Imam konkretno vprašanje glede vinjete in globe zanjo in sicer sprašujem za prjatla;
kolega Bosanec, kupuje neke tedenske vinjete, ampak nima veze, skratka zdaj je dobil plačilni nalog od DARS-a, potem pogleda zadnjo vinjeto, ki jo je vplačal in je namesto tablice LJ 33-9JK, pomotoma kupil vinjeto za LJ 33-9JH.
Kaj lahko naredi v tem primeru?
Predvidevam popolnoma nič, da bi moral že davno prej preveriti in opozoriti prodajalca na bencinski črpalki? Plačilni nalog, ki je že poslan, mu ga pa tudi verjetno le še Kristus lahko anulira?
Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))
hihi pa 16 colska jeklena platišča z radkapami... za obujanje spominov.
Dobro če je to obujanje spominov, ampak glede na skokovito rast cen vozil v zadnjih letih, za ta segment vozila, se mi zdi noro dobro razmerje med ceno in realizacijo nakupa. Tak denar je sicer za razred manjše vozilo, kakšnega Clia ali 208?
Italija ima tudi zdaj bistveno dražje gorivo, tako da se jim KREPKO izplača točiti pri nas. Tistim iz bližine ali kadar so v tranzitu (že vidim bi nekdo navajal Rimljana ali Siciljanca, da se mu ne izplača, heh)!
Če te drugi strašijo, kako je SAAB oh in sploh težko za šraufat, ni delov in so dragi itd...
No od tega ni nič res tako poceni avto za servisirat nisem še imel.
Je pa res, da se je treba mal znajdt in gledat tud drugam.
Ti bom kar verjel na besedo, mene mika tvoja znamka glih en tolko, kot tebe moja, pa ni mišljen Gecko, ampak tista druga, iz katere se rad norčuješ, hohoho
Jaz vem, ko sem šel zaarat saaba v lj, nisem spal cel teden dobro. Sem se samo žrl sam sebe, kaj če menjalnik crkne, kaj če to in ono crkne.
Možakar je zatrjeval, da je vse servisirano kot mora biti.
Podkrepljeno z listki in računi.
Ko sem avto peljal na kop car v lj (servis za SAAB) so mi rekli, da je tako dobro možakar skrbel za avto, da je bil v delavnici zraven in spremljal vsak servis.
Uglavnem takrat se mi pa res kamen odvalil od srca
Očitno so še posamezniki, katerim gre za zaupati in ni mi žal, da sem kupil od njega avto.
Ne razumem zakaj bi se toliko sekiral, saj gre zgolj za avto in se vsako zadevo da popraviti ali zamenjati. Da zaradi tega teden v živčnosti, ne bi spal, si ne predstavljam, sem preveč flegmatik. Razen, če bi kupil nekaj preko svojih zmožnosti, e takrat pa bi bila nervoza.
Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.
Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :)))
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pojdite malo ven na svež zrak, da preženete negativne misli in depresivna predvidevanja!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani