Ampak vse to je GM koncern in takrat so bili enoprostorci popularni tako kot danes crossoverji.
Bravo!
Pri meni je bilo enako in sem fehtaril po kvartu da se peljem en krog.
Danes pa mularija raje na mobilcih visi kot da bi to naredili, kaj šele da bi na skrivaj vozilil.
Jp, jaz sem v prvem razredu OŠ pisal dedku mrazu da bi želel imeti letno naročnino na Avromagazin. Mislim da sem bil vsaj 15let naročen nanj. Vsi izvodi so seveda varno spravljeni v kleti.
Pa revija "avto" z urednikom g. Češnjem, Avto fokus, hrvaški Auto klub...
Nikoli me mi zanimala tehnika, ampak rad berem in potem tako modrujem v tri krasne
Res je in teh kopij je bilo ogromno, meddrugim tudi Chevrolet Transport, ipd...
Pa Suzuki Liana je povzela dosti njihovega.
Si imel omenjene modele?
Suzuki liana je dosti nižji rang... Obstajala je tako 4vratna kot petvratna. Tudi 4x4 je bila. To je bila nekakšna konkurenca Almeri Tino, mitsubishi space star in space runnerju...
Ne, ampak sem bil ze kot 7letni mulc naročen na Avromagazin (in skrbno bral vse teste) in fehtaril fotra, da smo hodili po avtosalonih pasti zijala. Tako da kar poznam te avte...
Sem vnesel omenjeni VIN na vase možne načine in vedno nič ne izpiše.
Tudi Zafira A oziroma njena prva generacija postaja redkost na naših cestah
Ta je pa res zanimiv ker je originalen. Večino Cherokee-jev je delanih pri sosedih v Grazu, pa ne le njihovih pogonskih sklopov, ampak tudi dokončna sestava
Jaz pa včeraj videl Opel Sintro... Že po takratnih euroNcap testih se je videlo, da je v osnovi ameriški avto... Zafira pa noviteta s takrat novim sistemom "Flex 7"
Samo SL ima vsak ter je bolj namenjen bahanju in križarjenju, S2000 pa je eksotika in nima preveč elektronike oziroma je pravi gokart kateri bazira na F1.
No, tista cena za hondo je krepko pretirana. Tale SL je malo drugačna zgodba in honda je vseeno meni bolj všečna, ampak ja... Lažje razumem da SL toliko stane.
S2000 vseeno ni taka ekskluziva in legenda. Kot da bi mx5ka NC stala 20jurjev+.
Ok, saj vsi vemo da nisem nek strašen estet oziroma se mi res fucka v kakšnem avtu se vozim, ampak fak... Yaris verso... Nebi se s tem vozil. Ni slab avto... Ampak fak no... Ravno v vrsti pa nikoli niso stali za ta avto..
Zakaj bi že nekdo kupil to? Pa, ok.. Da je jurja eur.. Prostoren, visoko sedenje, najbrž se res ne kvari (čeprav pri 21let starem avtu je itak vse stvar sreče in prejšnjega lastnika), majhen za po mestu... Ampak skoraj 4000? Bolano...
Saj pravim... Moja xsara je zgleda vredna 8jurjev...
Hm... Mislim, da boš imel probleme in dolge nosove tudi v bodoče, če boš tako"soliral". 🤔 Skupno življenje je en kup odrekanja in prilagajanja. Po moje bi bilo bolje, če bi se uskladila in skupno naredila kak izlet oziroma dopust.
Ne skrbi, že nekaj časa dopust zgleda tako, da grem za 1teden sam nekam, drugi teden pa dopust v dvoje. To je tista cena za nič gostiln in ostalih tipičnih stvari, s katerimi nekateri baje kravžljajo živce partnerkam.
Od nekdaj pa menim, da mora vsak na vsake toliko (1x letno za par dni) iti nekam popolnoma sam. Da ne pozabi na lastne konjičke in samega sebe.
Ne, nismo off topic... Dostikrat greva kam skupaj (sigurno 3x mesečno) in nazadnje sva videla v btcju pred servisom črno mazdo3. Kljub temu da je limuzina, mi ni potegnila (mazda 3). Črna barva ji preprosto ne paše. Evo, da ne bomo samo o partnerskih odnosih 😀
Upoštevati moraš tudi to, da ko sta dva, ki prineseta denar v hišo je dosti lažje kaj kupiti.
110€ za mojega pri privatniku proti 220€ , zadnjemu na uradnem.
Dvomim da bi bilo lažje kupit bajk za 5000jurjev če bi z mojo živela skupaj... Že tko so bili dnevi dolgega nosu, ko sem rekel da grem sam za 1teden v Dolomite. Ženske.
Ampak itak moraš za nekaj porabiti denar. Denar mora krožiti ne pa na banki stati brez veze. Zato pa imamo vsak svoje prioritete in kaj je komu pomembno. Meni se zdi recimo čisto mimo, ko folk da za bicikel 5000€ ali pa še več. Jaz ne bi dal nikoli toliko denarja, tudi če bi ga imel res viška. Bi si verjetno kupil dober športen avto.
Tudi jaz nebi dal 5000 eur za bajk itak je na koncu bistvenega pomena koliko posameznik zasluži. Jaz sem dal za specialko 1placo, za avto pa manj kot letni zaslužek. Mislim da je to čisto zmerno. Definitivno mi pa je škoda recimo tega da bi dal za obrok za avto recimo 300eur na mesec. Potem že raje vidim da dam recimo 150/mesec za recimo Dacio in mi na leto na ta račun ostane skoraj 2jurja na računu. Jurja gre za dopust, jurja pa v žep.
....občutki v vožnji,kaj je to?😂😂😂to je tisto,ko se pelješ s kolesom po blatu ali mokrem pa občutiš dober filing na balanci in pod ritko......no nekaj takega.
Točno to nekateri uživamo na bajku, nekateri v vožnji i z avtom. jaz ko vidim avto za 15jurjev (recimo ta Corolla) namesto tistega za 20jurjev, vidim predvsem 5tisoc prihranka, s pomočjo katerih lahko uživam na bajku na dopustu.
Prioritete... Itak da vem da bi v recimo mazdi 3 ali recimo civicu (ki mi je noro všeč) užival bolj kot v fiat tipu, ampak... Mi ta užitek ne pomeni toliko, da bi bil pripravljen dati toliko več.
Kaj pa občutki v vožnji? Jaz bi rekel, 50 izgled-20 notranjost-20 občutki in 10% ostane za praktičnost,vsaj pri meni je tako, ko ni več otrok in je praktična žena.....
Meni je praktičnost vsaj 60-70 pošto. Občutki v vožnji - kaj je to? ok, notranjost... Da ni preveč touch screenov. Videz zunaj? Am... Vozim xsaro Picasso... Tudi s corollo bi šlo...
Čak mal, dejmo se zment. To ni cenik od Boss-a ampak uradni cenik na KIA strani.
Sem pa res spregledal, da je cena za lizing, ampak kdor je že zdaj kupoval avte na lizing ali kredit je vedno tako, da na koncu vse preplačaš. Razen, če vprašaš Juresa, on je vedno z lizingom zaslužil. 😉
Tista je bolj blood red, ampak pustmo detajle - pač rdeča.😊
Če je razredčena z belim tokom je bolj svetla... (ja... Obožujem nagravzen humor 😎😎)
Res je tako. Navadno zavajanje kupcev. V reklami so ponavadi slike najbolje opremljenih modelov, ponavadi kaki gti. sport in podobno. Pa barva je ponavadi tudi najlepša(pri Mazdin to obvezno red soul). In spodaj:" cena od"...
Čim vidiš tak napis vedi, da boš skeširal par jurjev ali pa bolj verjetno kar precej jurjev več. 🤔
Isto kot pri bejbah... Najprej vse zrihtano in svetleče... Potem pa kup drobnega tiska.
vse oglaševane cene so za "pleh" in 4 gume, zadnjič sem šel prav "iz firbca" pogledat ko na TV oglašujejo da je najcenejši Dacia Duster za 8.999€ al koliko je že....sem šel pogledat in kaj dobiš za ta denar, dejansko pleh in 4 gume....če želiš vsaj klimo in nekaj osnovne opreme, prideš takoj na 11-12k€ kar pa seveda že ni več poceni za Dacio.....Drugače ima tudi Mazda marketinški trik, ko na TV oglašujejo brezobrestno financiranje, v super drobnem tisku pa da mora biti polog 50% :)....(enako je bilo pri kolegi, ki je kupil novo škodo scalo, osnovna cena se resda začne pri 13k....ko je dodal noter nekaj nujne opreme, dodatkov, je prišel na 19k €)
Pomojem misliš model Sandero. Hja, jaz sem gledal Sandera.. 11500 me pride po konfiguratorju z zame nujno opremo (klima, mislimda tempomat, rezervna guma, naslon za roko ipd...)z osnovnim bencinarjem. Haters gonna hate, ampak nekako imam občutek, da bi preživel s to opremo. Enako opremljen clio je vsaj 1500-2000drazji... Tako da dacia je cenejša. Je drago napram prvim daciam, ampak tako je povsod... Ekologija, varnostne zahteve...
Je pa res... Ko začne človek izbirati to oblazinjenje, pa ta barvna kombinacija, pa touch screen, pa 16col alu... Je pa bolje da sploh ne gleda dacie. Take avte se kupuje, ko ti je vseeno kako avto izgleda in si ga kupiš za prevoz od A do B. Tista 2jurja razlike do osnovnega Clia pa daš v žep in greš na dopust ali dva... S tem da... Tudi osnovni clio ni nek lepotec. 2jurja pa ostaneta v žepu...
In škoda scala... Meni je to isto nek nizkocenovnik. Ne tako očiten kot predhodnik Rapid, ampak vseeno... Sem sedel v osnovnem. To je isto kot osnovni Tipo, ki ga ima fotr.
Pa saj če pogledamo drugod, povsod je tako. Spomnimo se osnovne mazde3 prejšnje generacije za 15jurjev. Na plakatih pokažejo fency barve (ja, Alex... Rdeče so ponavadi :)), v realnosti pa osnovnega modela na katerega se nanaša na plakatu oglaševana cena, sploh ni na zalogi.
Tudi ko kupuješ smučke vidiš na reklamah "Elan smučke za 300eur"v hervisu... Ko pa prideš v trgovino, pa hitro vidiš, da je ta model bolj tako - tako in boš skoraj zagotovo dodal še 150eur in kupil nekaj kar ti bo bolj všeč.
Noben pa nobenega ne sili,zakonsko nujna oprema je že v osnovnem modelu
Nekdo išče avto za max recimo enega otroka, ne rabi karavana.... Ne rabi /noče dizla in ne potrebuje močnega motorja in se zaveda prednosti tega, da avto nima turbine (če je ni, ne more crknit).
Pripravljen je dati 14-17 jurjev (recimo letni zaslužek, kar naj bi bilo pravilo pri nakupu avta, oziroma zgornja meja). Za 17jurjev se je par let nazaj dobilo nov avto v tem razredu, zdaj pa le še rang nižje...
Avto ima nekaj opreme, je fajn za pogledati, mazda slovi kot zanesljiv avto, malo kilometrov... Meni se zdi zelo zanimiva opcija, če bi gledal avto zase.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jp, jaz sem v prvem razredu OŠ pisal dedku mrazu da bi želel imeti letno naročnino na Avromagazin. Mislim da sem bil vsaj 15let naročen nanj. Vsi izvodi so seveda varno spravljeni v kleti.
Pa revija "avto" z urednikom g. Češnjem, Avto fokus, hrvaški Auto klub...
Nikoli me mi zanimala tehnika, ampak rad berem in potem tako modrujem v tri krasne
Povezava za deljenje
Deli na druge strani