Redeevil ti si zgro?en ?e ti pije 8 pri meni je kontra.
Danes sem natankal in prera?unal da je zadnji tank avto pil 8,3l/100km. Sem kar 2x mogu prera?unati. Vozil sem ga pa med 1500-2500 kar pogosto, ?eprav sem na trenutke tudi pohodil po neumnosti tako da tudi pod 8 bi lahko prilezel.
Saj, ?e en dokaz kako zategnjena je na?a dr?ava. b?asno smo bolj pape?ki od pape?a, po drugi strani se nekaterih stvari lotevajo ?isto iz napa?nega konca.
Anthem: "The Drinker's Song" also known as "Zdravljica"
Sicer pa ja, to tudi v Avtomagazinu poudarjajo kak?ne neumnosti se dogajajo pri nas. Na AC se zgodi dale? najmanj nesre?, kljub temu da vsi vemo, da mnogo ljudi vozi prehitro in je splo?no gledano hitrost najve?ja. Ampak neeee, tu se da najbolj kasirat. In zato me?emo denar za stacionarne radarje.
Obenem je res ena najve?jih cvetk tole kar si ugotovil Boss, da je alkohol ?e tako zelo malo kaznovan napram hitrosti. No saj vasih se jim posre?i s kak?nimi udarnimi akcijami, ko recimo ustavljajo avte ko pridejo direkt iz gostilne (primer: mene ) samo kaj ko to delajo premalo. Ponavadi predvsem za Martinovo, ?ez celo leto se jim pa ve? ali manj jebe.
In ?e nekaj, v Koloseju sem videl reklame proti alkoholu.
To ?e spijemo pa gremo
Na sliki pa avto kako leti v oblake
40% nesre? v katerih je en udele?enec umrl je imelo v krvi ve? alkohola kot ga dovoli zakon.
Skratka zelo dobre reklame ampak kaj jih ne bo nih?e jemal resno.
Pismo potem pa mi Slovenci jamramo kak?ne finan?ne kazni so pri nas.
Aja Brainy saj da ne bo? mislil, BMK ?e kuje? kakr?nokoli zamero proti meni, mi je ?e ?al, da sem se sploh vme?al in napisal svoje mnenje (kar je kot vemo tudi eden izmed namenov tak?nih forumov). ?e sem te u?alil z izjavo o nagli jezi naj ti pa napi?em da sem to zato napisal zato ker si se pa? tako razburil ?e? zakaj ti ne odgovorimo konkretnih odgovorov in se ti opravi?ujem. Kdo v tejle temi me?a drek (oziroma bolje re?eno podpihuje prepire) pa sploh ne bom napisal da se ne bom za brezveze kregal ker nima smisla.
Uf,to je ?e stara fotka. Le zakaj bi stal v koloni ?e pa je dovolj prostora,da gre? po sredini mimo;seveda je to te?ko v Sloveniji,kjer ti vsak drugi bumbar ?e malce bolj ven zapelje,da ne bi ?el mimo.
Hja pravzaprav nisem mislil tak?ne kolone. Mislil sem motoristi?ne kolone. To, da prehitevate kolone me ne moti, sam se vedno, ko vidim motorista v ogledalu pomaknem ?e bolj k robu ceste, da me varno prehiti.
Sicer pa ja, dirkali??e je najbolj varno, sploh za motoriste, saj na dirkali??u ni ograj/dreves/znakov ob progi. Aja in, da me ne bo kdo narobe razumel, ne me?em vseh motoristov v isti ko? (kot ogromno Slovencev) to pa ravno zato ker (kot sem napisal) poznam kar nekaj pametnih motoristov.
Verjel ali ne ampak ko ima? enkrat 2 litra ali ve? ?ele vidi? da ni vse v top speed. Mogo?e ga je kupil tudi zaradi pro?nosti, zaradi tega ker je prav zabavno imeti v 5 pri 50 in pohoditi do 90...
Pravzaprav sem se zdajle spomnil. ?e enkrat je napisal, da je GTko kupil zaradi opreme, ki je druga?e ni na voljo kot ravno pri verziji GT.
@Qwerty: Potem je ?el kakorkoli obrne? prehitro. ?al. Vem pa zaprimere ko so ?li po omejitvah in mu je v nepreglednem kri?i??u kombi izsilil prednost. Ali pa ko je mopedist zavijal levo, to nakazal z roko, pijan ?ofer ga je ?el pa prehitevat po levi... VSAK motorist ki re?e da se vedno vozi lepo v koloni la?e. Logi?no je, da ?e kupi? mo?an motor (in ja tudi avto, priznam) da bo? vsaj kdaj in kdaj pritisnil. Tudi to, da so motoristi?ne kolone najbolj varen na?in ni ?isto res. Sem ?e preve?krat sli?al primere, ko je prvi pospe?il, drugi za njim potem se pa za?ne. Po drugi strani, ko enega izsili nekdo (tega mojega znanca) mu nobena niti po?asna kolona ne pomaga. Ironi?no je bil zadnji od treh in sta ?ele ?ez nekaj minut opazila da ga je zmanjkalo ker so vozili lepo v gosjem redu in z kar nekaj razmaka med sabo. Imam pa tudi znanca, ki se vozi ve?inoma sam. Usede se na motor (Virago) in se lepo vozi po?asi, ogleduje pokrajine, ki be?ijo mimo njega, naravo itd.
Sicer smo pa offtopic ampak ker sem ravni danes dobil fotko kaj stori motor pri 250...
Nasproti Kie Ku?ar. V istem kri?i???u. Koliko vzame pa ne vem, men je ?e mehanik neki provizije vzel. Sicer pa ?e misli? vzeti EBC plo??ice je vseeno bolje, da raskira? ?e za Brembo narezane, potem bo to to. Plo??ice bodo res hitro ?le ampak skuril jih ne bo? nikakor ne spljoh.
jaz bi ti dal kazen, ker onesnazujes okolje po nepotrebnem...
jaz grem v sluzbo (4.1km) s kolesom, ko dezuje pa LPP
poraba po mestu: 0l/100km
?e bi vsi ki imajo tako blizu slu?bo kolesarili bi bila na?a dru?ba bolj zdrava, parkiri??a ne bi bila toliko zasedena pa ?e onesna?enja bi bilo manj.
Najbolj neumno se mi zdi ko pridem v slu?bo iz 13 km oddaljene vasi nakar ne najdem praznega boksa na parkiri??u ker se gospodje vozijo iz 500m oddaljenih hi?.
Marko ?e je tole kaj podobno Top gear sem jaz pape?. Top Gear, Fifth Gear, Best motoring.. To so zame dobre oddaje. Tale koncept se pa kar nekaj gre neke tajne vohune in podobne otro?arije. Kot bi poslu?al domi?lijo 10 letnika, ki preve? gleda filme.
Na bruhanje mi gre, ?e ko samo berem tele bedarije s temi vohuni..
Torstorm, ti ima? druge ?eljusti ?e se ne motim ne? Ker sam sem jih ob isti uporabi kar hitro skrivil (Nipparts diski & plo??ice). Sicer pa ?portne plo??ice vse cvilijo.
Na Nissanu imam neke TRW in le podrejane diske in lahko re?em, da sem z zavorno mo?jo zadovoljen, lahko pri 200 zabremzam pa zaenkrat se ni ?e ni? prekurilo ali pa zvilo. Je pa res da ima edino 100NX GTi iste zavorne ?eljusti kot Sunny GTi-R, torej 230 konjska zverina tako, da so najbr? tudi namenjene za tak?no vo?njo.
Skratka TRW mi dobro slu?ijo. Nipparts na Mazdi mi niso bohvekaj. Je pa seveda res, da je to odvisno tudi od tega, kak?ne zavroe ima avto serijsko, kak?na 121 pa? nima zavore namenjene bremzanju pri 200 323F GT pa ?e mogo?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poleti ko se vozi? brez strehe se tudi na aerodinamiki dosti pozna, verjemi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani