Jaz sem pri CX-5 za servise dal pri pooblascenem servisu v popvrecju okoli 200€ ... V tej ceni je vse (delo, material, kar je potrebno) ... pa treba je upostevat, da ce servisiras na pooblascenem servisu imas se MES (Mazdina mobilna pomoc), ki jo lahko dobis do starosti avta 10 let ... in vpis v DSK (digitalna servisna knjizica) kar nepooblasceni servis ne more vpisati ...
Sicer pa... vsak se mora sam odlocit, kako in kje bo vzdrzeval svoje vozilo ...
Jest samo te cene, ki jih ti dobiš od "Majesa" niso cene, ki jih dobi nekdo ki pripelje avto samo na servis, drugod po Sloveniji so cene kar konkretno višje.
moje cene so bile takšne:
1 servis 374€ 14.210 km
2 servis 315€ 33.174 km
3.servis 426€ 49.587 km
4.servis 648€ 65.247 km (tukaj na mojo željo zamenjan tudi filter olja v menjalniku in olje menjalnika)
5.servis 439€ 80.630 km
povprečje torej 440 €, morda je to zato ker je diesel.
Je pa svakinja na CX-30 po enem letu uporabe in dobrij 12.000 prevoženih na bencinarju tudi plačala okoli 240€ tako, da ja servisi imajo precej različne cene glede na lokacijo in na osebo, ki vozilo pripelje.
Sedaj pa me zanima, kako imate kaj rešeno z nosilci za kovček?
Moja nima sani montiranih.
Obstajata dva sistema :
1. Da kupiš dodatno te sani, ki stanejo 530€ in jih imaš stalno montirane gor. Nato kupiš še prečne nosilce, ki pašejo na te sani in stanejo 240€.
2. Da se voziš brez teh sani in kupiš take nosilce, ki jih montiraš direkt v že pripravljene navoje (drugi nosilci + druge lajštice) in jih uporabljaš le tedaj, ko rabiš kovček na strehi.
Jaz se bolj nagibam k tej ta drugi varianti, ki je cenejša pa končno se bom znebil teh sani na strehi. 😊
JAz imam drugo verzijo. dobiš pa an Amazonu ali Aliex te sanke (verzija 1 ) malo ceneje kaokor pri mazdi.
Imaš opcijo z memory sedeži da ti sam nastavi na “pozicijo 1” ko odkleneš auto (čeprav potem 20 strani naprej v navodilih piše da priporočajo da sedež premikaš samo ko auto laufa, zdej se pa dej
Jaz bi rekel odvisno od razdalji in načina vožnje. Jaz imam 184 KM in imam povprečje 7,6 je pa odvisno če delam razdaljo daljšo od 50 KM po AC ali regionalni lahko poraba pade tudi na 6 ali manj.
standardna vožnja v službo je pa tako
30 KM AC pri hitrosti 130 in 14 KM mesta poraba 7,8
Pri ac hitrosti 140 pride poraba 8,2
pri AC hitrosti 150 pa je poraba 8,9
na morje z kovčkom na strehi in kolesi zadaj pa hitrost 130 je bila poraba 9,8
Sicer nisem VW fan ampak, če bi jaz kupoval SUV, bi nekaj takega kot v linku (vendar z 2.0tsi), vizuelno mi je top, Rline oprema, pa 2.0turbak+avtomatik Mazdini atmosferski bencinci me ne navdušujejo, sem prestar za nenehno šaltanje in nabijanje motorja v visoke obrate.
Kot zanimivost, če bo kdo rabil, če mu crkne bose ojačevalec. Ta "poceni" mini stvar deluje neprimerljivo boljše kot original bose ojačevalec. Je varianta "plug & play". https://www.supersound.si/izdelek/audio-system-co-40-4/
A si to že probal? Cena je sumljivo nizka, če je to plug and play pa se nastavlja se lahko
:)Aha, maš tudi ti te težave. Ja s kolegom sva šla čez enako kalvarijo, sem mislil da so kaj že uredili..no , sej v bistvu nimajo kaj uredit.
Skratka, to make this story short.
Kolega je šel na Krko ja, in so mu zavrnili v začetku. Jaz sem šel na AMZS, kjer se ob serijske sicer noben ni spotaknil, so se pa spotaknili, češ da za GL model mazde 6, te niso ustrezne. Potem je bilo nekaj klicev na mazdo, na nizozemsko k proizvajalcu, kjer smo ugotovili, da GL kot tak v homologaciji ni vpisan, ampak paše mislim da pod GJ in to je čisto korektno. Potem so mi vpisali, poslal sem jim pa še en dodaten PDF kjer je pisalo, da serijskih ni, se pa vzmet loči po zunanjih karakteristikah (dolžina, širina,...) ter barvi.
In to je bilo potem dovolj. Tudi uvoznik se je pozanima in mi napisal tole takrat:
Sem prišel zadevi sedaj do konca.. Na fedru ni oznak, ker je pretanek, da bi se gor natisnilo
Zato so v TUV navedene dimenzije fedra.
To je razlog, da pa na tistih večjih vedrih za kombije je gor naprintana oznaka, ker so debelejši fedri
nullSem ti priložil še to posebno izjavo, ki govori ravno o tem.
Sem tudi od KOOP dobil tak odgovor, sedaj še samo za stopnice rešim potem pa še enkrat na Krko.
No ja, to so vplivi deregulacije, ki so jo marsikateri (tudi tu na forumu) zagovarjali, da bo to znižalo ceno. Sej bi se smejal ampak ni čisto nič smešno. Glede na skoraj nično konkurenco jo to približno tako kot, če bi pošti pustili proste roke pri oblikovanju cen pisemskih pošiljk.
A se motim ali ne? Ko smo imeli regulirane cene smo imeli ceno goriva višjo kakor sosednje države (razen Italije) zadnje leto so pa Avstrijci hodili k nam tankat ali ne?
Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. Vozim seveda tudi oboje hkrati Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...
Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši. Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.
Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov
Kake dodatne fedre si ti montiral, ne najdem več linka
Torej na CX-5 imam še original letne gume letnik 19 z 3 mm profila in razmišljam o menjavi. sedaj pa kaj vzeti v dimenziji 225/55-19 @LabiGT ti si včasih kako pametno tudi tukaj povedal ne samo v "oni - hot" temi. Moje želje so pa v tem vrstnem redu: da je dobra po mokrem, dobra po suhem, tiha, mala poraba, nato obraba gume. Želja je da imajo zaščito platišča
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakor sem bral ima DSG menjalnik po Mazdino bo @scania raziskal in povedal ali je ok ali ne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani