Skoči na vsebino
Rabim nasvet!
Napisano

spodaj spusti? ven ,in ob strani od spredaj nato?i? notri in po?aka? da vi?ek odte?e,ko je zadosti je glih do roba luknje.Zategne? vijake in gotovo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?tandgas pozimi
Napisano

to se je meni dogajalo poleti da je za?el tresti in so obrati padnili pod 300rpm.Nisem vedel kaj bi bilo in ko se mi je za?ela zatikati loputa ,nisem mogel v?asih pritisniti stopalke za plin (se je zalepilo skup), sem razdrl pa pogledal kaj je in bilo je okrog lopute kaki 1mm ?rne lepljive umazanije.O?istil sem s krpo in WD-40.Od tistega cajta je delalo vse normalno. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?tandgas pozimi
Napisano

ok.tnx za informacije.Sem ?e mislil da so to samo pri meni malo dlje ?asa obrati vi?ji.Potem ?e je pri ve?ini tako je to normalno. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?tandgas pozimi
Napisano

zanima me kako je pri vas kajh z prostim tekom pozimi ko avto pusti? stati dalj ?asa tam okrog 0 stopinj .Meni kakih 30 sekund ko pri?gem so obrati na okrog 2000 potem pa padejo.Kako je pri vas kaj s tem ,eni trdijo da jim obrati padejo ?e po 2-3 sekundah.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spletne strani z novicami o Mazdi
Napisano

meni so tudi odpisali,pa sem napisal da sodelujem na forumih,...,pa sem dobil nazaj da prosijo za razumevanje in da je ta stran izklju?no namenjena profesionalnim novinarjem in mi ?elijo lep dan naprej.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda dizli - poraba
Napisano

se strinjam,samo ?e avto tera? pride okrog 9+ poraba, samo nikoli ?ez 10 litrov.Ali nimata mazda in ford podobnih motorjev,ford probe je imel mazdine motorje.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda dizli - poraba
Napisano

potem pa ga proda? posebej.

 

Slabosti bencincev: dosti manj?i navor,v hrib ga mora? bolj priganjati,...

Prednosti: veliko ve?ji razpon obratov, lep?e pri?gejo v nizkih temperaturah,...

 

:D:D:rolleyes::rolleyes:

 

?e kdo ve kaj ve? naj napi?e.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda dizli - poraba
Napisano

samo ve?ji cestni sklad pla?a? pa ?e tiste norme za dizle.

 

Pa na kratke relacije stalno ?e vozi?, ti trpi turbina ker pogosto pri?iga? pa uga?a?,pa saje se ti bolj nabirajo. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nalepke MAZDA-SI.NET
Napisano

Kaalman: ti ma? to tam ?isto blizu, v MS firma Neon(preko avtobusne postaje),prinese? samo na disketi v jpeg formatu k onemu tam,pa ti naredi v 5 minutah,pride pa nalepka okrog 250 SIT.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nalepke MAZDA-SI.NET
Napisano

jaz sem si sam naredil nalepke oz. sem dal da mi je eden na stroj naredil,logo pa sem vzel tu z foruma da so iste kot mamo vsi.Druga?e pa ?e zdaj pridejo gor ene od na?ega tuning kluba. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.