Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombiali majhen avtobus.Benzibar, da, ale turbo. Dizel je vsekakor boljšaizbira.
Jaz sem imeltudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.
Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.
Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtunajbolj pomembno. Sem za dizla...
V glavnem, to o nezanejslivostimazdinih dizel motorjev je le mit.Enako kotravna zemlja.
Vprašaj mehanike na Mazdi pa boš dobil odgovor o ravni zemlji..... 😁😉
Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.
Celih enajst točk slabosti je napisal! Če bi vse te mene motile zagotovo nebi kupil avta in pika. A sreča je ta da me ne.....
Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:
uglajena, gladka, tiha vožnja
všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
solidna izdelava
avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)
...
In še slabosti:
bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno
Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.
Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.
...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?
Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... 😉
Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).
Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋
Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔
Jah lej osebno mnenje. Mazde itak nimam več namena kupit(taki in drugi razlogi)
Ja moje in javno mnenje mednarodnih novinarjev, ki so njeno oblikovanje v zadnjih letih nekajkrat razglasili za najlepše in ji podelili nekaj prestižnih nagrad.....
Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪
@Alex, kako to, da je imel tvoj novi avto prvi dan že 690 prevoženih km??? So ga peljali iz Luke Koper v Mursko Soboto, nazaj v Luko Koper, v BTC in ti iz BTC v Koper? 😮
Ko te doleti taka nesreča s točo, ko so cenitve na robu totalke se kar zavleče.
Ne, avta še nimam popravljenega, gre pa za zadnje popravke na avtu in če bo vse po sreči, ga konec naslednjega tedna imam.
Treba je biti pač "tečen", ne sprejeti njihove prve resitve in se pogajat do zadnjega atoma moči, če si le to lahko privoščite.
Na srečo sem do sredi julija imel drugi avto, ki sem ga nato prav tako razbitega od toče prodal.
Skoda ke ogromna, k sreci in velikenu razumevanju servisa Selmar ki so mi sli zelo zelo na roko, vse so menjali in strosek kljub temu da je izracun zavarovalnice precej nizji od realnega, ne bom rabil doplacevati nicesar - vsaj upam da ne... 🤔
Avto je v celoti prenovljen, le blatnik in pri vratih se je dalo brez tezav poravnati, ostalo je vse novo na avtomobilu.
Najdlje se je čakalo na streho... 🤔 tako je če imaš redki model z stresnim oknom...
Skoraj 3 mesece brez avta, k sreci imel tudi nadomestnega krajse obdobje, sedaj pa odstevam zadnje dneve do prevzema.
Res je, treba je imeti veliko veliko zivcev in potrpljenja, ter vztrajnosti 25ur na vsak dan!
Srečno Mazdaši, kmalu potrobim!
Komaj čakam na to trobljenje in ,da vidim to čudo od avta. Je pa res,da bo sedaj kot nov
Ne... 6 cilindrski prihaja v Mazdi CX-60 ... 2023 kot 3.3 litrski dizel in 2024 kot 3 litrski benicnar ...
In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈
pred 42 minutami je Alex napisal:
Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉
Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.
Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah.
Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉
Saj več moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟
Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.
Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍
Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.
Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.
Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟
Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.
Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂
Pred eno uro je Filovic napisal:
Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju, oba sta zelo lena motorja...
Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.
V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.
Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.
O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.
Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉
Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bravo,bravisimo @robertk6,zakaj pa ti nimaš dizla......
Povezava za deljenje
Deli na druge strani