da bi posegel po CX-5. Še posebej sedaj, ko vidim koliko okvirno iztržim za manjšo sestrico. Ker vprašanje kako bo čez leto, dve s cenami rabljenih + ali bo 5tka sploh še. Pa sedaj imajo kar ok popuste (za Mazdo) za lanske modele.
odločam se za nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT FWD. Ker ste tukaj sami izkušeni mački z Mazdo, vas naprošam za informacije glede omenjenega modela:
- kolikšna je poraba goriva pri vožnji na avtocesti (v eno smer dnevno 50 km) z hitrostjo 130-150 km/h?
- ali imate kakšne probleme oz. okvare z omenjenim modelom?
- ali je dovolj prostora za otroški sedež oz. jajčko za osebo, ki je visoka 194 cm in je voznik?
- se vozilo priporoča za vožnjo po AC ali ne? Meni dejansko ustreza visoko vozilo, zaradi hrbta in samega usedanja in ustajanja iz vozila.
V naprej hvala za odgovore in vaše nasvete.
Nimaš kaj sfalit, pil ti bo okoli 9+ l/100kmh, motor je totalno neproblematičen, zato se za porabo ne sekiraj, ker boš prišel notri s servisi. A gledaš rabljeno al novo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čestitke
Povezava za deljenje
Deli na druge strani