Vsaj nekaj pametnega. Lahko bi temu ?e dodali preverjanje CPPja in ena ura vo?nje z lastnim avtom pred komisijo pa bi bila na cesti disciplina veliko ve?ja kot zaradi vi?anja kazni. Edina slabost je dejstvo, da imamo ?e sedaj ?akalne vrste dolge kak mesec za delanje izpita ampak to ne bi smel biti problem (izobra?evanje kadra - saj s takimi kaznimi bodo ?e lahko komisije pla?evali).
Pri nas? ?e lep ?as ne. ?eprav sem zadnji? ujel trenja al eno oddajo kjer so imeli tak?ne ideje ampak kaj bodo ideje, ?e so v parlamentu in tam kjer sestavljajo zakone sami idioti, ki ne znajo 5% logi?no razmi?ljati.
Ima? pa prav celo sam vem za primere, ki so se (en se ?e vedno) vozili brez izpita, eden ker je ?li isti dan delati drugo vozni?ko (kao izbubili prej?njo) nekomu je pa celo niso fizi?no vzeli in jim je pokazal to pa pa? niso preverjali v ra?unalniku. Skratka sva?ta...
ja ?al smo bolj pape?ki od pape?a - pol mi pa samo eden naj re?e, da ta zakon ni bil sprejet zaradi interesov neke ozke grupe ljudi, ki so "dobro" lobirali.
Sicer je offtopic ampak se nana?a na Bossovo izjavo s katero je zadel bistvo nekaterih te?av pri nas.
Danes je zanimiv ?lanek v Slovenskih Novicah. O vgradnji plina, o prednostih in o slabostih ki so posledica na?e vlade in pristojnih in?titucij. Sem izvedel nekaj zanimivosti. Naprimer to, da davkopla?evalci pla?ujemo penale EU zato ker imamo pri nas premalo plinskih ?rpalk (ki jih je kot vemo 11). Celo na Hrva?kem imajo 20x ve? avtomobilov na plin kot pri nas. ?e bolj ?okanten je bil zame podatek, da je potrebno za avto na plin pla?evati DODATNE EKOLO?KE takse. Za predelavo katera v zrak spu??a bistveno manj strupenih snovi. V tujini pa ljudem celo subvencionirajo vgradnjo plina. Da ne omenjam zadnjih cvetk o pla?evanju 50? za vstop v LJ. Mater jim LPPjevsko, v tujini ?e vrsto let po mestih uporabljajo avtobuse na plin, pri nas pa zasmrajajo mesta s svojimi starimi odslu?enimi dizli. Sam bi z vseljem vgradil plin vkolikor bi imeli vsaj ?e v Dom?alah kak?no ?rpalko (vsaj 1 na mesto bi bilo za za?etek dovolj) in bi bila predelava kolikor toliko subvencionirana.
Aja glede lu?i sem pa nekje neko? (ja vem premalo definirano ampak se res ne spomnim to?no kje) prebral da naj bi bilo nekaj procentov manj manj?ih nesre? prvo leto ko smo uvedli obvezne lu?i podnevi. No sicer me pa prav zanima kak?ne prometne reforme se bodo spomnili naslednje leto glede na to, da vedno kaj spreminjajo pri nas. Lu?i gotovo ne bodo skenslali, kolikor jaz poznam na?e politike vedo da jim tudi od tak?nih kazni prihajajo denarci. To je pa zanje itak najbolj va?no. Kaznovati, kazsnovati in ?e enkrat kaznovati. Saj ?e tako pogledamo kdo ima najve? od tega da imamo obvezne lu?i in zimske gume. Dr?ava, ki kasira kazni na ta ra?un. Hmm zanimiva misel.
Vztrajajo dokler ni cista tema preden prizgejo luci. Nekateri tudi v temi vozijo brez luci
jest tut ze podzavestno prizgem luci in se privezem..., in se mi zdi da je tudi bolj varno ?e jih ma? pr?gane (prej opazi? nasproti voze?ega itd..)
glede zakona v avstriji se mi pa zdi da bo se precej problemov "kdaj pri?gat lu?i" kar se pa ti?e zakona o zimski opremi v avstriji, se mi pa zdi zelo ok
lp
Jap, tudi jaz ponavadi podzavestno dam kontakt, se pripnem, po?akam da se benz pumpa in lu?ka za motor ugasneta, zalaufam avto in pri?gem lu?.
Men tud nasploh je brezveze, da mam prizgane luci tudi podnevi...tisti sibkejsi v prometu so se manj vidni (motoristi, kolesarji, ipd), poraba je vecja (boss ), pa se pogosteje crkujejo luci...
No ampak lahko, bi najprej ukinili glupi zakon o zimskih gumah potem pa se to....
Za moje pojme je to ?isto odvisno od ?loveka do ?loveka koliko opazuje. Sicer pa ?e se ti pelje nasproti sredi dneva z ugasnjenimi lu?mu ti manj pade v oko kot tisti s pri?ganimi. To da so ostali slab?e vidni je pa ?isto odvisno od opazovanja prometa. Kdor ne opazuje sedaj, ne bo opazoval niti potem.
Nujno zimske gume je pa tako tako. Imejte ketne v avtu pa se ne sekirajte, jaz jih bom imel ?e zato ker vem, da bom la?e prilezel domov.
Ob ugasnjenih lu?eh je menda res manj?a poraba in manj izpusta CO2 (sploh ?e gledamo globalno, torej na to koliko bi v celi Sloveniji privar?evali in ohranjali okolje), da bi pa gledal na menjavo ?arnic se mi pa zdi relevantno.
Aja pa kot je rekel Dando, potem bodo pa spec cikanja a so razmere za pri?gat lu? ali ne. Kako bodo to imeli po?timano v tujini ne vem ampak mi balkanci imamo pa? vedno kak?ne te?ave. Pa mimogrede, v?asih se bemtimo zakaj bi morali pri vsaki stvari ponavljati za ostalimi ?lanicami EU, drugi? pa da zakaj ne gremo po njihovih stopinjah.
Vse lepo in prav ampak, ?e bi prijazni RTVjevci napisali kje so poligoni bi bilo tudi OK. Ne zagovarjam divjanja, ampak iz posnetkov je razvidno, da med driftanjem ni bilo prometa.
kateri bo prej prevozil dolo?eno razdaljo - t. i. drag race, ali pa kdo najhitreje prevozi krog po ljubljanski obvoznici, kdo uspe zdrseti najve? krogov v kro?nem kri?i??u - t. i. drifting, oziroma kdo kro?i??e prevozi z najve?jo hitrostjo, ne da bi ga pri tem vrglo v odbojno ograjo ali bli?nji robnik.
Za dirkanje po obvoznici ne vem, vem pa, da se pri driftanju ne tekmuje v tem kdo se ne bo razsul ampak gre bolj za lasten u?itek (o?itno so RTVjevci preve?krat gledali Tokyo Drift)
Sicer pa tale ?lanek spada pod "kisle kumarice" ko ne vedo kaj objaviti in napisati se pa spet spravijo na de?urne krivce. Zanimivo je, da je na VSEH skupaj"pogosto smrtonosnih dirkah" (tako so v Svetu imenovali dogajanje na Rudniku) in na tak?nih spontanih driftih na rondojih umrlo manj ljudi kot pred na?imi diska?i, oziroma je celo v najslab?em primeru trpel pleh.
Me prav zanima kdaj bo Slovenija dobila kak pameten poligon, in kdaj bodo novinarji ?li v diska?, se zaleteli v kakega napa?nega in ga potem intervijujali, zakaj se je odlo?il, da jih pretepe ker so se le malo zaleteli vanj na hodniku... O?itno je la?e nekaj nakladati v tri krasne kot se izpostavljati. Ironi?no namre? ne vem za nobeno smrtno ?rtev (samo za zvito plo?evino) med tak?nimi "dirkami", driftanjem, po drugi strani pa je znanih ?e preve? primerov ko nasilne?i do smrti pretepejo koga pred diskoteko ali pa celo stisnejo in zadu?ijo v mno?ici.
Mater jim...
PS: aja pa en razlog, da sem dal tole na forum je pa seveda, da je notri tudi Mazda?.
Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro...
Rad bi videl 480 konjski RWD ali pa celo FWD avto, ki bi speljal takole v snegu v klanec.
Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.
Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.
Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.
Pa se power slide lahko izvajas
Res je. ?e vzamemo dva primerljiva avta z isto konji in razli?nim pogonom je RWD hitrej?i in ima bolj?o lego (ajde recimo MX-5 1.8 vs CRX ESi, lahko pa tudi BMW 3 coupe vs kak 406 coupe itd...).
Itak ima vsak pogon svoje prednosti kar smo ugotovili. Ampak bistvo je pa tisto, da dandanes tudi 200+ konjev na prednjih kolesih ni te?ava, jasno, RWD bi bil najbr? hitrej?i ampak ko gre za najmo?nej?e verzije FWD avtov (Civic, Mazda 3...) to pa? ni mo?no.
Hja ampak vseeno so neodvisni opisovalci z MPSko dosegali bolj?e rezltate kot s konkurenco ter jo pohvalili da za spremembo od kakeih Oplov OPC tu prakti?no ni torque steera.
Ne brcaj v temo. Navora ima pa MPS, 380Nm, bo dovolj za dizla, ki ima 360Nm in se ga da tudi ?ipati? Torque steer je pa tudi na MPSki eliminiran z LSD in elektroniko, medtem ko bi dizla veliko bolj zategovalo.
Je pa dobra ideja tale 2.0 dizel ?e se ga res dobi. Bi imel.
Drag race... Sem pa tudi ?e videl posnetke kako se nekdo z 1000+ konjskim american musclejom vozi po mestu in izgleda kar zabavno. Saj Veyron ima tudi 1000 konjev pa je za na cesto. Pa ?e kak?nega 1000 konjskega bi lahko povedal (Skyline JUN lemon, raznorazne Supre...)
Ni pa to za v trgovino po kruh, ampak hej je pa. To je bistvo, da se poka?e kaj vse se da.
?isto dovolj. kazni so itak prevelike, 110 konjev je za tak avto ?isto dovolj sploh glede na to da avtu pomaga tudi navor, ki ga ima dizel veliko ve? kot 1.6 dizel. Koliko se ti bolj spla?a nabaviti dizla od bencinarja je pa seveda tvoja odlo?itev, stil vo?nje in koliko km naredi? letno in na kak?nih relacijah ponavadi.
Tako nekako je izgledal Suicadial-ov post. Naro?il in komaj komaj ?akal. Ampak se izpla?a sploh glede na to, da je Mazda 2 kar pohvaljena. Pomoje dober nakup.
Da je pa novi Clio tako problemati?en si pa nisem mislil...
Nekateri tudi prej. Evo za ene Nissane je bila nedavno podobna debata:
Teli avti nimajo Euro2 norme, tako da tujino kar pozabi... razen ce ti rata tole nekak spacat:
na?eloma lahko uvoz? vendar mor? od nissan-renoult slovenija, ki je zastopnik nissanov za slo, dobit potrdilo-certifikat, da ima ta avto euro2 motor notr oz da avto zadostij neki predlogu-normi iz leta 12/94, kar na?eloma mislim da imajo vse s14najstke, nism pa zihr...
Iz tega lahko sklepamo, da se ti spla?a poklicati na MMS in jih povpra?ati o certifikatu potem pa gasa v tujino. Glede na to, da je tole prenovljen motor se zna zgoditi, da so ob prenovi mislili tudi na EURO2 standard. Skratka OBVEZNO pokli?i na MMS pa bo? dobil odgovor iz prve roke.
Pa naj ?e kdo re?e, da nis(m)o Nissanovci koristni.
Kak Skyline, kje ga vidi???? Novi GT-R ima s Skylinom toliko veze kot MX-3 z RX-8. Zato tudi ime GT-R in ne Skyline. Skyline je na japonskem nekako tak?na zadeva kot BMW 3 ali pa Peugeot 406, oziroma Skyline GT-R je pa? BMW M3 coupe ali pa 406 coupe, torej kupe verzija neke limuzine. Novi GT-R bo pa bolj superavto kot so to razni Ferrariji, Porscheji GT itd... Samo za info.
Aja pa Proceed ni slab avto. Hyundai in Kia sta zadnje ?ase na udaru z v?e?nim dizajnom ne le kolikor toliko zanesljivo kvaliteto in garancijo. Svaka jim ?ast Korejcem, ampak, ?e tako pogledamo so tako za?eli tudi Japonci. Sedaj se pa zadaj ?e trudijo Kitajci, ki se pa k sre?i raje u?ijo na napakah in ?e niso preplavili na?ega trga.
Jap, ameri?ani so kar strogi in na dolo?enih podro?jih napredni bolj kot mi (airbag kot obvezna standardna oprma...). Saj konec koncev kaj dosti ve? kot 5 minut ne rabijo (ok mogo?e 10 ) edino kadar se avto ne bi takoj ugasnil.
EDIT: kako ironi?no je sosednja tema namenjena maksimalni hitrosti, ki jo dose?ejo na?i avti....
Aja? Kar pomeni, da ni ve? izgovorov: "?el sem najve? 50!" Sicer po svoje koristna in zanimiva zadeva, sploh ?e bi dobil ?e software, da bi lahko sam pregledal svojo vo?njo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani