A ma kdo te čepke plastične ki pridejo spodaj na zaščito motorja? Vidim da rabiš 10 mm vijake odvit potem pa ima še par teh klipsen. @scania veš mogoče točno oznako?
Hudoooooo. 👍 Človek ima ob pogledu na to sliko kar slabo vest. V našo M6 ne bo pri 100.000 km vloženega niti 20 % tega na sliki. 😀
A ti to zase, ali za avto? A prav vidim vmes 2 zobni ščetki? So dovolj "soft"? 😃
A tista guma MEYLE so brisalci?
Jaz to za svoj gušt za avto, preko denarnice 😀😀😀. Prav vidiš tudi zobne ščetke sta vmes, upam da bosta dovolj soft 😂😂.
Brisalci so pa meyle, ker me res zanima kako so. Aja stabilizator štangice res zgledajo zelooo masivne. Pri ina kompletu napenjalec in jermeni je napenjalec ina made in germany, jermen za vodno je gates made in germany mikro jermen pa je no name znamke samo made in china pise gor, pa sem ze narocil dva nova gates, tako da eden za vodno je ze v rezervi in pa ta made in china za skrajno silo ce bi bilo ressss kdaj nujo, al pa ce ga kdo rabi....
@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?
Rabis za zgoraj in spodan, ker meni ko sem samo štiri dal mi je pokalo. Potem sem kupil dodatne tako sta šle na vsako ploščico dve je pa bil mir.
pred 4 urami je NevLado napisal:
Jaz rabim spredaj, in sicer po vaših prigodah sem se odločil da bom menjal in ploščice in diske nove hkrati.
Daj zimmerman z luknjicami in zimmerman ploscice, nebo ti žal.
In ostaneš še brez avta🤣😂, bolje potem popraskana feltna😉
Pri nas se striktno ločijo avtomobili. Mazda je stara 5let in do zdaj sem jo vozil samo jaz in moj oče, enkrat me je nekaj štihnilo in je bila doma samo mazda je moja klicala rešilca samo da ni ona peljala mazde. To pa sem jaz zelo načelen, žal 🙂 . Njen yaris pa moram vsake toliko peljat da vidim če kaj ruži, če se pa skupaj peljema v yarisu pa vozim iaz, ker drugače se po 300metrih skregama, vzrok: npr pred sabo imas rdeco luc na semaforju pa se kar gas gas ne da bi gas odvzela in pocasi baterijo polnola do semaforja pa potem normalno dalje, al pa vaganje z gasom in preklaplanje elektrika motor, ne da bi cimprej nabrala npr 50km/h pa potem nezno odvzela gas da preklopi na elektriko in na strom lepo jadras naprej.
Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.
Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super.
Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?
Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.
Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj.
MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L
ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.
Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.
Olje je bilo prežgano zaradi wandlerja, ob hitrejši reakciji bi lahko samo wandler obnovil. Največ toplote se ustvari v wandlerju. Glede ležajev za prestave??? To ne obstaja, notri so sklopke in zavore in kombinacija teh vklopi prestavo, ni samo ena sklopka ali zavora za eno predtavo. Lezajev kot jih poznamo not ni, ampak so igličasti ležaji samo med stikom dveh gredi ali posamezniga dela planetnega gonila.
Kje si pa obnavljal menjalnik?
So tudi takšni primerki ki prodajajo zgodbice samo da kasirajo.
Pa se aisin se pri pregretem olju vstavi, vrze v zasilni program poveca obrate v nevtralu da olje hitreje krozi in ga ohladi. Ce mene vprasas je to bila tezava ze pred prodajo in so morali res grdo delat z avtom. Kako so pa menjali olje po tim ekart metodi ali samo s karterja?
Enkrat bi res lahko naredili eno kratko izobraževanje o avtomatskih menjalnikih, teorija, pa malo aisina 8speed pogledamo (je zelo podoben mazdinemu 6speedu). Združimo prijetno s koristnim
@scania a praviš, da je bolje, da midva sama menjamo olje v menjalniku sedaj na 120000 kot da ga peljem v MB na servis?
prvo menjavo na 60000 so mi delali tam.
Kakor želiš , zdaj če so na 60000km naredili pa še avto zdaj gre pol so ok nardili . Drugače pa koliko te jaz poznam, si ti to narediš z levo roko pa brez ene oke to je šala mala za tebe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepi kilometri, in po moje realni 🙂
Mazda Mazda6 G194 AT Takumi Plus-MAX OPREMA-SLO, letnik:2018,16900 EUR :: Avtonet ::
Povezava za deljenje
Deli na druge strani