Fantje moji, stvar je taka.... predno se odlo?im, me naslednje stvari zanimajo:
1. Servis, KJE? Sam najraj ne bi na poobl. vozila, ?e ni nujno. Je na forumu kak?en mojster? Pozna kdo koga?
2. Rezervni deli za Xedos? So dragi? Ali je ta ma?ina ?e v kak?nem modelu Mazde? 1.6. 16V....
3. ?e mi bodo odgovori na zgornji dve to?ki v?e?, me pol zanima, ?e bi ?el kdo danes zve?er okoli 7.ure z mano na ogled (LJ-?i?ka) in test drive te Mazdice, ker jaz blage veze nimam o Mazdah?
1. Na servis ga lahko pelje? nepoobla??enemu mehaniku (ali avtoelektri?arju, ?e je kej z elektriko) - sve?ke, olje, filtre, diske, plo??ice, zglobe, amortizerje...zna vsak menjat. Poznamo dosti dobrih mehanikov tudi tu na forumu. Poobla??eni servis ti odsvetujem, ker je predrag, razen ?e je kaj povezanega z ECU diagnostiko, kar pa je zelo redko...na forumu je ?lan yavar, ki zelo dobro pozna xedos-e, tudi sam ga ima (pa ?e iste barve )...pucam je sploh pripravljen pomagat...
2. Rezervni deli za 1.6 motor so dokaj ugodni (beri poceni in je v ve?ih mazdah). Kak?en specialni del za Xedos-a (homokinet?ni zglob...) ali pa kak karoserijski del je nekaj dra?ji in mogo?e je treba v?asih mal po?akat da se dobi...spet yavar bo bolj vedu...
3. Najbolje bi bilo, ?e bi ?el yavar s tabo...?e rabi? njegov telefon napi?i. Drga? sem pa jaz iz ?i?ke.
Ce primerjas mazdo 1.8 pa dizla 2.0 je to kot bi primerjal recimo mx3 1.6 pa V6
Mislim, da sta 6ki (ista mo? in ista oprema) veliko bolj primerljivi kot pa MXki. Sicer pa je bilo govora predvsem ekonomi?nosti. Vsi se strinjamo, da je 1.6 veliko ekonomi?nej?i od V6. Ne strinjamo pa se glede ekonmi?nosti 6k dizel vs benz+plin! Jaz nisem kupil MXko, zato ker je V6, lahko bi bila tudi 1.6 - ne bi pogre?al ne konje ne navor. Tudi do sedaj sem bil ?ist zadovoljen z 1.6, je dobro slu?il svojemu namenu.
Pri primerjavi bova ostala kar pri obeh modelih 2.0 saj sem lepo razlo?il, da primerjava avtomobila, ki bosta enaka pri performancah. In vo?nja s plinom zmanj?a mo? motorja za cca 10% se pravi, da 148KM 2.0 bo imel na plinu 133KM. O navoru pa bolj? da sploh ne govoriva. Tako, da edina ustrezna primerjava je med tema dvema motorjema.
OK tudi to je res. Povdarek pri odgovoru je bil predvsem na ekonomi?nosti-porabi, zato mislim, da je 1.8 motor + plin povsem zadovoljiv. Mislim, da umirjen voznik, kot si ti (jaz), ne bi pogre?al kak?nega konja in nekaj navora na ra?un ve?je ekonomi?nosti. Al se motim?
Ampak pustmo to - se popolnoma strinjam s tabo, da ?e do izrednih okvar pride bo diesel dra?ji za popravilo. Samo je to vedno neka hipoteti?na spremenljivka, ki se lahko zgodi ali pa tudi ne in v prera?une jo te?ko uvrsti? kot to?no dolo?en faktor v nasprotju z rednimi stro?ki.
Ni ?ist hipoteti?no, vpra?aj na katerem koli servisu koliko 'izrednih okvar' je na dizlih in koliko na bencinarjih po izteku garancije.
Tudi plinska instalacija ni neuni?ljiva, da ne re?em, da je potrebno opravljati redne servise tudi za to.
Res je. Je pa res tudi, da je plinska instalacija izredno enostavna in potrebuje le minimalno vzdr?evanje.
Sicer je pa tako, da visoke cene nafte in nestabilnost na naftnem trgu bosta privedla v to, da bomo bili prisiljeni v uporabo alternativnih virov energije. In motorji z notranjim izgorevanjem se bodo preselili na smeti??e zgodovine pa naj bodo to bencinarji, na plin al pa diesli. Ne bo milosti.
Na vsake ?rpali??u nafte je ?e 2-3X toliko plina + ogromno ostalih plinskih nahajali?? je po svetu. Tako da, ?e se ne odkrije nekaj povsem revolucionarnega se bo ?e dolgo vozilo na notranje izgorevanje.
Ok spet nakladam - Sishi prav ima? samo se mi pa vseeno zdi ?udno, da vsi, ki imate bencinarje ne greste na plin ...
V mojem primeru trenutno to ni ekonomi?no. Imam 3km do slu?be, 3km do malice-kave, 3km nazaj do slu?be, 3-5 km slu?beno v center LJ, ...Avto pozimi rabi do 1-2km, da sploh preklopi na plin. Punca ima svoj slu?beni Volvo 1.9D, ki je najin 'pravi' avto in ga uporabljava za na morje, po?itnice in druge relacije...tko da ...
...raje razmi?ljate o raznoraznih predelavah, ni?anjih, amortizerjih, feltnah, spojlerjih in ne vem ?e o ?em, ?e bi lahko najprej kupili plinsko instalacijo in nato s cenej?o vo?njo pri?parali za vse te dodatke :ne vem:
Res je. Moj primer je spet tak, da je Mia Bella drugi avto in je namenjena za mojo du?o, u?ivanje, hobi in ne kot glavno prevozno sredstvo v dru?ini. S tega vidika ji je tudi opro??ena neekonomi?nost Je pa predelava na plin izziv za Mio Bello kot (de)tuning varianta ?e nekaj ?asa...hm mogo?e, ko se preselim...
Jaz ?e sedaj verjamem, da ti sprejema? tudi druga?na mi?ljenja brez ...
Trenutna cena Mazde 2.0 benz je ni?ja od 2.0 diesel za cca 600?
?e moj izra?un:
Trenutna cena 1.8B je ni?ja od 2.0D (obe 120KM in obe ista oprema CE) za malo ve? kot 1700 EUR
Se pravi ?e v ?tartu je benz+plin cenej?i od dizla za cca 500 EUR in z vsakim km pove?uje? to razliko! Monta?o plina se dobi tudi po ob?utno ni?ji ceni, s homologacijo vred in kvalitetno izvedbo, kar ?e dodatno pove?a razliko...
Poleg tega je potrebno upo?tevati, da je vzdr?evanje dizla dra?je:
potrebuje ve? hladilne teko?ine, motornega olja, ve?ji akumulator, sklopko, diske (te?a), amortizerji, vzmeti, bolj trpijo le?aji, ko?niki, ...skratka deli so dra?ji, ...
Po moje najpomembnej?a slabost-riziko dizla (pred katero si dizela?i radi zakrivajo o?i) - zaradi veliko bolj sofisticiranega motorja je mo?nost okvare na motorju po preteku garancije, veliko ve?ja v primerjavi z bencinarjem. ?e gre turbina, 'bo?' pumpa ali kaj podobnega se zna 'pri?parano' kmalu izni?iti! Mo?nosti za to pa niso majhne...
Za bencinarja (sicer 323, l.2000, veliko, veliko km) je en gospod na hrva?kem dejal: 'dosadno pouzdana'
Ne trdim, da so Mazdini dizli slabi, le dana?nja sofisticirana tehnologija jim tega prakti?no ne zna zagotoviti.
Ne smemo pozabiti, da je onesna?evanje okolja pri dizlu neprimerno ve?je. ?al je trenutna kolektivna zavest taka, da se vsi po?vi?gajo na to! Pa ?eprav bi lahko s plinom '?parali' in manj onesne?evali ?e od za?etka, jim naftni lobiji in vlade to skrivajo. Vendar se tudi tu premika na bolje
Izredno pou?no bi bilo primerjati 100 dizlov vs 100 bencinarjev na plin v obdobju 10. let (pribli?no istih km) in izra?une stro?kov ter koli?ine emisij v ozra?je obojih. Primerjalna tabela bi marsikomu odprla o?i. To je moje skromno mi?ljenje
Men pa je ?rna voukulja - 323 F 1.6 16v 84 KM, po?ru med drugim vklju?eno relacijo Lo?inj in nazaj, pa ?e mal lokalne fure alla LJ - Kamnik itd., pa je bla poraba 8,02, kar me u pozitivnem smislu lih ni preve? fasciniral, ...
S kak?no dimenzijo gum :ne vem: A so prav obrnjene
Preve? za tak?ne perfomanse. Kolegov SX ima 300 konjev pa mu manj ?re (relacije ).
Ekola tkole to gre:
Zjutraj v slu?bo 3km, pol grem na kofe 3km, nazaj na ?iht 3km, pol grem domov 3km. Vmes grem v?asih ?e ven po LJ od 2-5km. Se pravi, da avto segrejem na del. temp. in ?e ugasnem. Zdej naj mi kdo pove, ?e se da to spravt pod 10l?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1. Na servis ga lahko pelje? nepoobla??enemu mehaniku (ali avtoelektri?arju, ?e je kej z elektriko) - sve?ke, olje, filtre, diske, plo??ice, zglobe, amortizerje...zna vsak menjat. Poznamo dosti dobrih mehanikov tudi tu na forumu. Poobla??eni servis ti odsvetujem, ker je predrag, razen ?e je kaj povezanega z ECU diagnostiko, kar pa je zelo redko...na forumu je ?lan yavar, ki zelo dobro pozna xedos-e, tudi sam ga ima (pa ?e iste barve )...pucam je sploh pripravljen pomagat...
2. Rezervni deli za 1.6 motor so dokaj ugodni (beri poceni in je v ve?ih mazdah). Kak?en specialni del za Xedos-a (homokinet?ni zglob...) ali pa kak karoserijski del je nekaj dra?ji in mogo?e je treba v?asih mal po?akat da se dobi...spet yavar bo bolj vedu...
3. Najbolje bi bilo, ?e bi ?el yavar s tabo...?e rabi? njegov telefon napi?i. Drga? sem pa jaz iz ?i?ke.
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani