Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...
Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂
Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.
Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.
Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.
Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....
Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....
In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.
Na grobo za 2,5L CX-5 AWD (imam 2022 letnik Revolution Top)
Normalna vožnja po mestu-od semaforja do semaforja-10L
Izven mesta-relacija se da stisniti na 8L...mogoce bi komu ratalo tudi manj...a moraš res paziti,in da si ma cesti praktično sam,ker če ja gužva,itd...hitro pokvariš povprečje....pač ne moreš biti ovira ostalim za to,ker šparaš...
AC do cca.100km/h cca.8L,do 120km/k cca.9L....kar je več je takoj 10L....a zanimivo-med konstantnno 140km/h in 170km/h skoraj ni razlike😯
Porabo okoli 7L lahko kar pozabiš...tudi,ker tak voznik ni več za v avto,za take so naredili avtobuse.
Gretje sedežev,volana nihče ne špara,muska skoz spila,klima je na avtomatik,zarometi tudi.
Če pa si športna duša,kot sem jaz-po Lj. slabih 11L,kar se sprva ne zdi,a je izvrsten dosežek za način vožnje.
Ni čisto po "niti teme"...a bom dodal svoje mnenje 19" vs. 17"
Bom rekel,da kar se lepote oz. všečnosti tiče,je po moje pomembnejše,kakšne feltne imaš,kot pa njihova velikost oz. koliko debelejša je pnevmatika.
Seveda je za športnejše obnašanje avtomobila bolje manj balonasta pnevmatika,a tudi manjša feltna zna biti zelo všečna,če se zelo potrudiš in najdeš res model,ki paše na tip avtomobila.
Tukaj bom omenil svojega starega Forda Focus C-Max,kateremu sem za letni set leta 2006 kupil feltne Mak Fiorano 15"
To je najmanjša mera za ta avto...in vseeno paše na črnega,da samo buljiš😲
Čez par let sem prešaltal na 16" in dal gor mat črne Mak Fever-5R z rdečim 5R😍...a vseeno tukaj efekt všečnosti 16" v primerjavi z 15" ni zaradi velikosti,ampak zaradi barve v kombinaciji z barvo vozila.
Fora je pa tudi,ker sem že pri novem vozilu dal gor zavesice spredaj in zadaj,kar ima optično efekt,kot da bi bil avto malce spuščen z krajšimi vzmetmi.
Tukaj je lepotna oz. všečnostna primerjava z "navadnim" C-Maxom (ga ima prijatelj srebrno-sivega z skoraj enako opremo z 15" jeklenimi+radkape) kot dan in noč.
Skratka-če se zelooooo potrudiš in najdeš zares lepe feltne (kar je res zelo težko),ki pašejo na model avtomobila,je velikost feltne sekundarnega pomena.
Ni fora iz česa je avtomobil narejen. Tudi na plastičnem Trabantu je lahko prisotna zračna rja. To je pač vrsta umazanije današnjega sveta.
Ne drži,to ti bo rekel vsak k dela INOX ograje...obstaja tak in drugačen INOX...V2A,V4A,304...tega je "malo morje"...vsak pa im svoje prednosti in slabosti....Teslin ima pač prednosti drugje,slabosti pa v korozijski odpornosti.
Zakaj pa pol DeLorean-ova šasija ne rusta?...in za kaj naša notranja ograja na stopnišču ne rusta,pa čeprav jo skoz z rokami šlatamo...tudi z umazanimi🧐...naoljili pa jo nismo od kar je narejena...cca.6 let...ok,bi morali,pa vsi čakajo name,da se pomujam🙃
Lahko doma slikam INOX sifon v garaži,boste videli,kako INOX rusta😟...pa po naročilu narejen pr enemu,k dela opremo za gostilne in velike kuhinje...
Mogoče je pa treba Teslo samo hvaliti,ker je pač EV...pa dajmo še DeLoreana hvaliti...ta dela na pivo z piksno vred,bananine olupke in še kaj😃👍...Tesla je tukaj še stoletja zadaj👎
iste odgovore sem dobil od Mazda EUREPE , MAZDA ÖSTERREICH in od Mazda Japan
Brez veze...pa probaš z razumom,pa z hecom,in še kar "prbija"...v tisti svoji prepričanosti si začne celo izmišljevati,da če je to pr CX-30,da mora biti tudi pr drugih Mazdah (kao tudi pr CX-5)...pa mu dokažeš,da laže...pa še kar naprej prbija...
Pa mu daš še eno "kajlo" zavito med humornimi vrsticami,pa mu še kar "ne kapne"...da bi vsaj malenkost o sebi razmislil,če so že vsi drugi proti tebi...ne njemu ne kapne.
@DragoK-imaš še srečo,da je to Mazda forum,ker če bi to počel npr. na Alfa Romeo forumu,bi te najmanj doma počakali...
OK,lahko imaš svoje mnenje,to je pa tudi vse....najmanj moje spoštovanje si pa zgubil.
@Shrek je tukaj genialno zadel vso bistvo-kaj bi sploh rad?!!!
Sicer pa,če si je človek vzel čas pisati ne samo Slovenskemu zastopniku Mazda,ampak tudi Mazda EU,Mazda Austrija in Mazda Japan (glejte zgoraj)...pol ti mora biti jasno....3x lahko ugibate,kaj mislim.
Ta tema v osnovi ni nič zgrešena. @DragoK je pač motila plastika, za kar je navedel tudi nekaj dejstev in verjetno ima tudi prav, da je plastika slabše kvalitete.
Problem se je pojavil iz dveh razlogov:
1. @DragoK je pričakoval množično potrditev s strani članov foruma, vendar vsi niso bili enakega mnenja oz. se jim problem plastike ni zdel omembe vreden. Ker ni dobil željenega odziva je postal razočaran, saj je bil prepričan v svojo trditev. Razocaranost je negativno čustvo, ki vpliva na vedenje posameznika, kar se je posebej pokazalo v njegovi komunikaciji.
2. @DragoK ni mojster komuniciranja, predvsem mu težave dela kontrola jeze, izbira besed primerna javnemu forumu in občutek nemoči, kar kompenzira z nesramnim vsiljevanjem svojega mnenja.
Kakorkoli, @DragoK, člani tega foruma so mi že velikokrat podali super nasvete, včasih pa se je nasel tudi kakšen komentar, ki mi ni bil všeč, pa sem se mogel tudi zadržati, da nisem nazaj udaril z vsemi topovi. Svetujem ti, da kot lastnik Mazde ostaneš na forumu in iz njega izvečeš karkoli koristnega, hkrati pa upoštevaj, da so za profili članov različne osebnosti z različnimi mnenji, zato tvoje mišljenje ne bo vedno edino pravilno. Na forumu je potrebno upoštevati in dovoliti mnenja ostalim in kar je najpomembneje, biti spoštljiv v komunikaciji.
Vse to je tudi razlog,za kaj sem proti zapiranju te teme.
Že v temi,k se je dajalo @Alex na tnalo-sem proti kakršnemkoli natikanju nagobčnika ali uporabe kakršnihkoli sredstev utišanja določenega mnenja!!!
Je v redu,kako se je razvilo,in vsak naj iz tega nekaj potegne,se kaj nauči,poizkusi delati na sebi in postati boljsi človek in član tega foruma-VSAK!!!
Komu gre lažje,komu težje...ma vse bomo preživeli...tudi celulit😄
Mazda 5 mi je prevelika in novi Model od 2017 naprej tudi ima tako plastiko samo se malo manj vidi ker je oska.
To je slikana moja CX-5 letnik 2022...torej po letniku 2017...če pa samo rabljene gledaš pa...kaj se buniš-cena je nižja,in to je tudi zaradi takšnih stvari...ni,da je rabljeno neki boljši "value for monney",ker je cenejše,ti boš pa mislil,da je enako kot nov....če to misliš,pol ne vem....jaz zase-sploh ne gledam rabljenih...pa ne ker bi imel preveč cvenka-lih kontra.
Ko kupuješ rabljeno,se moraš zavedati,da imaš skoz "staro kanto"!!!
Če ti tega ne moreš sprejeti,pol nimaš kaj gledati rabljenih,ker,da bi plačal manj,pa bi pol rad novega...kar lepo sanjaj naprej.
Kar se pa velukosti tiče...primerjaj zunanje mere obeh,in mi povej koliko prevelik je CX-5...po moje nisi nikoli gledal,in sploh ne veš.
Mogoče dva nasveta...drugič slikaj bolj pod kotom,brez bliskavice,in fajn je da svetiš z kako majhno neonko...tako delajo ličarji ko iščejo neperfekcije v teksturi površine (pomarančasti clearcoat,škoda od toče ipd.)...še najbolje,da je popolna tema in le en vir svetlobe in opazuješ čim bolj pod kotom-ne pravokotno na povrsino!...tako boš videl še tako majhno vdrtinico.
In drugi nasvet,k sem ga že omenil-pa kupi CX-5,ta avto tega nima...samo pač stane.
Kaj pa,če je bil staro modelsko leto ipd...in je bil že bolj zrel...in ima že malo celulita...saj veš "Mazda je baba"...in kako je z babami itak veš...zorijo kot mleko🤣
Tudi CX5 ima to je pa ožja in se tako ne vidi . Tanka zanič Plastika !!! Smo z Avtoličarjem vse pregledal.
Ne nakladaj,k nimaš pojma...evo iz prve roke...lepo pod kotom slikano,da po strani pade svetloba-če bi bilo,bi se v odsevu videlo.
Mogoče pa rabiš samo izgovor,in prepricuješ sam sebe...kakorkoli,meni je vseeno,kar trdiš,lahko pa samo omenim stari pregovor z juga: "....om kurcu svaka dlaka smeta"
Še en zelo zanimiv video,z strokovnjakom ki ima res orng. pojma o elektrotehniki,el. motorjih itd...veliko razlaga na "preprosti način",da bi bilo bolj razumljivo normalnim smrtnikom...veliko o vrstah elektromotorjev,tudi o nesmiselnosti kolesnih (v kolo vgrajenih) motorjih,o motorjih na aksialni fluks itd.
Zna koga postaviti na realna tla ob navalu novic o "revolucionarnih motorjih in odkritjih",ki so največkrat v bistvu le marketing...kot npr. "tehnično revolucionaren in zares poseben" motor v Teslah,ki se v bistvu v ničemer ne razlikuje od motorjev ostalih proizvajalcev😂.
Ni anti-EV video.. kvečjemu nasprotno...je pa zelo streznitven.
Na žalost za marsikoga nerazumljivi nemščini...pač pomagaj si z avtomatskim prevodom v angleščino-je bolje kot nič...in če imaš vsaj malo pojma o elektriki,elektromotorjih tudi ne škodi...
A ko imas prazen rezervoar na tvoji Mazdi, se tudi peljes dalje?
Zlijem tisti liter in pol,k imam benza v kufru,in se spet peljem več kot 10 km do naslednje črpalke.
Al pa pokličem asistenco z 5L benza,plačam in gasa dalje...
Pr EVju pa moraš vzeti tisto kanto,pot pod noge do naslednje polnilnice....natočiš 20L štroma...spet pot pod noge...naliješ štrom v vtičnico pr EVju,in gasa naprej....čeprav tukaj ne dodajaš "gasa" oz..."plina"...
Samo ne pozabite izolacijskih rokavic,k elektrika je lahko smrtno nevarna!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa...a ti to verjameš?
Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...
Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂
Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.
Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.
Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.
Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....
Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....
In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani