Jaz sem pa moral prodati skoraj nove letne conti 6 na stari mazdi 6. Namreč, na, tehničnem pregledu me je opozoril, da nimam prave dimenzije in jo moram homologirati.
Na homologaciji pa ni šla skozi dimenzija 225/45 r 17, kjub temu, da sem jim prinesel papirje od platišč Eta beta, od firme, ki je v bistvu dobavljala originalna mazda platišča 17".
V papirjih je bila zapisana tudi ta mera, 225/45r17.
Sedaj so postali picajzlasti in so šli gledati na feltno vse oznake in če je isti model, kot na papirjih.
Na koncu so ugotovili, da je to original mazda feltna. Nato sem pisal na mms v Lj., če mi lahko oni priskrbijo papirje za to dimenzijo. To dimenzijo se namreč lahko homologira tako v Italiji kot v Nemčiji. Odgovor je bil, da ne, z originalnimi feltnami, ki so 7" x 17" je možna samo dimenzija 215/45r17.,ki pa je seveda kar precej dražja. Tako, da sem kupil kar prve gume, ki jih je imel vulkanizer pri roki in sicer nexen n'fera sport. Dobro, da je imel to levo dimenzijo.
Lih tko razlagaš k, da smo na Švedskem Drug teden bo do 18 stopinj 😮
Ne, saj vem, da ni še zime na obzorju. Pač sva imela čas, lepo sončno vreme, gume pri roki in v miru sva še feltne (jeklene 15") zbrusila in pobarvala in pobarvala sva zavorne čeljusti v črno barvo.
Danes sva z sinom na sivki, (stari 6-ki), zamenjala gume z zimskimi. Ker študira v Ljubljani nikoli ne veš, kdaj bo tam začelo snežiti. Tako da mislim, da sem prvi to postoril. 😊
Smešno nizka cena in lahko bi rekli, da si srečko Ampak, kolikor sem jaz gledal avte, imajo vse cene zadaj nek razlog. Ne verjamem, da so ga po nesreči cenili 4 jurje prepoceni, in to ljudje, ki delajo z Mazdami ... 😉
Takrat, pred skoraj štirimi leti, ko sem jo kupil, je bila kar konkretna nižja cena avtov v Nemčiji. V povprečju so bile 6-ke cenejše za 4-5 jurjev napram pri nas. Predvsem dizel variante. Takrat so ravno začeli strašiti, v Nemčiji še posebno, da z dizel motorjem ne boš mogel niti na njivo več.🤪
Pa so jih množično prodajali.
So pa bile benzinarke že takrat precej iskane tudi tam in precej dražje ravno zaradi tega razloga. Veliko mazd 6 se je zato prodajalo z prevoženimi komaj 20Kkm,30, 40, 50Kkm in več je bilo že veliko. Je bila, res velika izbira in so si zbijali ceno eden drugemu. Tako da ja, imel sem srečo. Tudi pozneje, na uradnem servisu so potrdili, da je avto v res odličnem stanju in brezhiben.
To pa skoraj ne morem verjet, tako ugodno??? Je bila razbita?
Ne. Bila je službeno vozilo direktorja servisa. Skoraj nič vožena. Pri nas so imele takrat podobne z podobno opremo ceno okoli 28000€.Takšna razlika je bila v ceni. 😬
Ta druga 175 konjska, ki so jo tudi oni prodajali, je bila pa 22300€. Full oprema z šiberdahom. Tudi rdeče barve. Takrat si dobil v Nemčiji zelo ugodno avto. Je pa res, da sem jo "rezerviral takoj, v hipu, ko je prišla na mobile, de. Tudi druga je šla v enem dnevu v prodajo. Tako, da moraš stalno spremljati, kaj je novega, in takoj ukrepati.
Pa si bo kdo to privoščil? Verjetno bo cena med 40 in 50?
Verjetno. Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.
Moja je bila nova v trgovini v Nemčiji okoli 32000€. Ko sem jo jaz kupil je imela dobro leto in par mesecev in prevoženih le 19500 kilometrov. Dal sem zanjo 20500€, v Slo je prišla za 22000€. Se pravi, da bodo te za 40K€ po dveh letih prodajali za nekje 25K€. To bo pa že cena, ko se bo splačalo kupit. Vsaj upam, da bo tudi takrat tako. Do takrat bomo pa vozili dizelco. In to z veseljem. 😊
Sam sem spremljal oglase na mobile.de od sredine junija naprej in čakal, da se ponudba poveča, cene pa še malo padejo. Pa se je zgodilo obratno. Ponudba je padla, cene pa so do danes še zrasle. Nekaj zaradi krize na avtomobilskem trgu (čipi), nekaj zaradi poplav v Nemčiji.
Gledal sem M6 G165 MT letnik 2019 za cca 22-23.000€. Omenjeni posrednik Ferlin bi pri takem avtu vzel še cca 1.800€. Sam bi prišel skozi s cca 700€. V Nemčiji je tako, da bolj ko je firma renomirana, višjo ceno imajo njihova rabljena vozila. Tako so vozila, ki jih prodaja uradni Mazda trgovec praviloma najdražja, cca. 10% dražja od vozil dealerja z makadamskega parkirnega prostora s pisarno-kioskom blizu Munchna. Nižja cena, višji riziko.
Nekaj zanimivih ponudb:
- M6 bel, oprema Revolution top, l. 2016/8 s 64.000 prevoženih, 16.800€ (19" + 17" platišča z zimskimi gumami) - "kiosk" trgovec iz Munchna, vendar ustrežljiv, vsi dokumenti OK (ta avto sem si ogledoval nekaj dni, pa me je nekdo prehitel)
- M6 rdeč, oprema Revolution, l. 2019/10 s 35.000 prevoženih, 21.700€ (19" + 17" platišča z zimskimi gumami) - Ford trgovec, vzel v račun (ta avto sem želel kupiti, pa je bil že rezerviran in potem tudi prodan)
- M6 črn, oprema Revolution, l. 2020/6 s 4.700 prevoženih, popravljena manjša poškodba zadaj desno, menjana neka "roka", na havbi in odbijaču zadaj manjša praska, 22.000€ - Autohaus Kilic (ta avto sem študiral nekaj dni, sumljivo pa mi je bilo, da so mi ceno s 23.500 v enem koraku znižali na 22.000)
Jaz sem mojo vzel na uradnem servisu (uvozniku za Nemčijo) v Leverkuznu. Najprej sem se že vse dogovoril, da bi jo sam prpeljal. A, ko sem preračunal stroške vlaka, spanja gor, rihtanja papirjev in čakanja, da moja banka nakaže denar na njihov račun (mimogrede, z gotovino ali kartico lahko plačaš na licu mesta le do 10000€.) sem se odločil za Marka. Na koncu sem naredil prav, saj so njegovi ljudje šli v Leverkuzen, gor poslikal avto z vseh strani, njegov mehanik preveril vse dele, motor, karoserijo in servisno digitalno knjigo. Šele takrat sem se dokončno odločil ta avto vzeti. Je pa bila gor še ena rdeča, 175 konjska, avtomatski menjalnik, vsa oprema, a je imela 70Kkm in je nisem vzel.
Tudi, ko bom ponovno kupoval avto, ga bom zopet kupil z njegovo pomočjo. Nekako si bolj zavarovan, če gre kaj pozneje narobe z avtom.
Meni osebno se zdi ročni menjalnik škoda z aktivnim tempomatom z avtomatikom deluje od 0km/h, je pa res da g165 z avtomatskim menjalnikom je bolj nepremicnina, g194 z avtomatikom je pa top, to kombinacijo bi jaz izbral ce bi izbiral facelift.
Drugace pa bo v prihodnosti mazda presla na 8stopenjski avtomatski menjalnik ki ga je razvila toyota v sodelovanju z aisinom.
Ja, sem bral. Ta 8 stopenjski avtomatski menjalnik bo pa verjetno še bolj top. Pa šestak motor in je to čista zmaga. To imel bi tudi jaz. 🙂
Včeraj sem pogledal oddajo Preverjeno, zadnji prispevek o rabljenih avtomobilih. Mislim, da je bil vaš prijatelj Marko Ferlin, ki je posvaril pred preveč ugodnimi ponudbami, ki se pojavijo na mobile.de konec tedna. In ta je bila ena takih. Taki M6 2016 G165 se prodajata trenutno 2, za dobrih 18.000€.
O, si moram pogledati prispevek. Marko je car. Sem ga priporočil najmanj petim ljudem, ki so uvažali avte iz Nemčije in vsi so dobili avto brez problema in vsi zadovoljni. Recimo, če je avto 18. jurčkov in pol, bi te prišel z vsemi stroški ,da ti ga dostavijo in uredijo vse papirje, nekje 20.000 €. Mislim, da je kar ugodno.
Janez, se tudi sam strinjam s tvojim zapisom. Edino kar bi pripomnil je, da tudi benzinarjem ne pašejo kratke poti z neogretim motorjem. Podobno kot dizlom ne. Sam bi zamenjal kvečjemu za 2.5 benzinarja, pa še to le v primeru, da bi našel takega z ročnim menjalnikom. Sem vozil 165 konjskega (sicer cx5 od gelipterja) pa mi je manjkalo nekaj, ko pohodiš gas do konca pa počasi pridobiva hitrost. Pa pogosto menjavanje v nižjo brzino.
Ko smo jo testirali napram moji stari M6 in moji novi rdečki je pila na isti relaciji 7,5 l/ 100 km,če se ne motim. Približno 1,2 litra več od obeh dizelc.
Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtu najbolj pomembno. Sem za dizla... 😊
Različni mehaniki različnih Mazdinih servisov so mi to predlagali. Zadnja informacija, ki sem jo dobil ne dolgo nazaj je, da se pojavljajo težave z odmičnimi gredmi tudi pri novejših letnikih, ne samo pri tistih pred 2015. Potem je tu še včasih problematična turbina, injektorji, sklopka z dvomasnim vztrajnikom, PDF filter, ... vsaka od teh stvari stane dva do tri komplete novih 19" gum. Pa čiščenje in peskanje saj EGR, koliktorja, DPF,.. pa menjava male ketnice pri 150-170.000km. Vse to poleg vsega ostalega, rednih servisov ter drugih mehanskih in elektronskih delov oz. sklopov.
Vožnja z M6 G165 ročni menjalnik me zelo spominja na vožnjo z M3 G120, je uglajena, pa tudi precej lena. Nisem dobil občutka, da je kaj močnejša od Mazde 626 2.0 (kurila je okoli 8,5 l/100 km), ki sem jo imel pred 25-timi leti. Ampak saj se po naših prepolnih cestah zadnje čase itak bolj počasi premikamo.
Tu pa tam je možno, da se res pojavijo kake težavice, a se vozi že veliko 6-k in cx 5 s skayactiv dizel motorji z 300Kkm in več po cestah. Spomnim se, da so strašili mehaniki že pri prvi seriji 6- k, da dizel mašine zaribavajo kar vse po vrsti. Res se je na začetku tudi to dogajalo, a kot vemo, so bile krive bakrene podložke za to. Po tem, ko smo vsi to zamenjali in očistili korita je bilo zelo malo takih primerov. Moja ima, sedaj 240Kkm,še original sklopko in Mašina dela kot na začetku.
Seveda, sem sam vedno delal servise na 10 Kkm.
Tudi pri teh novih dizlih mislim, da ne bo hudega za vse, ki redno in dovolj zgodaj naredijo redne servise, uporabljajo kvalitetna olja, zamenjajo teh par stvari, za katere smo rekli, da jih je dobro zamenjati in gasa.
Če že benzinara, bom sam raje počakal na ovega šestaka z milgd 48 V hybridom. Prav danes sem bral, da bo tudi ta motor sigurno v Evropi. Ne bo pa štiri cilindričnega turbo motorja (280 KM). Naj bi pa vgrajevali tudi hybride od lexusa v nove mazdine suve.
Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.
Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...
Z nižjimi temperaturami bolje deluje? Ponavadi je ravno obratno.🤔
Ko boš menjaval olje v menjalniku ti toplo priporočam olje red-line. Sprememba v lahkotnosti prestavljanja po menjavi je neverjetna. To ti lahko potrdijo tudi ostali člani, ki so tudi to že storili.
Zato pa je doma Mazda 3 in Mazda 6. Ravno iz tega razloga nabavljam tri leta staro M6 G165 karavan (spet), čeprav bi za enak denar dobil novo CX-30. Mogoče bi bil izbira CX-30, če bi se na dopust vozila le 2.
Janez, kako pa to, da bi kupil M6 benzinarko? A to dizel bi prodal ali?
Ekola poraba današnje poti iz Murake Sobote do Ptuja. Ni ga hybrida in ne dizla ki bi nadomestil ta motor in avto pa če je vreden 7000€ 20000€ ali 25000€ nekaterim se kolca drugi so fouš, meni je vseeno jaz sem prezadovoljen ko vidim takšno številko pri porabi ti avto na nek način vrača vso skrb in menjavo olj svečk filtrov ....
To je poraba na kakšni cesti in pri kakšni hitrosti? Verjetno bolj umirjena, po predpisih?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj v bistvu se sin ne vozi veliko. Tako, da po mojem bodo res kar v redu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani