Jest imam podobno, je imel pred par leti merkur take tudi, pa se scetine so mehke, niso trde kot pri vecini metlic.
Z mojo metlco se men na avtu cisto nic ne pozna, pa bi me hitr zmotil ce bi metlca pustila sledi
Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.
Jest sm za 3ke to gledov.
Tvoja pa če mene vprašaš, za tiste ki poznajo mazde je top avto, za tiste ki pa ne, je pa 2.5 mašina čist preveč. Vseeno večinsko ljudje mislijo da tolk velik avto more bit dizel, al pa nek 1.5 turbo mlinček, če je že bencinar.
Sem siguren da kdor ne pozna mazde, misl da tole kuri 10+ medtem ko je ugasnjen Že men sosedje ne verjamejo da moj avto kuri manj od sosedovga 1.0 rapida ...
Jest sm šu pogledat ker en kolega kupuje mazdo3, pa so me cene zanimale. Ko sem vidu po kolk oglašujejo, sem kuj reku da za ta denar mu jest mojo dam 🤣
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene
Tehnološko še nismo tam, ampak, se dela na tem, da bi se dalo vodik proizvajat na mestu prodaje, se pravi, smo spet na nekih elektrarnah ločenih od omrežja, in služijo samo proizvodnji vodika.
Isto gre za bio goriva, kjer dejansko porsche proizvaja biogorivo popolnoma brez CO2, iz obnovljivih virov energije, je pa fabrka čisto na jugu Čila.
Večinoma se je že pokrilo zakaj SE niso dobre, mogoče še en velik razlog, panelov se ne da reciklirat, oz. če gledamo življensko dobo panelov, od proizvodnje do razgradnje, to ni čisto nič eko, ker je toliko strupenih in nevarnih stvari notr, da tko kot pri nuklearkah, odpad lahko samo zakoplješ, samo da pri nuklearki je glede na proizvodeno količino energije odpad zanemarljiv napram panelom.
Isto vetrnic ne reciklirajo, ampak jih samo razderejo in zakopljejo...
Pol pa še baterije, govori se samo o izpustih CO2 med proizvodnjo, noben pa ne omenja koliko pitne vode se porabi pri rudarjenju, to je tudi en od razlogov zakaj Nemci doma ne kopljejo litija, čeprov imajo eno največjih nahajališč v Evropi.
Tako da, na koncu, ali vodik, ali biogoriva. Pa dokler fuzija ni primerna za proizvodnjo elektrike, bomo pač mogl na jedrski energiji bit.
P.S. se pa mi kle pregovarjamo o neki ekologiji pa kregamo ker avto je bl ekološki, medtem pa politiki z eno potjo na dunaj proizvedejo več CO2 kot ga mi z vožnjo v svojem celem življenju
Mislim da vsaka zavarovalnica dela probleme, ko mora denar od njih...
Ata ima takšne izkušnje s Triglavom oz. Savo.
Jaz z Grawe še nisem imel, upam da ne pride do tega.
Jest sem eno točo koristu pr triglavu, pa ni bilo problemov. On je neko cenitev naredu od oka, pol so iz servisa poslal da se naredi popravek za to kar je premal ocenu.
Verjetno je menjava baterij edini način da EV postane malo bolj zanimiv.
Plus bi bil tudi pri tem da ni take obremenitve omrežja, ker zadevo napolni "pumpa", in imajo oni lahko pri sebi mini elektrarne ki niso priključene v omrežje.
Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn...
Testna proga je bila dolga 620 km. Tempomat je nastavil na 180 km/h. Potoval je pa 920. Nekaj ne štima... Razen, če je trikrat stal na počivališču in čakal, da drugi napolni tistega električarja... Ampak tak test samo dokazuje, kako slabi so električarji. Kljub temu, da ga je čakal, je bil na koncu 50 minut hitrejši...
Pa ni mi jasno, kako je lahko nastavil ceno elektrike. Ceno elektrike nastavi ponudnik, ti jo pa plačaš. Ne moreš ti kot kupec določati ceno elektrike... Ali pa jo lahko? Ni mi jasno?
In razlika 50 minut se človeku zdi zanemarljiva. Pa ta človek ni normalen... Ali pa nikoli ni v avtu vozil majhnih otrok. Drugače bi vedel, da je 50 minut ogromna razlika... S tem, da, kot sem že omenil, mislim, da so izpustili čas polnjenja baterije... Ker drugače so vozili blazno počasi. Mislim, jaz z BTjko in počitniško prikolico sem 100 km krajšo razdaljo (okolica Nove Gorice - Podersdorf am See - 540 km) prevozil v sedmih urah skupaj s postankoma - pa še ta dva postanka sta bila zaradi otrok. Ker Mazda zmore tako razdaljo (kljub vleki kamp prikolice) brez da bi vmes moral dotočit gorivo, meni pa tudi ni problem vozit 540 km brez postanka.
Tko da, use je to fajn pa krasn, ampak men tuki mrski ni jasn. Mogoče, k sm kmet an s hribu doma...
Vse skupaj je zelo zavajujoče. Mogl bi vsaj napisat koliko je bilo samo potovanja + polnjenje/tankanje.
Zraven napiše tudi da je izračunov da proizvodnja baterije da 1.9kg co2 na 100km, kako je do tega pršu, to je tudi verjetno ob predpostavki, da bo ta baterija imela isto življensko dobo kot mazda. Takoj ko pridemo do menjave baterije, se CO2 podvoji, pa ni več tako optimalno vse skupaj. Zraven pa napiše da je ceno elektrike nastavu na 0.28, ampak da večini uporabnikov tolk nizke cene ne bo uspelo dosečt, se prav, bojo polnili po isti ceni kot nekdo tanka dizel.
Če pa računamo hitrost vožnje, je un pri 180 pot prevozu v 3h 24min, ta drugi, pa če računamo da je skoz vozu 150, čeprov piše v članku da je mogu upočasnit, da je sploh pršu do polnilnce, oz. do naslednje postaje, je pa vozu 4h in 7min, je že tukaj razlika 43min. Končna razlika 50min, je pa glede na potovalni čas to prbilžino 25% poti, se pravi, bi v tem času un z mazdo prevozu še dodatnih 150km.
Pa rečemo da je polnu med "sestanki", če vračunamo še to v pot normalnega človeka, ti gre pa cajta še pa još.
No zj, pa še ena realna od ne dolgo nazaj. V avgustu sem na srbsko-hrvaški meji čakov 4.5h, pri 40 stopinj, brez kakršnekoli sence, jest sem sedel v avtu s klimo, in glede na pogoje, priznam, nobena klima ne ohladi lepo avta v takih primerih, ampak, je bilo znosno. Zraven mene, je čakala ena družina s teslo, okna so mel odprta, švical so tko kt da bi plaval, pa redno so se s hladno vodo zalival, da jih ni fršlok udaru.
@Boss jah, ce mi da sanso da sam izberem prestavo ko to rabm, mi cist dost.
Ja, ce hocm vozt bl dinamicno se AT ne primerja z MT, ampak mi je to cist nepomembno ce mi je z AT bl sproscujoca voznja v vec kot 99% ostalih voznjah.
WTF, kako se pa lahko tole zgodi? Men ni nič jasno, a so res vlaki tako tihi, da jih ne slišiš? Tudi, če so delali s kakšnim ropotajočim strojem, kaj pa je delal strojevodja, da ni zatrobil. Tele hupe se slišijo kilometer daleč.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak lahko preden tankaš samo šibico notr vržeš
Povezava za deljenje
Deli na druge strani