zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....
Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi le najboljše, gume pa so "postranska" stvar.
A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.
Ni čudno. Če pogledaš zadnji zapis o zanesljivosti in zadovoljstvu strank je škoda precej zadaj (skupaj z ljudskim vozilom). Tako da ena žarnica ni nič. 😉
Čist res, lahko se odloči, da prepove Mazde CX-30 Skyactiv X, z ročnim menjalnikom in dušno rdeče barve s skoraj ravno plastiko na kolotekih. To bi bilo še bolj neumno.
On se lahko odloči kar hoče, a problem je, ker ga ne bi J... L nobeden 2%. Kdo pa ga sploh še jemlje resno? 😉
7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.
Res je. V primerjavi je bil boljši od bmw-jevega dizla, ki slovi kot šparoven in dober dizel motor.
Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).
Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.
Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč.
Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...
Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂
Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.
Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.
Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.
Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....
Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....
In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.
Če mu pije toliko nekaj ni v redu z njegovo 6-ko. Poglej si v "poraba izziv" koliko so nam pile 6-ke dizel na tem izzivu. Poraba okoli 6-ih litrov je nekje normalna. Se pravi, nekje 3-4 litre manj kot benzinarka. 😉
Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.
Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄
Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....
Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄
To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊
Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.
Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.
Kolk povprecja? A ma res AWD bencinar tolk porabe? Ker to mi je pa deal breaker, bemu. Sem Pathfinderja prodal, ker mi je bila 11-12 dalec prehuda poraba, zdej gledam skor pol manjsi avto, samo da ne bom iz dezja pod kap...
Se ne, da iscem avto z najmanjso porabo, ampak pac nek kompromis, zanesljiv AWD SUV, da ima vsaj malo prtljaznika (itak se sam vozim vecinoma, le za na morje z zeno bi pac podrl zice in ga nabasem do stropa). Pa da mi je vsec. Ampak ce bom spet na 10-11 porabe, nisem nc naredu, razen manjsi prtljaznik dobil za 30 jurjev.
Tako pač je pri teh motorjih. Moraš vedeti, da so to motorji, ki so precej v letih in stara tehnologija. Pa še kubatura je velika. Ne moreš pričakovati porabe, kot jo imajo naše cx30, kjer je motor 2.0 in najnovejša tehnologija. Na dolge proge z lahkoto pod 6l/100.
Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.
Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.
Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.
Toliko sem dal jaz za leto dni staro ko sem moko kupil. In to z prevoženimi le 17500 km.Ta je vredna oklli 15K€,če mene vprašate.
Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem.
Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.
Kot si že omenil, glavni specialisti za Mazdine dizle so na tem forumu predvsem tisti, ki niso mazde dizla niti vozili. 😄 Ok ,nekateri so imeli oboje.
Zakaj se mi, ki imajo dizle ne pritožujemo in pišemo o teh neverjetnih težavah? Vedno se začnejo stavki "poznavalcev:
"Pelko je rekel, serviser mi je zaupal...". Sam osebno ne bi nikoli zamenjal moje mazde 6 z benzinsko.
Pa še avtomatski menjalnik bi moral imeti. 🤪
Aja. Mimogrede. V Sloveniji je razmerje avtomatski - ročni menjalnik 36/64%.😊
Saj tudi razmerje prodanih je najbrž podobno.😄😄 Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec. Te pokvarjene so pa produkt raznih voznikov, ki se znajo le vsesti v avto in gasa. Da bi menjavali olje na 10000 km jim ne pade na misel. Kje šele, da bi občasno prekontrolirali nivo olja.
Prejšnji mehanik mi je razlagal, da nekateri menjajo olje na svojih Mazdah le na vsakih 20000,eden je imel enako olje celo 40000 km. Pač je bil trgovski potnik in je naklepal v enem letu toliko km. In je šla našina rakom žvižgat, saj se je zamašilo sito. Pokazal mi je olje, ki je bilo noter. Bilo je kot šmir, na pol tekoče. Tako, da če delaš z avtom kot svinja z mehom, ti bo avto prej ali slej to vrnil z obrestmi. Pa naj bo to Mazda, dizel ali benzinar.
Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem.
Imam oba in vozim še vedno oba. Če rabim večji prtljažnik za vozit glasbeno opremo vzamem dizelsko 6-ko, drugače pa za fijakanje po mestu cx30. 😉 Obe mazdi sta super. 👍Je pa še vedno poseben gušt sesti v dizelco, ko trga navor asfalt in v klancih naravno letiš mimo drugih benzinarjev. Neprecenljivo.😉
pred 9 minutami je Volume napisal:
Se pridružim komentarju.... lansko leto kupil novo CX-5, bencin, 2.5 motor. Pa sem se pogovarjal s prodajalcem in potem še na servisu (že kot kupec), da zanesljiva Mazda je..... bencinska. Pa čeprav kupiš novega dizela. Tako, da čeprav imaš garancijo, raje vozim z 10,5l povprečja in jo vozim😁😁😁
Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉
A ste brali zadnji VIP? V njem so najbolj zanesljive znamke in hkrati najzadoviljnejši lastniki. In zanimivo, na tretjem mestu je Mazda cx5. In pazi to, ne z zgodovinskim benzinarjem, ampak z 2,2, 175 dizlom. 😊
Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.
To glede prvovgradnih Bridgestonk drži. Po suhem so zelo dobre, po dežju sli malo vlage na cesti pa tptalna katastrofa. Za polaganje ovinkov in če hočeš gumo, ki zdrži veliko kilometrov bi priporočal tudi GY F1 assimetric 6.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil.
Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,
245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani