E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...
Pri nas bo ogla?evan z "lep, negovan, odli?an, nem?ko poreklo, 112.000 kilometrov, prvi lastnik zobozdravnik, vo?en samo po avtocesti".
A ni nekaj takega nabavil nek slovenski vloger bloger, oz. youtuber (en od teh sodobnih milenijskih poklicev), potem pa imel same te?ave, ?eprav je bil avto glede na opis kot nov in imel za 19k EUR super opremo in magi?nih 112k kilometrov?
Saj razumem hec,za slu?benega se ne sekiram,druga?e pa zato ker sem dal kontakt ko sem slikal,za seservis pa zaradi menjave ola ki bo te dni tako da brez skrbi,kmalu pride baje na firmo ?e en citron?ek ali peugeotek. Raje bi videl Mazdo ampak kaj ?e?-cena in sigurnost je na 1 mestu,?al je ?ele potem izgled in ob?utki za volanom! Jebi ga....
Odvisno od voznika, idiot lahko sklopko uni?i v 20k kilometrih. ?e se ne motim, so C5 sicer imeli neke te?ave s sklopkami pri 2.0 HDI, slab prvovgradni material... menjali so jih tudi pri samo nekaj 10k kilometrih.
?e dobi? bose za tako ceno, kot je ta na linku, je to dober deal. ne vem ali je v tem oglasu simbolna slika notranjosti ali je to morda relativno osnovna oprema za tako ceno. Bose ima namre? ve?ji zaslon in precej manj gumbov tam okrog, to so prave slike:
Novi 1.75 dci v meganu bi znal biti zanimiv, seveda ?e nima? kak?nih zamer do znamke. Na papirju so zmogljivosti zelo obetajo?e (pro?nost, 0-100 celo bolje kot golf/octavia), ?al pa je samo kot AT in verjetno ne pride v budget, saj je po ceniku ca. 25k in ve? kot ca. 3k popusta ne dobi?.
Conti TS830 iz leta 2016 se peljejo sedaj 4. sezono za silo, po de?ju in +6 stopinjah samo malenkost bolj?e, kot pa letne barum bravuris iz leta 2014, ki so bile ?e skoraj nevarne in gredo zelo verjetno v smeti s ca. 4 mm. Conti so bile sicer vo?ene od novembra 2018 do junija 2019, ?ele nato so ?le gor spet letne. Ravno koristilo jim to zagotovo ni, res pa da pretirano vro?e do tedaj ni bilo.
Te razumem glede ?ibkih dizlov, predvsem VW 1.6 je pogreb, oplov 1.6 cdti 136 se mi je zdel precej bolj?i in to celo v insignii, ki je te?ka krava. ?e ?e VAG, potem obvezno 2.0 TDI. Tudi ta je napram mazdinemu 2.2 slab?e vozen (samo en T), ampak 1.6 je glede tega sploh neugoden. Enostavno pre?ibek, da bi lahko u?ival v vo?nji.
Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".
V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.
Modra nima bose in tudi digitalnih merilnikov ne, vse to revolution ima. LED ima verjetno klasi?ne, ki imajo AFL, ne pa matri?nih. Kljuka pa ni slikana detajlno, tako da se ne vidi ali ima smart key. Ima pa recimo 360 st. pogled, kar je domena revolution.
Na?a "de?elna" oprema je itak druga?na kot recimo v Nem?iji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dr?i, od tedaj naprej naj bi bilo OK
Povezava za deljenje
Deli na druge strani