Hmmm... tega nisem opazil... ali pa ne razumem najbolje vprasanja ... Pac hiter je toliko, kolikor stopim na pedal za plin ... Ce nic ne pohodim pedala, potem se sicer premika... ampak nisem opazil, da bi se kaj hitreje, ko je motor hladen ...
Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.
@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?
To, da se povecajo obrati, je znano za SkyActive motorje ze od samega zacetka ... Takrat je tudi bolj nemiren tek ... Pri avtomatiku so obrati povisani, dokler ne prestavim iz P v D ... potem obremenitev zmanjsa obrate ...
Tole je Attraction oprema, vendar pa ima kup dodatkov, tako da izgleda kot Revolution.
Ce je kupljen v Sloveniji, tako kot psie pri oglasu... potem kolikor vem, ni mozno izbirati dodatkov... Naprodaj so samo ze vnaprej konfigurirani modeli... Kar je mozno dodatno narociti pri novem je stresno okno in navigacija ... Edino ce je oprema naknadno vgrajena ... Oprema Attraction v Sloveniji kolikor vem, ni bilo mozno narociti z usnjenimi sedezi ... Na slikah meni izgleda kot usnje ...
S harakiri, pardon, harikuri sede?i je bila ?estica brez konkurence, nih?e drug ni ponujal takega sistema. Ampak je bilo treba hitro ukinit. Kot da bi se pri mazdi trudili, da nebi izstopali iz povpre?ja.
Karakuri sistem sedezev je se vedno prisoten v sestici ze od prve generacije dalje ... in tudi v CX-5 ... trojka ga nikoli ni imela, kolikor vem ...
Zal G165 nisem vozil... testno voznjo sem imel s tem in D175 ... in sem se ootem odlocil za benicnarja...D175 sem imel ze prej v sestici in sem na uacetku malo pogresal navor v nizkih vrtljajih... a sem se sedaj navadil in mi ni zal... Porabo imam pri enaki voznji cca. 1 liter visjo, kot sem imel orej pri dizleski sestici (prav tako AT)...
The biggest news about the 2019 Mazda 3 is its SkyActiv-X petrol engine, which is said to give diesel-like fuel economy thanks to what Mazda calls Spark Controlled Compression Ignition (SCCI).
his clever new tech, combined with a conservative 187 hp and 230nm of torque, will mean the supercharged 2.0-litre engine will be as efficient as a diesel, but without the sooty emissions.
80 km razdalje bi bilo, ce bi to bilo recimo v Celovcu ... ... Kot vidim, je na racunu omenjena avtohisa Keglovits, ki se nahaja v Zw?lfaxingu ali Trumauu ... oboje je v blizini Dunaja ... ... Bi bilo verjetno blizje iti na Slovasko ...
To pa majo kamerce ze v SW vgrajeno (zamik izklopa)
Ponavadi nimajo svoje baterije... ampak samo kondenzator... ker baterije so ponavadi problematicne pri velikih temperaturah... Poleti zna biti temperatura skatlice prilepljene na sipo precej stopinj... in tudi ce je baterija, drzi mogoce pol urce ...
Zakasnjen izklop je samo zato, da se posnetek zakljuci, ko zmanjka stroma...
Lahko priklopis tudi brez tiste skatlice.. skalica je zato, da nastavis, da recimo deluje se dolocen cas po tem, ko odvzames kontakt... da recimo deluje ?parking mode?...
Jaz sem priklopil pri varovalkah, ki so na levi strani spodaj pri voznikovih nogah ... Kupil sem varovalko, ki se vstavi v prazno mesto (ali pa na obstojeco) ... nekaj podobnega temu na spodnji sliki
Sem poiskal prave varovalke (stalni plus, "kontakt" plus,...), maso pa priklopil nekam na en vijak, ki je pricvrscen na okvir ... Na to sem priklopil neko skatlico (Power Magic Pro), ki sciti akumulator pred izpraznjenjem ...
Na to skatlico pa sem potem priklopil kamero... vse je skrito pod armaturo ...
Sem hotel ?e en BMW combo narest pa je ?e kar dolgo?asno, zato so zdaj na vrsti kolesarji.
V ljubljani je pa? normalno, da se vozijo brez lu?i - pizda 5 EUR stane led lu?ka za na bicikel pa ?e to jim je preve?, ko pa bo karambol bodo pa vse drugi krivi. Aja vse to se zgodi na relaciji kilometra in pol.
?e en izmed teh, ki se jim o?itno jebe za svoje ?ivljenje ...
Je avto ?e star eno leto? ?e se ne motim, mazde skyactiv (bencin) sploh nimajo variabilnega intervala, temve? fiksnega: 20.000 km oz. 1 leto, kar pride prej.
Imajo flexibilni cas do servisa... vsaj pri moji CX-5 je tako ... Pise v DSK ... Racunalnik pa nastavijo na 12 mesecev oz. 20.000 km ... kar prej pride... Samo ce racunalnik ugotovi, da je olje prej potrebno menjave, bo racunalnik prej zacel jamrati ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Preko eBaya kupis drugo kartico za ene 40? z novim 3 letnim obdobjem posodabljanja
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani