Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

tako je, pa rsa za dailyja ne :D

micra je zakon sem vozil od kolega iz trsta ?e uno prej?njo, nemore? vrjet kako letijo ta jajca mala (ne da je moja miata kaj ve?ja :D ).

 

V takem primeru, bi bilo pa fajn imet ve? avtov na isto registracijo :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tele ?voh verzije je pomoje brezveze kupovat, razen ?e so sedaj kaj cenej? zavarovanja, ker so se razredi delil :) Pa da ?e ne omenjamo, manj?e feltne, sam en izpuh, mislim, da ma tud manj?e bremze, .....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prenos zavarovanja
Napisano

Pa spet - koliko je to ve?je, ker ponavadi tak avto registrira? za pol leta brez kaska...

 

 

?e ima? za med tednom mlin?ek z 1.4 motorjem za vikend pa ima? stroj z 2.0 pla?a? samo zavarovanje za 2.0. Kako je pa z kaskom pa ne vem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

neki me zanima: tale bordo mx-5 nima nobene zascite v primeru prevracanja?

novajse majo tiste roll bare, tale pa jih nima al je kaka fora, da skocijo ven ko se avto prevraca?

ve kdo?

 

 

Ve?ina, ki jih ima roll bare so lepotne narava. Se pa da dobiti prov konkretne roll bare, ki dobro pridejo ob prevra?anju.

 

Nima pa nobenega sistema, da bi kaj ven sko?ilo. Mislim, da ?e najnovej?e nimajo tega sistema.

 

Madona, a je to res ?tajerski stil al kaj?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3720390&show=1

 

 

Dobro, da ni ?e dopisal nikoli vo?en pozimi, ker ima v opisi doda zimske gume :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323F GT in MX-3 V6
Napisano

Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)

 

 

?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)

 

 

 

?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323F GT in MX-3 V6
Napisano

Kar v akcijo ?estakov zmanjkuje :) Kakor vem se je en iz na?ega konca ?e nekaj zanimal za Bobijevo :)

 

 

Samo vzdr?evanje pa tud ni nek bav bav, ?e ima? dobrega agenta za zav. ti lahko da dosti popusta. Cene nadomestnih delov so tamtam. Edin ?e kak?na v?igalna tuljava crkne, tist se da pa mal predelat in je prakrat cenej? kot original del. Poraba je pa mogo?e za liter ve?ja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323F GT in MX-3 V6
Napisano

B8

The 1.8 L (1839 cc) B8 is not just a bored- and stroked- B6. Rather, a new block with widened cylinder spacing is used. The bore was 83 mm and the stroke was 85 mm. This SOHC engine was used in the Mazda 323.

 

BP

The BP is an improved DOHC variant of the 1.8 L B8.

 

Applications:

 

1990-1993 Mazda 323

1991-1996 Ford Escort GT

1994-1997 Kia Sephia GS

1994-1998 Mazda Protegé

1994-1998 Mazda MX-5/Miata

 

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/viewtopic.php?t=2727

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323F GT in MX-3 V6
Napisano

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

 

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

 

 

 

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.