Skoči na vsebino
Zavore mazda 6 2016
Napisano

@Tadej7ad  a si nove gume kupil tudi Turanzo? V?asih je namre? mo?no, da dolo?en model gum se ne obnese najbolje na dolo?enem avtomobilu. Lahko da je zaradi mo?nega motorja obremenitev na gume prevelika in ti hitro za?nejo stopni?iti.

 

A pri menjavi si dal nove gume spredaj ali zadaj? ?e si jih dal spredaj a je tudi kaj treslo? Ker ?e je takoj spet treslo pol sigurno niso krive gume.

 

Najprej menjava: avto je letnik 2014, sam se ga kupil avgusta z nekaj ve? kot 10kkm. Na za?etku sezone sem zamenjal nazaj<->naprej in ugotavljal, da nekaj trese (?e pri zimskih se je malo ?utilo). Servis je ugotovil, da je so krive stopni?aste gume - in gume, ki so bile stopni?ast, so bile tiste, ki so se celo sezono 2014 vozile zadaj.

Gume sem zamenjal v pozicijo kot so bile leta 2014, tresenja je bilo nekoliko manj, preklinjal Bridgestone in ?akal novo sezono.

Pozimi se tresenje tudi ni toliko ?utilo (zimske so na 17")

 

V dimenziji 225/45R19 kak?ne hude izbire ni, ?e no?e? ravno ?portnih gum. Na izbiro je Turanza in in Pirelli P7. Izbral sem Pirellija, ker sem krivdo (upravi?eno ali ne) pripisoval Bridgestonu. In sedaj so spet krive gume?

Naj ponovim, pri rednem servisu, 15.4. ko so bile gume na avtu dobre 3 tedne in imele za sabo ca. 4000 km so bile krive gume, dokler nisem povedal, da so nove in jih prosil da to doka?ejo, da lahko gume reklamiram. Ostala je samo ti?ina in pripomna, da "samo rahlo" trese.

In trese samo pri pospe?evanju, ne pri enakomerni vo?nji po ravni cesti.

 

Nazadnje sem imel sindrom tresenja pri pospe?evanju pri Cromi - obnoviti je bilo treba zglob desne polgredi pri motorju in tresenje je izginilo.

 

Avto ima skromnih 175KM - sedanje gume so prva vgradnja pri BMW3...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore mazda 6 2016
Napisano

Meni so na M6 2014 ravno danes zamenjali diske, ker so pri zaviranju tresli.

Sicer je bilo nekaj jamranja in izgovarjanja, da je ?e preve? km in da se menja samo do dolo?enega ?tevila ipd. vendar sem vztrajal. Druga zgodba so zavorne obloge. Ker pod garancijo menjajo samo diske, je pri zavornih oblogah izbira - ali montirajo stare (na nove diske!?!) ali kupi? nove za 150+? (kar je sicer ?ista svinjarija, ker oblog nebi bilo treba menjati, ?e bi bili diski OK).

Sam sem on-line kupil TRW z dostavo za 85,00 EUR KLIK

Zaenkrat je ob?utek OK, tresenja pri zaviranju ni ve?.

 

Tako da: ne menjaj sam - zahtevaj odpravo napake po garancijo.

 

Meni ?e vedno ostaja tresenje pri pospe?evanju oz. pod obremenitvijo (poln, klanec) med 120 in 150 km/h.

Ko sem to omenil lani maja pri rednem servisu (40kkm) so bile po mnenju servisa krive stopni?aste gume (original Bridgestone Turanza). Gume sem menjal naprej-nazaj (torej sem imel bolj obrabljene spet spredaj) in je bilo malenkost bolj?e. Na zimskih (17") se je tudi ?utilo manj.

Sprednji letni par letos seveda ni bil ve? za resno vo?njo, zato sem kupil komplet novih gum. Ko sem pri?el sredi aprila na redni servis (80kkm), so bile spet gume krive. Odvrnil sem, da so gume popolnoma nove, da imajo za sabo 4000 km in nam mi to prosim doka?e, da bom lahko gume po potrebi reklamiral - in je bilo vse tiho.

 

Danes po prevzemu avtomobila telefoniram, da je tresenje pri pospe?evanju ostalo - in spet so menda krive gume, ker da na zglobih polgredi menda ni zra?nosti. Gume imajo sedaj nekaj ?ez 8000 in so ?e slabe?

 

Naslednji teden sem ve?inoma v tujini, nato se zgodba nadaljuje.

Imam ob?utek, da bom zaradi takega odnosa s?asoma postal zelo te?na in zagrenjena stranka - jaz imam avto zato, da z njim vozim, ne da izgubljam ?as na servisih. Morda celo tako te?na stranka, da me bo za?el pi? vetra pri vi?jih hitrostih motiti do te mere, da bom zahteval odpravo hrupa pod garancijo. Da, tudi to obstaja - zamenjajo se vsa tesnila; navodilo obstaja od 29.8.2014 (za ameri?ki trg), izvaja se tudi v Evropi.

 

Me ima, da prebrskam web po dolgem in po?ez in poi??em vse TSB-je za M6 kar jih je objavljenih.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Skyactiv motorji ne bremzajo ko spusti? gas , tudi ko ?alta? v ni?jo prestavo zelo slabo bremzajo vsaj tako je pri bencinarjih zato taka obraba zavor  :glare:  .

 

Meni se zdi tale malo bosa. Imam avtomatika in se da z obvolanskimi ro?icami prav lepo prestavljati navzdol in zavirati z motorjem.

 

Vozim stalno v D; pred rde?o lu?jo, pred naseljem, po klancu navzdol... samo stisnem na levi strani in lepo zavira.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vgrajena navigacija TomTom
Napisano

Od TT live traffica ne pri?akujte preve?. Temelji na podatkih vozil, ki ta sistem uporabljajo, usluga je pla?ljiva.

In kdo bo pri nas pripravljen pla?ati? Kradejo se navi programi, kradejo se zemljevidi...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vgrajena navigacija TomTom
Napisano

Pol zna bit to to...torej ta placljivi HD traffic...da so sedaj dodali se Slovenijo in bi moral imeti SIM...

 

Bomo vidli kaj in kako...se pri MZD bo zanimivo, ko bodo zagnali brezplacni TMC v Sloveniji :)

 

Zanimivo v kak?nem smislu?

?e je kakovost slovenskega TMC-ja pribli?no enaka kakovosti prometnih informacij na Radiu SI, potem si s tem ni kaj dosti pomagati.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vgrajena navigacija TomTom
Napisano

Dokler se TUKAJ ne bodo za?ele prikazovati informacije tudi v Sloveniji, nima smisla sanjati

 

PS: iz ?lanka ni razvidno, ali gre za Tomtomovo storitev HD Live Traffic, ali samo za sprejem TMC signala.

Domnevam, da za prvo. Sicer TMC na severni strani Karavank lepo deluje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne gume 2015
Napisano

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne gume 2015
Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

Kak?na je razlika med P7 in P7 blue?

Ker samo P7 se da dobiti v tej dimenziji...

 

PS: ravnokar ugotovil, da je P7 BLUE do najve? 18"

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne gume 2015
Napisano

Sam imam nekoliko druga?no dilemo.

Sedaj sem v dveh letnih sezonah prevozil 48752 km (19735 + 29017) na tovarni?ko montiranih Bridgestone Turanza. Lani je bila te?ava v tem, da se je po zamenjavi naprej-nazaj na sprednjem paru naredilo "stopni?enje". Posledi?no je treslo ravno pri 130km/h. Zaradi tega sem spet zamenjal naprej-nazaj, nekaj malega tresenja se je pojavilo pri 110, vendar je bilo vzdr?no.

Profila spredaj je po predpisih sicer ?e vedno dovolj, vendar celo sezono ne bo zdr?alo. Zadaj ga je ?e toliko ve?, vendar gume za spredaj nista primerni (stopni?enje).

 

Glede na pri meni dve letni sezoni pomenita skoraj 60.000 km (prva sezona ni bila cela), se spra?ujem kaj bi bilo bolj?e: kupiti "premium" znamko za dve sezoni (rang cene 220-240EUR/kos) ali kupiti kak?no cenej?o izvedbo in menjati vsako leto. Turanze ne bi ponovil, ?portne gume pri moji kilometra?i ne pridejo v po?tev, tudi Kitajcev bi se izognil.

 

Domnevam, da so nove Nexen, Kumho, Falken..., ki so "pol" cene Continentala, Mishelena... kot nove sicer slab?e od novih premium znamk, vendar ?e vedno bolj?e od eno leto rabljenih premium.

 

Se pravi: premium za dve leti, ali nekaj srednjega za eno leto?

 

Dimenzija: 225/45R19

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vse nove Mazde - minusi
Napisano

:P  Koliko pa drugim la?e?

Na letnih manj kot na zimskih, na novih manj, kot na rabljenih.

Na letnih mi pri 130km/h la?e ca. 3km/h, na zimskih 5km/h

 

Odvisno od obsega gume

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde6 III (GJ oz. Skyactive)
Napisano

Kmalu bo eno leto odkar sem lastnik mazde6 lll, karavan, CD150. Prva registracija december 2014. Kot prvo naj povem, da sem nad avtomobilom navdu?en, deluje brezhibno, poraba precej ni?ja, kot pri prej?njem Meganu, edini ve?ji minus je predvajalnik USB. Vedno za?ne predvajat od za?etka.

Imam pa eno vpra?anje, ker je avto star eno leto, ga moram peljat na prvi servis in me zanima katerega serviserja mi priporo?ate.

Hvala za pomo?.

Lp

 

Reklamiraj radio - zahtevaj zamenjavo. Povej ob naro?ilu servisa, ker traja kak?en teden dni, da jim po?ljejo iz evropskega centralnega skladi??a.

Sicer pa, kot je rekel Zmaj, AC-Cosmos v BTC-ju.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Pada dnevno....seveda imajo prosti trg cen, tako kot preostala evropa.

 

Dobro si tankal. Jaz sem danes tankal dra?je: 0,889 - res pa je, da sem tankal popoldan

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Ampak zakaj vsi tole mantro ponavljate kot papagaji, ?e vsi vemo da je to neustrezna primerjava.

 

V Sloveniji imamo 606km AC+HC, prebivalcev je 2.063.000, kar pomeni da na prebivalca pride 29,4cm AC-jev. ?e 110? letne vinjete, delimo s centimetri stane centimeter ceste prebivalca 3,74?/leto

 

Avstrija ima 1720km AC+HC, prebivalcev ima 8.623.000, kar pomeni da na prebivalca pride 19,9cm AC-jev. ?e 87,70? letne vinjete, delimo s centimetri stane centimeter ceste prebivalca 4,30?/leto.

 

Oziroma druga?e povedano je v Avstriji torej na prebivalca AC dra?ja za 15%

 

Mi je jasno, da vsak gleda samo kon?no ceno vinjete ampak, da smo morali v Sloveniji zgraditi skoraj 50% ve? AC-jev na prebivalca in jih tudi vzdr?evati je nekako logi?no, da je cena vinjete vi?ja ampak "le" za 25%. ?e ?e druga?e povemo, ?e bi imelAvstrija toliko AC na prebivalca kot Slovenija in da bi bilo enako razmerje kot je danes bi njihova vinjeta bila okoli 130?.

 

Zanimiv, a pomanjkljiv izra?un. Primerjati AC samo po dol?ini, bi bilo korektno samo v primeru, ?e bi bile AC dejansko primerljive - pa niso.

Za za?etek: v veliki ve?ini avstrijske avtoceste odstavni pas v ?irini normalnega voznega pasu. Poleg tega ima ve?ina tudi na levi strani na voljo ?e kake 3/4 metra asfaltirani oz. betonirane povr?ine. Torej gre za kar precej ve?jo povr?ino na enaki dol?ini,

Iza?un ne upo?teva tripasovnice, ki se vije na A1 od kri?i??a z A9 do Dunaja; da o ?tiripasovnici na A2 pri Dunaju niti ne govorim. Spet bistveno ve?ja povr?ina.

V Avstriji je samo na A9, na odseku med St, Pankrazem in Kremsom, kakih 25km, obvezna vinjeta na cesti, ki ni AC, vse ostalo.... Pri nas je cel kup "avtocest" brez odstavnega pasu (vipavska dolina, pomurka, podme?aklja...) Je res mogo?e primerjati km pomurke s km tripasovnice na A1, ki ima ?e odstavni pas?

Da ne govorimo o po?ivali??ih, ?e posebno tistih, ki zadnje ?ase hitro rastejo ob avstrijskih AC, Pri nas je glede po?ivali??, ki niso hkrati tudi benciski servisi, prava rev??ina.

In avstrijci avtocest ne solijo, pa? pa polivajo s sredstvom, ki prepre?uje poledico. U?inkoviteje, bolj ekolo?ko in seveda dra?je...

 

Primerjajmo raje povr?ino - da o kakovosti niti ne za?nemo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vse nove Mazde - minusi
Napisano

Ima :) ampak potem je brez veze imeti funkcijo odklepanja vozila brez klju?a  -_-  pa? polne roke ima? (nosi? gajbo) in klju? ima? v ?epu in bi bilo veliko la?je, ?e bi lahko kar na zadnjih vratih odklenil vozilo. Dejstvo je, da takih zadev ob nakupu vozila ne pogre?a?, jih pa za?ne? (ali pa recimo v tvojem primeru ne) pogre?at in jih izpostavi?. Ostala vozila (sicer ne vsi) imajo to mo?nost.

 

Dosti ?alostno je to, da en Peugeot/Citroen, ki ne slavita najbolj po kvaliteti in dobri uporabni?ki izku?nji, to omogo?ata ?e od leta 2011 in ti 2 znamki sploh ne more? primerjat in jih tudi ne... sam tako povem  :jezicek:

 

?e nosi? gajbo, tudi tistega gumba na kljuke ne more? pritisniti

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vse nove Mazde - minusi
Napisano

 

2. DA, oddaljena je manj kot meter, a ote?uje zadevo in je povsem odve?, da moram pritisnit na sprednjo kljuko, da bom zadnjo odprl  :macek2:  ampak ok, smo do?iveli ?e huje v ?ivljenju  :lol:

 

 

A na tvojem klju?u ni gumba za odklep?

Sam ga sicer redko uporabljam, vendar nimam vedno polnih rok in ?e je nekdo pred mano pri avtu, pa? pritisnem tisti gumb.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.