Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja...
Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...
Zanimivo. Meni tudi pada nekje na 200-250km. Tudi, ko pridem na rezervo, lahko prevozim ?e najmanj 100km. Se mi pa rezerva v?ge ?e kmalu, ko pade pod zadnjo ?rtico.
Fotr ma cougarja V6, preko 200.000 km, avto ne spu??a niti kapljice olja nikjer (za razliko od recimo par let starih bmwjev k ni ene dihtunge na njemu k bi opravljala svoje delo), use kar je menju so stabilizator ?tangce in pa zadnje obrobe. O okvarah ne duha ne sluha, je pa motor tok len da glava boli (pomoje prete?k vztrajnik). Zvok je pa res lep ja Pa ?e za 1998 letnik ma dost opreme: 4 zra?ne vre?e, BOSCH park senzorji, perforirano usnje, avtomatska klima, ogrevani sede?i, elektri?no nastavljiv voznikov sede?, zra?no hlajeni diski spredaj/zadaj, pa ?e kj bi se najdl. Nej slabu
Pa ja, sej ti pravim. ?eprav je Ford s starej?imi agregati povzro?al dvom, so bili bencinarji od leta 95 naprej, tata mata. Moj Mondeo ima 115 ihahajev, dobrih 10s do 100, povpre?no porabo 7,2 in kon?no 204 po GPS-u (AC Krtina - Zadobrova). Zdaj pa imajo podobni avti 140 ihahajev pa soramzmerno slab?e performanse. Fordovi V6 tudi niso bili nevemkaj, ?eravno ni bil ST200 in ve?, ampak stro?ki vzdr?evanja pa minimalni, ker ni ni? ?lo narobe. Ko si ravno omenjal BMW-ja; kolega je nek zbiratelj BMW-jev in jih kupuje ?e od 93 dalje pa samo jamra, kak crkujejo turbine, elektronske zadeve, vztrajniki, klime, senzorji... Da ne govorim, da ima skoraj 15% klanec do vhodnih vrat in je pozimi zelo pestro. Ampak je rekel, da druga no?e met. Pasja zvestoba ali kak se ?e temu re?e...
To je skoraj res, no sicer se ga da tudi naknadno vgradit.
Druga resnica je pa, da mi Fordi niso ravno najljub?a jed, pa sem se pred 4-imi leti takle cajt namesto za Mondeo karavan raj?i odlo?u za Laguno Grandtour. Pol ve?, kok so mi Fordi v?e?ni.
Sicer sem promondea?, ampak te ?isto razumem Tak so meni antipati?ni Audiji in BMW-ji. Verjetno zaradi nekega dokazovanja statusnega simbola...
Coguar je bil vbistvu Mondeo coupe Samo pleh so zamenjali, podvozje in ma?ina sta ostala pa ista. Kar seveda ni ni? slabega, ker je bilo oboje takrat v superlativih pa ?e danes ni slabo. Agregat je bullet-proof in bo avto prej prerjavel kot pa crknil. V6 sicer ni trgal gat (razen navora), je pa imel dober zvok.
Ker nimam pojma o terencih, bom samo pametoval, ti me bo? pa mimogrede ?e kaj nau?il Sem pa tu prebral (pa ?e kje drugje), da Niva ni nevem kak?en terenec. Je pa dober delovni stroj za svojo ceno.
Kolikor sem pregledal videev pa je tak (ja, zdaj odkrivam toplo vodo). Kraj?a medosna razdalja in majhna te?a je dobra kombinacija za blato. Za plezanje po skalah rabi? kratko medosno razdaljo, zvi?ano podvozje in mehke gume (pa kak kilogram manj ne ?kodi). Pick-up kot je recimo Raptor na dvignjenem podvozju, je pa vbistvu formula za pu??avo. Podvozje zgleda precej mo?no in dobro po?ira luknje pri velikih hitrostih, za kake blatno-sne?ne podvige je pa predolg in prete?ek. Ona formula je sicer po res ravni pe??eni poti kar dobro opravljala izziv, je pa tudi res, da ni bilo nobene 2cm kotanje nikjer, sicer bi verjetno odletelo vse, od podvozja do koles.
No, ni ravno prepri?ljivo. Najprej dirkajo po asfaltu, nato dirkajo po makadamu, ko pa pride do kak?ne malo bolj terenske vo?nje, je pa samo 20 sekund posnetka enega in 18 sekund posnetka drugega. ?e so torej teli "bolj resni terenski podvigi", kaj so potem moji?
Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?
Tudi meni je sedaj z zimskimi gumami padla poraba na 7.0 (enaka Mazda). Je pa avto imel od za?etka porabo okoli 8 litrov, ki pa je potem postopoma padala. Bom videl, ?e bo kaj vplivala zamenjava senzorja tlaka izpu?nih plinov.
Verjetno si ?el iz kakih ve?colskih valarjev na manjcolske klasike Moja poraba variira ne glede na letni ?as, gume, webasto itd. Pri meni je en kesl dizla 6,4 litra, naslednji pa 7,6 litra. Pa ista relacija...
Tomozuki, kolk km pa ima? relacije pol k pri?ge? motor. Pri meni recimo, ?e sta na tank dve dalj?i relaciji (cca 200km v kompletu) se na koncu pozna pri tanku kar 0,3 do 0,4 litra manj, kot ?e teh dalj?ih relacij ni. Aja pa webasto se ti lahko v?ge tudi med vo?njo in ni odvisno al si ?tartal iz tople gara?e ali ne sam vpliv le tega na skupno porabo je res minimalen.
Ko ga pri?gem, ima vsaj 10-15 minut vi?jo porabo. Ampak na?eloma delam okoli 120km fure po avtocesti in nekaj malega mesta (npr. 5km). V mestu mi je na?eloma zrastla poraba za 0,3 litra, ampak to je bilo to. Zdaj pa ima kar iznenada neke ?udne vrednosti. Ko, da mu mo?gani ne delajo ve? prav. Pa ?e bi rekel samo po BC-ju... OK... ampak ko pa je dejanska poraba narasla za isto vrednost, se pa zamisli?. Ja, glede webasta ima? prav. V?asih mi zakuri pred semaforjem in vsi mislijo, da se snema novi del "The Fog" filma. Ampak kljub temu, mi BC ne la?e (?eprav ne upo?teva webasta). A mu naj s kako ?avbo ma?ino spucam?
A mi lahko en strokovnjak (npr. Ajvar) svetuje, kaj naredit s tem mojim traktorjem (stran ga glih ne bi metal, ker sicer mi dobro slu?i, sicer je pa 120 konjski 2004 letnik)? Namre?, enkrat imam porabo 6,6 litra, pri naslednjem tanku pa 7,5l/100km. Klima ni pri?gana, relacija je popolnoma ista, hitrost je podobna, isto ?tevilo potnikov (torej 2), nobene dodatne prtljage, ni? webasta, ker vedno ?tartam iz tople gara?e... skratka, izlo?il sem popolnoma vse vzroke, ki bi lahko botrovali skoraj 1 liter vi?ji porabi. Tudi BC ka?e popolnoma enako kot potem prera?unam na roke. Kje je torej ke??
Ta nihanja v porabi so se mi za?ela dogajat, ko sem v tank vlil neki dodatek za manj?o porabo (dobil sem za sprobat Extreme Fuel Treatment). Takrat sem imel pribli?no konstantno porabo 6,6 - 6,8 litra/100km. Takoj po dodatku pa mi je porabo po BC-ju najprej vrglo na 10 litrov, potem je pa po 60km vo?nje padla na 7,8 litra/100km. In tu se je gibala tudi dejanska poraba. Pri?gala se mi je tudi lu?ka za motor, ki jo je Pelko resetiral, ker je kazala napako na EGR-u. Rekel je naj se oglasim, ?e bi se ?e enkrat pri?gala. In se je, ko sem ?e drugi? vlil to sranje v gorivo. ?ez nekaj ?asa je sicer sama ugasnila ?e preden sem uspel priti do njega. Potem tega dodatka nisem ve? uporabljal in tudi lu?ka se ni ve? pri?igala. Torej, nekaj dejstev:
- pri npr. vsakem 3. tankanju mi po resetu porabe to takoj vr?e na neko tako cifro, ko da imam 2.5 bencinarja
- poraba po BC-ju in pe? ra?unanju je identi?na
- relacija je vedno AC in nekaj malega mesta, prav tako obremenitev avtomobila
- porabo imam ob?asno bistveno vi?jo kot je obi?ajno bila
Kaj naredit? ?el sem ?e do Pelkota pa je rekel, da bi ponovno nastavljal ventile. Ampak ti so bili nastavljani slabo leto nazaj. Od takrat naprej nisem po?el ni? tak?nega, da bi jih "ob?asno" tako raz?telal, da bi imel neke nenormalne vrednosti porab. Razmi?ljal sem, da bi mogo?e dodal kako stvar za ?i??enje ?ob. Zanima me, kaj se priporo?a? Hvala za odgovore ?e v naprej.
Jaz tudi Poceni avto, dober zvok, mogo?e ne na ravni nem?ke izdelave notranjosti, ampak... poglej ta video:
O ja! Sodelavec mi je razlagal, da bojo v kratkem pri Fordu dali tudi 2.3t verzijo, motor po okusu/trendu Evropejcev.
Sicer pa tudi kak Camaro ali kak Dodge so kar zanimive pojave na cesti.
Pa ni glih po okusu Evropejcev, ampak mogo?e bolj po okusu zakonodaje Okus Evropejcev je sicer V8, ampak za ameri?ane ?e vedno mislijo, da gredo samo naravnost.
Je pa zanimiv ob?utek, ko pelje? kakega Camara. Vbistvu so se mi edino takrat vsi umikali iz prehitevalnega pasu (pa nisem ni? blendal ali se jim lepil na rit). Potem pa seveda zijala na vsakem momentu. Skoraj 5 metrov dolgega in 2 metra ?irokega avta pa? ne more? spregledat. Sploh, ?e jezno gleda v svet
Eni pravijo da ja, eni da ne. Enim je uspe?no dostavil avte ?ez lu?o, eni pa pizdijo...je kar riskanten posel ja...Se pa kar na?aka? pa na?ivcira? ?e je res ?e na drugi strani...
Aha, sem pogledal Vse jasno. In potem pravimo, da so samo politiki tak?ni in da ko se bo oblast zamenjala, bo vse super in fajn. Dvomim, da bo kdaj fajn, ker o?itno prevarantov ni te?ko najt. Ampak to je ?e druga tema.
Ta avto je pomoje ?e v Ameriki in ?e je sre?a ga prodaja slavni TOM Su?nik. ?e ga ne potem je verjetno Ok.
A to je kak slavni prevarant?
rde?a je ?ist huda, mene bolj avtomatik moti
Jaz bi imel zelenega s ?rnim HEMI napisom Ja, mislim, da manuala sploh ne more? dobit. Ampak pomoje tudi avtomatik ponuja precej zabave. Sploh zato, ker z navorom ni problem in ti je ?isto vseeno v kateri izmed 4. prestav avto laufa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja...
Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani