?e ga potrebuje?, ga pa? potrebuje?, tako kot jaz. ?e pa ga ne potrebuje?, je pa za razmislit, ?e so taki stro?ki smiselni.
?e vedno govorimo o terencih.
V?asih so bili ti v uporabi samo v vojski, nato so se za?eli ?iriti tudi na civilna podro?ja. Danes se nekatere lastnost terencev vse bolj prena?ajo na cesto in tudi v mesto. Nekatere stvari (?tirikolesni pogon) so za tiste, ki veliko vozijo, v raznih pogojih, koristne nekatere pa bolj modne muhe. Reduktor pride 95% uorabnikom le redko v po?tev, vendar je potrebno upo?tevati tudi tovrstno modo. Vsak, ki nekaj proizvaja sledi povpra?evanju na trgu, v?asih le tega tudi umetno spodbuja. Danes pri dolo?enem delu uporabnikov, ki nimajo te?av z denarjem, ni ve? vpra?anje ali nekaj potrebuje, ali ne. Bolj je pomembna moda, oziroma ali nekaj priti?e njegovemu statusu, ali ne. To ne velja samo za mestno gospodo, velja tudi za kmete. Le pogleje po na?ih modernih kmetijah koliko novi, te?kih (velikokrat prete?kih) traktojev so si nabavili zadnje ?ase.
Tako pa? to je, potro?ni?ka dru?ba pa? in tudi miselnost.
?e gledamo v globalu verjetno ima? tudi ti Sivka, kako stvar, ki jo nujno ne potrebuje?, npr. motorno ?ago priznanega proizvajalca. Mogo?e bi ?la tudi kaka od drugega, skoraj enako kvalitetna, vendar manj draga. To sicer ni popolnima enaka primerjava kot pri terencih, je pa smisel nekje v tem, da imamo nekaj kar nujno ne potrebujemo, si pa lahko privo??imo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
malo te moram popravit - kot prvo je firma SsangYong, kot drugo pa Terracan nima nobene veze z njimi saj je ?istokrvni Hyundai.
Je pa res, da tako poceni solidnega terenca lahko dobi? sam pri Ssangyongu pa ?e neverjetnih 8k? popusta dajo, tako da dobi? Kyrona s 140KM dieslom za manj kot 20k?, Actyona pa celo za samo 17,5k?.
Na hitro sem odgovarjal in nisem imel ?asa za podrobnosti, pri Terracanu pa sem celo znamko zgre?il . Hvala za popravek.
Tudi jaz menim, da je SsangYong najracionalnej?a re?itev. Se spomnite, ko je pony (Hyundai) pri?el na na? trg. Vsi so ga obravnavali kot zastavo, pa jo je dale? presegel v kakovosti. Tako, da pri Kyronu ne bi preve? dvomil v kvaliteto.
Mogo?e se celo najde v moji "?tali".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pravi terenci so samo tisti, ki imajo tudi reduktor.
Razni SUV imajo 4x4 avtomatski pogon (RAV4, CRV, SantaFe), ki je bolj ?minka za cestne razmere. Nekoliko bolj prilagodljivi SUv-i imajo na izbiro4X4 - avtomatski vklop (po potrebi) in zaklenjen pogon, kar pomeni prenos mo?i na kolesa v razmerji 50 : 50. Taki so X-trail, Qashcai, caleos, freelander, Outlander, Crossar.... S takimi, ki imajo mo?nost zaklepanja sredinskega diferenciala in po mo?nosti ?e avto blokado zadnjega diferenciala se lahko dale? prileze.
Za resno terensko vo?njo pa je potreben ?e reduktor, kraj?a medosna razdalja in zadostna zaloga navora.
To so terenska vozila Mtsubishi, Toyota, Nissan, Jeep, mercedes G....
Temu ?e lahko dodamo kompromisne SUV-terence iz razreda Subaru (imajo vse kar imajo veliki tudi reduktor).
SSounJang ima tudi zanimivo ponudbo SUV z reduktorji Action, Kyron in praveha terenca Terracan.
?e vzame? pravega terenca mora? vzeti v zakup njegovo te?o kar prispeva k porabi 10 in ve? litrov dizla, bencina pa tudi ve? kot 20 l.
Zato je mogo?e bolje vzeti nekaj vmes.
Jaz nekako glede na ceno in vrednost avtomobila stavim na Kyrona (ima mercedesove motorje).
Za razmisliti pa je tudi o suzuki vitari (dizel seveda), lahko pa tudi mo?nej?a verzija bencinca za predelavo na plin.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tisto 75 - 90W pomeni razpon delovanja vizkoznosti. Torej naj bi to olje pokrivalo ?ir?i temperaturni razpon od - do +. ?e bo bila samo oznaka 75W bi olje dobro delovalo po zimi in slab?e poleti. Poleti, ko je olje zaradi ogretosti redkej?e bi prihajalo do pove?ane obrabe, vendar ti razpon viskozitete do 90W pokriva tudi visoke temperature.
Glede dodatkov pa sem jaz po slu?beni dol?nosti pa tudi osebno zagovornik Hi-tech aditiviv iz "bondovega" programa, ki prekriva vse morebitne slab?e mazalne lastnosti v te?kih razmerah uporabe. Z dvema dozama po 250 ml prekrije? potrebo za motorno olje menjalnik prednji dif. in zadnji.
?e je outlander novej?ega datuma ima verjetno ?e LOCK polo?aj, v katerem se pogonska sila enakomerno porazdeli na prednja in zadnja kolesa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na diferencialu (menjalniku) sta ponavadi dva ?epa, spodnji, na najni?ji to?ki, za izpust olja in zgornji, nekje na polovici menjalnika (diferenciala) za dolivanje, ki predstavlja tudi vi?ino do koder se doliva olje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vpra?anje je kdaj je kdo tankal, ali je razlika v gorivu pred 10 dnevi in zadnjih 7 dni.
Eden od mojih je megan 1.5 TDCI in je tankal na Jesenicah Ultimaxa v ?etrtek (17.12.09) pono?i. Ta avtomobil je zanimiv za to ker ima "podhranjen" akumulator 55 Ah namesto 62 Ah. Bil je v Kronplatzu kjer so bile temperature od -12 do -21°C. Malo se je mu?il, vendar je kljub temu v?gal. Mogo?e mu je tudi zlatko pomagal.
Jaz sem pa tankal 10 dni nazaj in mi zjutraj ni hotel v?gati (niti zlatko ni pomagal). Enako se je obna?al tudi Focus.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj pa o kakem 125ccm 2T na 6 prestav in okol 45-50hp niste razmi?lal? Ti se prodajajo trenutno okol 1500-1900?... Sem pelal nekaj takega in ga pomoj nism kaj ve? ko 70% upal izkoristit 125ccm 2T 48hp
Pri mojem testu gre za novo generacijo gokartov z ekolo?ko bolj sprejemljivimi motorji 4T 250 ccm motorji, ki bodo v prihodnjih nekaj letih zavladali v tem ?portu. Gre za resno ma?ino, ki ima zaradi tega tudi svojo ceno.
V kon?ni fazi, kaj pomeni 1000? po glavi v 4 ?lanski zdru?bi za tovrstne u?itke. Seveda je po tem ?e vzdr?evanje, nakup race gum, zavornih plo??ic, diskov....
Ne ?elite si preve? stopenj menjalnika, ker gre za fizi?no naporna zadeve, ?e ga priganjate do konca.
Gre za profesionalni italijanski proizvod.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To ni ?e pravi oglas, je zgolj testiranje povpra?evanja.
Na razpolago bo gokart nove generacije s 4 taktnim vodno hlajenim motorjem, cca 42 KM.
Zakaj bi noreli po cestah z avtomobilom in pla?evali kazni, ?e se lahko na gokart stezi, ali kakem velikem parkiri??u zdivjate z norim gokartom. Gre za profesionalno narejen vozi?ek. Cene takih se gibljejo okoli 6000,00?. Ta ki je prevozil okoli 20 ur pa bi bil na razpolago za malo manj kot 4000,00?.
V razmislek za morebitni skupinski nakup in uporabo. Cena je ekvivalentna ?tirim kaznim za malo hitrej?o vo?njo, u?itke pa se verjetno ne da primerjati.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Obstaja mo?nost, da je zvok v vseh prestavah, le da se zaradi glasnosti motorja sli?i le v najvi?ji prestavi, ki zmanj?uje obrate in glasnost motorja.
Poskusi poslu?ati zvok v 5. na 1000 obratov, ker ni neke logike, razen, ?e je zvok povezan z delovanjem menjalnika v 6. prestavi. Lahko, da je par zobnikov 6. neprecizno narejen, oziroma, da je prevelika zra?nost med njima.
?e zvok ni prehud se ga da sti?ati.
Sirius to zna.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No in sedaj ?e pogled na bencin nekoga, ki ni kemik (ima nekoliko ?ir?i spekter izobrazbe, ki mu omogo?a, da z razno strokovno literaturo poda (mogo?e) logi?no razlago te?av z vodo v bencinu.
Kaj je bencin?
Bencin je destilat surove nafte, ki je gosta mastna teko?ina. Neke vrste gostega olja. Olje pa se »tepe« z vodo. Tehni?no je tudi bencin olje, kakor je tudi dizel, le da zelo redko. Zaradi tega »sorodstva« oba sovra?ita vodo. Wikipedia pravi, da je netopen. Ker je nastal z destilacijo (rafinacijo) v kateri se z ranimi postopki na raznih temperaturah izdvajajo razli?ni naftni produkti, bencin ni 100% ?ist, marve? vsebuje tudi druge destilate, ki so seveda v njemu topni. V njih se skriva tudi ?veplo in razni aromati, ki prav tako vsebujejo korozivne sestavine, ki jim manjka samo voda za »uspe?no« delo. Poleg tega se v teku transporta bencin dodatno kontaminira. Ne boste verjeli tudi z morsko vodo in tudi z navadno.
Torej ?e, ko tankamo ne to?imo 100% ?ist bencin. Tudi vode nekaj vsebuje. Nekaj se je pa »naleze« med »le?anjem« v rezervoarju, ?e posebej, ?e je ta bolj prazen. Da je voda prisotna se vidi takoj po zagonu motorja, ko se ta kondenzira na hladne stene izpu?nega sistema in te?e v curku skozi izpu?no cev. Posredno pa vidimo po tem, da je le ta proti zadnjem koncu hitro po?rt (3 ? 5 let).
In tisti, ki imamo nekaj ve? prevo?enih km/desetletja, vemo da se s?asoma tudi pri normalni uporabi nabere lepa koli?ina vode, ki dela s…..je po zimi. Filter bencina filtrira trde delce, ne more pa teko?ih usedlin.
Torej,
Crnamazda, ne morem se strinjati z u?beni?ko kemijo, ker jo praksa demantira. Potrebno je pogledati injektorje po 100.000, na katerih se lahko vidijo posledice ne?isto? goriva, ki jih brez ultrazvo?nega ?istilca te?ko odstranimo.
?e suhoparna teorija govori, da bencin ne potrebuje nobenih dodatkov, ki so tudi kemija, pa praksa govori druga?e. Pove da aditivi delujejo in vplivajo na to, da je manj problemov z motorji, pri tem mislim, da je problem tudi pove?ana poraba goriva, ki s?asoma nastopi zaradi zgoraj omenjenih vplivov.
Tudi pri PSA dizlih si zgre?il. Rezervoar za aditiv je posebej, ker se tudi aditiv posebej dozira. Tu sicer nisem 100% siguren, vendar me logika delovanja sistema navaja na ta zaklju?ek. Aditiv je namenjen dvigu temperature izgorevanja dizla vbrizganega direktno v FAP filter. Pet litrov, kolikor vsebuje rezervoar zadostuje za cca. 100.000 km in stane 130 ?. Dvig temperature v izgorevalni komori pa ne bi bil koristen za ?ivljenjsko dobo turbine in motorja samega.
Ni bil moj namen forsiranja nekega aditiva, ki prazni ?ep uporabnika. Hotel sem opozoriti na eno majhno pomanjkljivost vo?nje na plin, za katero pa obstaja enostavna re?itev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj vse lahko ?lovk prebere tuki gor...?e mi bo zarad tega kr bom na mesec pr?paru 150 EUR na ra?un abnormalnih cen bencina ribnu motor...potem mi nj pa kr...ne dam niti za pol kofeta kakr?negakoli aditiva v kestl pa ?e me vrag vzame...?e pa ribne mam pa itaq na lagerju ?e eno devi?ko Wanklco (0 km) tko da...
Brez zamere sam mislm da iz paramecija dela? tiranozavra
Ti si pa katastrofi?ar (iz muhe dela? slona)
Kdo pa je napisal, da ti zaradi tega ribne motor. Omenjen je gorivni sistem, ki zajema vse dele povezane z gorivom (kon?a se z injektorji). Tem pa ne pa?ejo pove?ane korozivne sestavine in voda. Samo to in ni? drugega nisem omenil. Prav gotovo pa motorju in izpu?nemu sistemu ne pa?e voda, ki se postopoma nabira v gorivu. Voda povezana z izpu?nimi plini tvori korozivne spojine.
?e pri normalnem delovanju je ?ivljenjska doba izpu?nih loncev bencincev nekaj krat manj?a od dizela?ev.
Pa ve? zakaj?
Prav gotovo ne zato, ker bi bil bencin nedol?no, kovinam prijazno, gorivo.
?e po britju z ?iletko pa?e s peno oprani ko?i neka krema, ki nadomesti izprane ma??obe. Ni? katastrofi?nega, ?e se tega ne naredi, na dolgi rok pa prav gotovo ni enako, kot ?e bi jo uporabljal.
Samo to in ni? drugega nisem ?elel napisati.
Vsak je svoje "sre?e" kova?. In tudi vsak ve kako jo bo koval.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nisem predlagal vo?njo s polpraznim rezervoarjem goriva, ampak nasprotno.
Ne porabi vsak plina? 1 tank goriva na 3 mesece. Pa tudi tri mesece je neka doba, ki vpliva na delno kemi?no pretvorbo goriva. Vzeti pa mora? v zakup tudi "le?anje" goriva, ?e posebej, ?e ga to?i? iz dr?avnih rezerv, ki se ob?asno obnavljajo.
Ni problem v tem, da bencin miruje in naj bi se na ta na?in nekaj usedalo na dano rezervoarja. Problem je v kemi?nem razpadu goriva, ki pa ni tako drasti?en, da ne bi bilo uporabno, marve? se tvorijo korozivne spojine in aromati, ki ne vplivajo dobro na gorivni sitem.
Na spodnji reklami vidi?, da se pri sosedih aditiv uporablja. Italijani imajo dolgo tradicijo LPG in so vedno imeli bolj?o kvaliteto bencina od nas. Pa so se kljub temu pojavile te?avi, ki so nekoga spodbudile, da je za?el prodajat namenski aditiv.
To ni tisto kar sem jaz omenil.
Jaz sem predlo?il ve?namenski aditiv, ki pokriva tudi to podro?je in stan 0,94? na 50 litrov goriva. To pa ni niti ena kava. "Kava" bi se prilegla vsakemu bencincu za ?i??enje in mazanje nadbatnega prostora.
Stvar je vsakega posameznika, ki bo, ali ne bo privo??il svojemu konji?ku eno "kavo" na nekaj mesecev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Plin je vsekakor dobra, ekolo?ko in ekonomsko dobra re?itev, vendar bi opozoril na te?avo, ki se zaradi njegove uporabe pojavi.
Z uporabo plina nismo izklju?ili uporabo bencina, ki pa se drasti?no zmanj?a. Zato je se ta zelo dolgo nahaja v rezervoarju. Bencin ni dolgoro?no kemi?no stabilno gorivo. V njem se po dolgem ?asu tvorijo usedline in korozivni produkti razpada, zato se dolgoro?no lahko pojavijo problemi na injektorjih, oziroma uplinja?ih. Poleg tega pride na stenah rezervoarja do kondenzacije vodne pare. Ve?ja ko je povr?ina za kondenzacijo, ve? je vode v gorivu. Zato si s tankanjem manj?ih koli?in bencina v velike rezervoarje delamo medvedjo uslugo. Pri avtomobilih, ki so gara?irani v toplih gara?ah je ta problem ?e bolj izra?en, saj je kondenza na pozneje ohlajenih stenah rezervoarja ve?.
Re?itev tega problema je v aditivih za stabilizacijo bencina. V neki italijanski reviji sem zasledil namenski aditiv za ta namene. Ni pa tako poceni. Doza za 10-30l bencina je 6,50?.
Bondov Megalene aditiv pokriva tudi to podro?je in je veliko, veliko cenej?i. Potrebujete ga veliko manj. Pa ?e ve?namenski je. Doza 250ml zadostuje za 800-1000 l bencina. Ceno pa lahko odkrijete sami.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e upo?tevamo zgoraj navedene "iznajdbe", bi se lahko izognili nakupu pe?i za centralno. Na prirejenemu avtomobilu naredimo ?e hitro monta?ne priklope za obtok hladilne teko?ine preko radiatorjev in se priklju?imo na cenralno. Avto imamo v dobro izolirani gara?i, namontiramo cev za odvod izpu?nih plinov v zunanjost in zmagali smo. Avtomobil je vedno ogret. Ko nas ni doma itak ne rabimo gretja, odsotnost pa re?imo z dobro izolacijo hi?e in akumulacijo toplote v konstrukcijo (hi?a ne sme biti grajena iz monta?nih elementov, ali siporeksa.) Ko gremo z doma se odklopimo od radiatorjev in to je to.
Izkoristek takega sistema je lahko enak kondenzacijski pe?i na plin. Potrebna je le ?e neka vrsta rekuperatorja za ni?anje temperature izpu?nih plinov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e lahko sprejmem razlago, da bodo "nogavice" dobre pri poledici. Bi pa znale biti slab?e od zimskih gum in verig na snegu . Mre?asta struktura se lahko zapolni s snegom in dobrega oprijema je konec. Po mojem je to res zasilna re?itev, precej dlje od verig.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede odgovora mora? vzeti v zakup, da niso vsi tako racionalni kot ti.
V demokraciji ima vsak svoj prav.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani