Sam sem sprobal G165 v šestici z ročnim menjalnikom in nisem bil zadovoljen s poskočnostjo. Zdaj a imam previsoka pričakovanja je pač drugo vprašanje, ampak računaj, da je CX-5 SUV že tako malo težji pa še ves sistem za AWD in še manj aerodinamična oblika.
Za tolk denarja, ki ga boš dal za avto te ta mora navduševat oziroma vsaj ne razočarat. Jaz osebno za AWD različico bi izbiral le med G194 in D184. Ta dva motorja ti bosta prinašala nasmeh na usta, ostalo ti pa ne garantiram. Razen, če so tvoja pričakovanja bolj nizka.
V bistvu moraš ti povedat kaj želiš. Kakšen tip voznika si, zakaj rabiš AWD. Samo zaradi AWD je pri tem motorju skoraj liter višja poraba. Motor že tako ni preveč živahen zraven ga pa še AWD ubija.
Dizla mislim, da sploh ne moreš več dobit - ni v ponudbi.
Zanimiv, Romuni pa delavci iz juga se veselo prosto šetajo po naši državi mi smo pa k kure zaprti v občine in drakonsko zanovani, če samo nos ven pomolimo.
To pa ne verjamem, da bo držalo. Ravno za takimi obrobami se začne nabirat svinjarija, sol in vlaga in tam se veselo kuha. Edina prednost je mogoče to, da plastika prepreči poškodbe laka ampak to se zgodi v zelo redkih primerih
To je bodočnost avtomobilizma. Samo še s to razliko, da bodo na baterije. Boss, kar sprijazni se.😬
Sej mi gre na jok, kerr tole je čedalje bolj podobno jajce jajcu, samo velikost se mal spreminja. Kje so tisti časi, ko si imel na voljo limuzine, hatchbacke, karavane, kabrio, roadster, enoprostorce, terence, pickupe. Vso to raznolikost bi zdaj spravili v SUV. Nobenih presežkov v oblikovanju, vsa skoraj enako in dolgočasno. Uniforma, žal.
Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...
Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.
Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih.
Haha Alex... ko je bila cena nafte nizka in je ablast komot držala na 1EUR si tulil "hvala vlada", zdej pa praviš, da je visoka cena krivda v svetovni ceni nafte. Seveda je in to je definitivno glavni faktor in to takrat, ko je cena nizka in takrat ko je visoka, vlada gor al pa dol.
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh.
Word..
Vrednost gume se pokaže šele čez čas in tista guma, ki zdrži ves čas uporabe od začetka do konca je tisto kar me prepriča, da ostajam na Dunlop-u. Od kar so začeli uporabljat serijo v kateri je črka D (3D) je to top guma.
Je res... tik pred čiščenjem in po njem se pozna nekoliko razlike. Sicer zel omalo ampak po občutku nekaj konjev, kar je razumljivo saj delno zabasan filter pač onemogoča maksimalen pretok izpušnih plinov.
Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti.
Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe, pa sej ves čas razlagam, da je SUV pač kombi in da ni avto. 🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani