jp, res je, problem je pri 110kW, pri 120 in 132kW pa od letnika 2003 naprej ni blo ve? teh problemov, ker so ble odmi?ne na teh ?e nikljane. Zgornji oglas se je pa o?itno neki zajebu in gre u bistvu za letnik 02. Kolega je mel pred par leti A6 120kW pa je mel prek 300kkm prevo?enih pa ni mel nobenih problemov
Saj obstajajo tudi Renaulti dci brez problemov pri teh kilometrih pa zato ?e ne kupuje? Megana dci? Ne vem no, jaz ne bi tvegal ampak po ?elji.
Kdor ?e v ?tartu napi?e realno ceno in potem za to tud proda je car, realnost pa je taka kot je. Na balkanu smo.
Hvala, car sem. ?e vsak avto sem dal za dokaj realno ceno, ve? kot par stotakov nisem spu??al, zato sem tudi prodal hitro. OK, kakega prijatelju naprej ampak nima veze.
Prav sme?no je ker se je prodajal ?e ko sem imel jaz svojo S13, se pravi 8 let nazaj. :ne vem: Vmes je celo prijatelju uspelo prodati komplet dve S13ki za ceno ene, od tega ena predelana v dirkalnik, pa je vseeno prodajal celo ve?nost. ?koda, ?e bi bila tale S13 2k? bi mogo?e se ?e na?el kdo, ki bi se lotil kakega projekta. Lastnik misli (ve), da ima nekaj vrednega ampak ?al ne v pravem stanju.
Slivka kar se pa tvoje ocene ti?e pa.. Saj jaz tudi ne razumem zbiratelje metuljev pa jim zato ne pametujem.
?e ne pa vzame? VIN, pokli?e? servis in naj po katalo?kih preverijo rezervne dele, kaj pripada dolo?enemu VINu. Vsaj tako pravijo v USA ko sem preletel tele debate.
Zaradi vpetja in tr?e strehe. Saj pravim, ni pa ne vem koliko opazno, lahko je placebo.
Prvi BMW ima lastnika, ki je rahlo nepismen, ima kopijo BMW felten, kako ima lahko 325i zvok od M3 tudi ne vem, deluje mi spu??en, pa tudi vzdr?evanje bo BISTVENO dra?je kot pri miati 1.8. Drugi je lep ?eprav 7000? za 11 let starega BMWja s skoraj naj?ibkej?im motorjem je spet rahlo veliko. Ampak kolikor poznam BMWje (in ker ga ima prijatelj, ki se dejansko spozna), se dobre E46 kar lepo pla?a.
Kot sem rekel (?e bi sedeli za mizo bi s pestjo u?gal po mizi), pojdi gledati, peljati, mogo?e ti bo v?e? in kupi?, mogo?e ne in bo? gledal drugam. Ve? kot to (in na kaj bodi pozoren, kar smo napisali na prvi strani) ti ne moremo napisati.
Te pa razumem v tem, da ne ve? kaj bi kupil. Sam sem menjal nekaj ?isto razli?nih avtov pa ?e vedno ne vem kaj bo naprimer naslednji avto.
Heh Focus, Impreza, Ibiza, so vsi dosti dra?ji kot bo? dal za Miato.
BMWji, ?e dobi? dobrega ne bo? mel veliko stro?kov. SIcer vsi pravijo, da so napram Audiju poceni deli ampak kakih cen ne poznam. In ?e nekaj. Povpre?en BMW 3 (tudi coupe) je krava proti Miati, verjemi, da je ?isto nekaj drugega za voziti. Pojdi ?e peljati kako Miato (sem prepri?an, da ti jo kak foruma? da z veseljem za en krog) in bo? hitro videl v ?em je ?ar. To o zaprtem cabriu mi je jasno. Kolikor sem dobil ob?utek je mogo?e z hardtopom mogo?e celo malenkost tr?a ?koljka. Prijatelj, ki jo ima je ve?krat rekel, da se malo pozna, ?e je res ne vem.
- Tip motorja? 1.6 vs 1.8? Prebral sem ?e cel kup komentarjev za in proti obema izvedenkama. Nekateri omenjajo tudi ostale zadeve kot so "torsen" diferencial itd. Komentar?
- Nisem ?e vozil avta brez ABS, tole zadevo bi si pa tudi kdo od doma?ih rad sposodil. Sklepam, da je pametno iskati miato z ABS? Kak?en argument proti? (Na primernih mestih se bi rad tudi poigral z driftanjem)
ABS nima z driftanjem nobene veze, samo pri zaviranju, LSD pa ogromno! Na kratko: Vzemi 1,8 ker ?e ima LSD, na 1,6 ga bo? te?ko dal ker je treba par zadev menjati, ne samo diferencial.
To?no tako ?rno 1,8 s ?estimi prestavami kot si dal link ima prijatelj (OK, on ima ?e hardtop, lep?e feltne itd...) Na kratko: avto je igra?ka, menjalnik ima res kratka prestavna razmerja, diferencial dela svoje, avto je gokard.
Kilometrina je pa ?isto odvisna, na?eloma tudi 200.000 km ni drame, ?e je lepo negovan avto. Saj nimajo neke hudo navite ma?ine. Mene bi po videnih miatah bolj skrbela rja. Poglej vse skrite koti?ke podvozja, tudi pri motorju spodaj kjer je vpet anti roll bar, kaj ve? bo pa ?e kdo napisal.
Ja njegova, za tist denar je bila zakon. Sicer mu je potem pri kar visoki hitrosti spustila zavorna cev ampak zdaj je spet OK. Pa ?e malo ve? konjev ima ?e.
EDIT: V Fiesti pa z 1,6 turbino in injektorji more tisti 1,0 ?e fajn it. Pa ?e ?e gre u k***c ma?ina jih je dovolj, je najbolj prodajana motorna razli?ica pri Fordu (Fiesta, Focus, C Max, pa ?e kaj sem pozabil gotovo).
Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto.
Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri.
No ja ?e vseeno je 2,0 in ima nekaj navora, za divjati pa res ni. Imamo doma Zafiro, ki ima ob toni in pol tudi le 100 konjev, ne pospe?uje kot RS ampak notri lahko nalo?i? pa ful pa se ne pozna. Isto je pri Insignii. Mogo?e ta?voh tudi ne zgori tako hitro kot je tem avtom v navadi.
Predvidevam, da je vsaj ob ugasnjenem avtu zaslon notri? Je pa verjetno vsaj hitreje viden kot, ?e bi bil dol (ne izgublja? pogleda iz ceste).
Tole polakirano je pa res oldschool, zih je la?je kot cel tepih do vrha. Pa tudi sam imam komolec kot Labi (kadar se furam po AC, relacije itd, ponavadi ne). Zdaj ?e si pa malo ?efurja pa da? roko ?ez okno, da zbrusi? cel del ampak pomoje se zlepa ne bo barva zbrusila. No mo?no je ampak, ?e se bo, bo la?je pobarvati ali polepiti ta notranji del kot kaj drugega, ni panike.
Huh s Fordovim kombijem, avtodomom smo tudi imeli ?e 0 dometa in se ?e peljali ful dale? do bencinske. ?al ne vem to?ne cifre ampak jaz sem bil ?e malo zaskrbljen. Mogo?e se kak YaVarye ali Marko_MX3 spomni to?ne kilometrine ampak bilo je kar dale?.
Prav ni? hecna. Mislim, da povsem realna. Samo kaj, ko s takim avtom ne bo nih?e vozil 90. Hja, pri 190 je pa poraba nekaj ve?ja. Nekajkrat ve?ja...
Mene bolj zanima, kaj je s strojem narobe. Letnik 2015, pa je to ?e drugi lastnik. ?e bi bilo vse v redu, stroj ne bi menjal lastnike ko gate...
To so igra?ke za take, ki si lahko privo??ijo take avte, Za une, ki si jih ne morejo.. Je pa mogo?e previsok lizing. Ali pa si je le za?elel tega avta, ?ez par mesecev spet naveli?al (spet le igra?ka, prvi stavek).
Za smernike vem (USA imajo vedno pri?gane), za volan pa pasove pa prvi? sli?im. Nekateri USA avti vem, da imajo une, ki drsijo do A stebri?ka in se sami zapeljejo nazaj?
Vem pa, da znajo hecno zakomplicirati. Pri uvozu enega avta, ki je bil le za japonski trg in je bil VIN prekratek (reve?e je ?eto zmedlo) so med drugim na?li, da rabi dati zavesice zadaj, da ne bo kamen?ke avtom nazaj metal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta tudi verjetno...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11449633&display=Renault%20Laguna%20Berline%20III.%20Privilege%202....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani