Skoči na vsebino
dne 22. 12. 2020 ob 13:05 je Jest napisal:

 

Sem danes dobil tole... prikopil, povezal telefon in enostavno deluje 👍 ... Po vzigu se pojavi se en vmesni zaslon, da se povezuje na telefon... cez sekundo ali dve je povezano ... 

 

Hmh, ko sem pisal da bi lahko Mazda ponudila brezžični AA/Carplay ste me napadli da je to brezveze da je kabel boljši, itd... A zdaj pa si kupujete aftermarket brezžične module ki to omogočijo. 🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

@Bini škoda da ne boš nižal, tako mi ni vredu, ker zgleda kot nek wanabe SUV, če boš dal pa še 40 gume bo pa še slabše ker bo še več razmaka med gumo in blatnikom.

Meni je idealno če je med gumo in blatnikom za prst ali 2 razmaka med gumo in blatnikom, kot na oni M6 na sliki. 

No kot je že Boss napisal so pa okusi različni, važno da je tebi všeč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

@scania ja sva na isti valovni dolžini😉

Je pa res da nekdo ki ni iz tega foha oz. ki ne pozna motoroznanstva, je pač slep vernik prodajalcev/proizvajalcev in pač naredi to kar mu povejo. 

Ok, verjamem tudi da so proizvajalci stestirali avte tudi na longlife intervale in ugotovili da pač avto zdrži X km da ne crkne v garanciji, ampak je pa to daleč od idealnega. Bi si upal trditi da je z ustreznim vzdrževanjem vsak motor sposoben narediti 500k km brez generalke.

Verjetno si pa proizvajalci tudi ne želijo da avti držijo predolgo ker pol novih ne morejo prodat. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je J.J. napisal:
dne 14. 12. 2020 ob 19:14 je scania napisal:
Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

Torej so še čisto ok olje stran metali? Ali je blo toliko slabše, da se je že po prvem vžigu iztrošilo?

 

@J.J.Napačno razmišljaš. 

Olje za prvo polnjenje je malo drugače formulirano, brez aditivov za zmanjšano trenje in večjo količino zddp-ja (cink, fosfor), ker je zaželjena kontrolirana obraba določenih delov motorja (batni obročki). 

Ko se deli v motorju vležejo in obrabijo, tam po 1000km je zaželjeno olje zamenjat ker nočemo da se ti kovinski delci ki so nastali ob obrabi, po motorju pretakajo še 20-30kkm.

Za samo zdravje motorja je to dost pomembno, ampak proizvajalci gledajo bolj z drugimi očmi. 

Če te zanima več si lahko prebereš na linku oz na googlu najdeš dost informacij o tej temi. 

Break_In_Oil_Engine_1200px.jpg?fit=1200%
WWW.GOOGLE.COM

Break-in oil seals the piston rings to the cylinder wall for maximum power and minimum oil...

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

aftermarket gretje sedežev
Napisano

Res je, Webasto je najboljša rešitev za hladne dni.

Gretje sedežev pa je must have na usnju, ker ko se pozimi vsedeš na ledeno usnje :(

Jaz imam oboje, in uporabno mi je pa ko grem iz službe, doma je itak avto v garaži in ni panike.

Drgač pa gretje sedežev se dobi poceni, imaš na ebayu iz njemačke za kakih 100€ z šalterji, pa je lahko zrežeš na točno mero, edino sedeže je treba delno slečt da namestiš tisto grelno mrežo not. Jaz sem imel to v planu za zadnje sedeže narest, samo me vedno zima prehiti.🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Bini napisal:

Kaj pa če je to res 2 leti ali 60000km in nas goljufajo,da jih delamo na 15-20k km?:whatever:

 

Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).

Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉

Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt. 

Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje. 

Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc. 

Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄

 

 

$_116.jpeg

$_10.jpeg

sludge1.jpg

sludge2.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ja ti LongLife intervali so res adijo pamet, glede obrabe motorja so pravi masaker.

Je pa to bolj fora privabljanja kupcev (firm), če gledamo da kombija itak vzameš na firmo, veš da bo v uporabi max 5let ali še manj, in če ti ni treba delat servisov na 10-15kkm prišparaš za kak obrok lizinga...je to to. Po teh letih je pa tak kombi samo za na Dinos.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Hmh, meni je pa Gorenje hladilnik crknil po 3letih še dobro da v času garancije, se ni dLo popravit in sem dobil novega. 

Pravtako crknil nek senzor za sol na pomivalnem 4leto, v garanciji menjali komplet posodo z senzorjem za sol in neko elektroniko. 

Tko da Gorenje ni več to kar je bil, crkuje glihtak, pa stem da sem takrat vzel vse aparate z najvišjega Gorenjevega ranga z kao neko 5letnoExtra garancijo.

Je pa res da so bili z garancijo korektni, ko je crknil hladilnik sem klical na center in še isti dan me je klical serviser in prišel naslednji dan, pol ko je moral nek del naročit je vprašal če rabimo nadomestni hladilnik, no in na koncu ko kljub zamenjanim delom ni deloval pravilno, je napisal zaisnik za novega. Nato me na drugi dan pokličejo iz Gorenja da če se strinjam da mi dajo nov malo novejši ampak enokovreden hladilnik, če ne mi povrnejo kupnino. 

Brez kakršnegakoli kompliciranja, glede teh garancijskih servisnih storitev so res korektni kapo dol in si zaslužijo pohvalo. Glede okvar pa imam malo grenak priokus. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ja sem šel prvo z špric kitom, nato osnovno bazo barvo in nato še prozoren lak. 

Sem pa notranjost felge prebarval z črno svetlečo barvo zunanjost pa z to bmw grafitno, v idejo sem tudo mel da bi vzel prozoren Mat lak, ampak je bil lak 1x dražji od svetlečega zato sem raje vzel svetlečega. 

Brusil sem pa tam kjer se je dalo sem zbrusil z onimi šmirgl nastavki za bormašino, vse ostalo pa na roke z šmirglom. 

Hmh, je pa že ene 3 leta nazaj, pa so še vedno kot nove, nobene praske še ni. 

Aja one notranje Mazda pokrovčke sem pa razstavil in preoblekel z carbon folijo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

 

A nimajo te "prva generacija 1.5 turbo" obupne probleme z pomanjkovanjem olja?

 

Ne da bi vedel.

Problem se je lahko edino pojavil z mešanjem goriva z oljem, kar bi se naj pojavilo pri mrzlem vremenu in vožnji po mestu, ker je sam motor zelo učinkovit is se na mestu oz. v prostem teku skoraj premalo segreje. Pri direktnem vbrizgu pa na stenah valja ostane gorivo ki pri takih pogojih ne izgorijo in se operejeno mimo obročkov v olje. 

Btw. : Enak problem ima tudi Mazda, no saj imajo tudi drugi DI bencinarji, ampak pri Mazdi je to zelo očitno. 

 

Ps. : stare Honde pa vsi vemo zakaj so papale olje, blokada, pedal to the metal, burnout party... Nekje se to mora poznat. Pri dobro vzdrževanih in pametno voženih Hondah pa ni bilo neke opazne porabe olja. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....:bravo:

 

Samo tisti Hondini motorji iz 90tih so kljub temu praktično neuničljivi! 

Vsi vemo kako so se ponavadi tiste Honde vozile, vedno blokada.... 🤪

Drugače pa tudi novejši Hondini turbomotorji so vredu ni nekih napak. 

Glede samega motorja med različnimi proizvajalci  jaz najbolj zaupam Hondi. 

Poglej ta  posnetek, bulletproof D16 motor iz Honde

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je gregc88 napisal:

jaz fan vag? kaj ste pol vi k tok zagovarjate ta jajca... povejte tko k je... 

js nism tak fanatik kot vi prav nobene znamke... brezskrbi...

glede slik..zacnem limat? pomojem premal placa na forumu... smešni ste, samo na realna tla vas hocem spravit... 

 

JA po pisanju sodeč si VAG Fan, ker vedno zagovarjaš Vaginalna vozila kok so oh in sploh, nikoli nisi niti omenil da ima vag kako napako. ;)

Mene pa ni treba na realna tla spravit, ne zagovarjam nobene znamke in imam dosti stika z različnimi znamkami in vem da  nobena ni brez problemov.

Mazdo pa vozim ker mi je oblikovno všeč in cena je bila dokaj normalna za tak avto.

Za Mazdo sem tudi že večkrat grajal na forumu da ne zrihtajo kakih težav ki se vlečejo že od prejšnjih generacij.... in ja stare Mazde rjavijo, tudi moja M3 je rjavela dokler jo nisem saniral, na M6 L.08 pa začuda "še" ni nikjer rje, za razliko od sosedovega A6 istega letnika.

O Golfu 5 pa ti lahko grem drugič po službenem parkingu slikat rjo, in to imajo vsi na istih mestih težavo sprednji blatniki, pragi in zadnji pokrov prtljažnika. Mogoče si imel tis tvojim golfom srečo da je prejšnji lastnik saniral rjo.

Tak da niso švaboji neki biser ne glede rje in ne glede drugih okvar, nekateri vag fanboyi pač živijo še v Yugonostalgiji ko so nemška vozila bila dejansko bolj kvalitetna, žal temu več ni tako.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.