Prestavlja? namre? lahko tudi v D na?inu. Vozim izklju?no v D na?inu, a levo tipko za prestavljanje navzdol redno uporabljam za zaviranje z motorjem, ali za prestavljanje navzdol pred ostrimi ovinki v klanec.
Kdor je navajen pozicije rok 14:45, z izjemo izredno ostrih ovinkov, nima te?av s prestavljanjem.
Kdor se odlo?i za na?in M, pa lahko ?e vedno pose?e po prestavni ro?ici.
Sicer sem bil sam popolnoma istega mnenja (nepotrebna afnarija), dokler nisem sam poskusil. Obvolansko prestavljanje je nekaj, kar si bom ?elel imeti tudi v prihodnjih avtomobilih.
Enako je v DSG za D in S (s tem da ?e neha? pritiskat gre sam po ene 10 sek v D mode), ampak ni nobene potrebe ker tako lepo ?alta dol pred ovinki (in pospe?uje iz njega), volan je pa potrebno stalno preprijemat tako da je meni useless, ker so tipke na zadnjem delu volana. Raje uporabljam ro?ko menjalnika +/- ampak ?e to samo ko sem prikolico peljal.... DSG je res ?porten menjalnik, vezan na G senzor avta. ve kdaj gre navzdol in navzgor in se temu primerno obna?a.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kukr gledam, so tile kr use pokljukal, kar je mo?no od opreme. Ker na sliki ni videti,da bi imel avto ogrevane sede?e, pa tud dvomim da imam sistem za nadzor tlaka???
Me ima, da bi ?el po VIN tele mazde in preveriti DSK, ko tako na veliko objavlja slovenski, vsi servisi.....ker sem ?el tja gledati eno alhambro, tudi KAO slovensko tudi KAO z vsemi rednimi servisi....
avto pa obup, z nekimi doma sprintanimi ra?uni, poreklo nem?ija
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
AMZS stran je pa a?urna, da kar ne more? verjet, po njihovo je dizel in bencin nad 1,5?, ko pa pogleda? prezzi benzina vidi? da je na vsaki self servis pumpi kjerkoli cena 1,1? za dize, in 1,2? ?e ti tankajo....V rimu je celo 1,099
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes lepo 40-50 pirni?e - vikr?e - tacen. Edina dva, ki pa? ne moreta voziti po omejitvah in sta morala mimo vsaj 6h avtov (polna, prekinjena, prehod za pe?ce - you name it) sta bila BMW 3 karavan - ?rn, in Audi TT kabrio - ?rn.
:ne vem:
P.S. Audi TTja sem potem prehitel z 80 km/h v gu?vi na obvoznici ko se je spravljal na izvoz Savlje, seveda direktno iz levega ven.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
En uporabnik na enemu izmed socialnih omre?ij je napisal naslednje:
veliko kro?i?? je premajhnih in nesimetri?nih ,da bi se po teh praviih peljalo...mene so u?ili da prvi in drugi izhod gre? po zunanjem,?e pa si izbere? tretji oz.?etrti izhod gre? na notranji in se pravo?asno preusmeri? za tretji oz ?etrti izhod...to kar se dogaja pred Luko Koper in ostalih kro?i??ih je kar neko sekanje voznega pasu ,in kro?i??a ,ker ti ne omogo?i varnega spreminjanja pasu...vohat za drugimi vozniki pa tudi mora? ,ker sploh smernikov ne uporabljajo.....
Tale je dalec od medvoskega.....mi imamo polno crro ki vodi na dveh izvozih/uvozih, tale na sliki je pa popolnoma 'odprt'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mi smo se odlo?ili za klju?avnico in nam ni ?al. Jaz vozim, lupinica je bila na sovoznikovem sede?u, ki je bil kolikor se je le dalo naprej, ?ena je bila desno v srednji vrsti in je imela ogromno prostora (za dodatek smo s sovoznikovega sede?a odstranili vzglavnik, da je lepo videla naprej), poleg tega je dosegla otroka v lupinici spredaj, otroka levo ob njej in otroka desno zadaj. In ko je ?e ?etrti? rodila, smo zadaj levo dodali ?e enega jaha?a in malo prerazporedili otroke. Lupinica je ostala na sovoznikovem sede?u, le da je bil zdaj v njem ?etrti otrok, "ta-mali sede?ek" je bil ?e vedno v srednji vrsti levo, le da je bil v njem zdaj tretji otrok, ?ena je ?e vedno v srednji vrsti desno, zadaj pa drugi in prvi otrok, vsak v svojem jaha?u. In ker je med sede?ema v srednji vrsti malo prostora, imata otroka veselje tam skozi skakat tako, da niti sede?ev ne podiramo, da prideta "v podmornico"... Zdaj pa po?asi premi?ljujemo, da bi tudi ?etrtega prestavili nazaj in bi ga obrnili, da gleda naprej, ?ena pa bi sedela spredaj... Ja, in pa tudi, ?e gre kdo sam, je prikladneje, ?e je otro?ek spredaj. Na vsakem semaforju ga lahko malo pogleda?, pobere? kak?no dudo in podobno. Tako da, nam ni ?al za tistih skoraj 200?...
leta 2005 na moji prvi 5ki je to ko?talo 50? v BTC
AMPAK
V pi...ma....kupil sem DRU?INSKI avto, pol pa tole.......no comment
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ma ja vedno so ?eji...druga?e pa ni? ni otroku smotan tko sedet (sej drugega tko al tko ne pozna).Sam a ni statisti?no gledajo najve? ?elnih tr?enj?
ha ha....moj je pri sedmih mesecih gledal naprej, ker mu njegova hiperaktivnost ni pustila gledati v strop. Potem ko se je obrnil se je umiril in spal z gledanjem ven. ?E danes pri 10 zaspi v avtu ... Isto mali.
Res sta popotnika, cel dan ?e je treba brez problema
Jures, sej so ?tudije in kre? testi tko in tko. To ni ni? novega v bistvu.
ja ja seveda. Upajmo samo, da ne bomo nikoli v situaciji ?E sami. Sam si pa? ne predstavljam otroka obrnjenega nazaj ko je star eno leto - SEVEDA GOVORIM KO ZAPUSTI LUPINCO (govora je od 12 mesecev naprej tukaj). Tak otrok je ?e kar velik...
Ja zahod oz. skandinavija ma to ful razvito. Na za?etku edino dokler se vsi ne navadijo je bedno, ker otrok skoz nazaj gleda in mora eden od star?ev vedno zadaj sedeti. Sicer je pa precej precej bolj varno to ja.
Ja, glede klju?avnice, opcija vem da je, samo ne bom dajal 200e za to. Problem je ker je zadaj otro?ki zic, pa potem ?e lupinica in na sredini zelo te?ko sedi ?e ?ena. Vsaj sedaj na za?etku, ko je dete ?e malo. Varianta je, da ga pa? dam na sovoznikov zic, ga pomaknem zelo nazaj, tako da tisti airbag nima nobenega vpliva..?e je problem to da ti airbah zbije potem lupinico. Sej v kon?ni fazi, se airbag spet ne odpre do zadnji zicev nazaj...
Hja, samo ?e stoji? na mestu pa se nekdo zabije vate, ?e vedno ni take sile kot ?e se obe vozili vozita naprej in tr?ita, a ni tako?
povsod so ?eji - avto spredaj tudi 2x ve? energije absorbira kot zadaj, kjer ima samo ?tango....torej?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V primeru ?elnega tr?enja ali zaviranja otroka namesto,da ga obesi na pas ga zabije v sede? s hrbtom.Sede? v smeri vo?nje pa preobremeni klju?nico.Ma? posnetke tud n youtubu.Taki sede?i naj bi (bogvedi kdaj) po zakonu bili obvezni tudi pri nas.V Skandinaviji so.
a ni potem kontra efekt ?e ti zadaj uletu nekdo? :ne vem:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enako je v DSG za D in S (s tem da ?e neha? pritiskat gre sam po ene 10 sek v D mode), ampak ni nobene potrebe ker tako lepo ?alta dol pred ovinki (in pospe?uje iz njega), volan je pa potrebno stalno preprijemat tako da je meni useless, ker so tipke na zadnjem delu volana. Raje uporabljam ro?ko menjalnika +/- ampak ?e to samo ko sem prikolico peljal.... DSG je res ?porten menjalnik, vezan na G senzor avta. ve kdaj gre navzdol in navzgor in se temu primerno obna?a.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani