Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.
Počal sem samo na hrvaških trajktih.
V Italiji nikoli.
Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.
Gospod tovariš Slivka, to je še iz socializma isto, ko je bila družba čisto drugačna.
Bo potrebno na kakšno osvežitev znanja cestno prometnih predpisov.
Drugače pa se tukaj strinjam, da je popolnoma kriva tale teta. Tak se je nazadnje v okolici nekdo ubil, ker je preko železnice peljal, brez da bi pogledal in ga je zbil vlak za pregled tirov.
Vsak mora nosit posledice za tisto kjer se ne držimo pravil.
Enkrat sem ene Dunlop SP WinterSport 3D pustil vulkanizerju za 20€...dve z 4mm,dve pa z 6mm profila...6let stare...za poleti za kakega "butlja" še za ponucati,pozimi pa za ubiti se...si malo zabremzal,in je kar letelo,kamor je hotelo😬.
Od takrat naprej-6 let je pri meni meja,pol pa me ne zanima več,kaj bo kdo z njimi počel,samo znebiti se jih hočem,in nočen nič zajebancije prek bolhe ipd...pa nimam mira iz nočne-klici,SMSi,pa daj mi jih dostavi,pa...ma dobesedno jebe se meni za takšne "smeti"...mojega avta ne bodo več videle.
Če so strukturno ok, niso spokane in se lamele ne cotajo jih prodam.
Denar ne leži na cesti in prodam marsikaj na Bolhi.
Če pa so take, da jih ne mislim prodat, jih peljem na odpad. Moj vulkanizer žal računa za stare gume, če ne vzameš novih pri njemu. Za nove pa ni konkurenčen.
Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.
Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.
Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.
Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.
Drugače pa takoj jermen menjat.
Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.
Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.
Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.
Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?
Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.
Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.
Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐
Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉
Ford ni SUV/CUV.
Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.
Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol pa Magna ni baš kvaliteta 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani