Danes smo jo na Gode?i?u pokronali. Sta pa mojstra kar milo zavzdihnila, ko sta jo dobila na dvigalo. Ni bilo dovolj samo z oljem napolnit, je bilo treba kar precej dela na podvozju in ?e nekaj deset tub Dinitrola, da je zadeva dobila nazaj svojo prvotno obliko...
Te?ko bi spravil 12 V do hidroforja in do centralne. Pa tudi v gara?i sem potem vezan na avto. Zato bi raje na 220 V, ker imam te vti?nice povsod...
Vsi klasi?ni kompresorji imajo zraven ?e tla?no posodo, pa so zaradi tega ve?ji in nerodnej?i za prekladat po stopnicah (centralna ima ekspanzijo v pritli?ju, hidrofor v kleti, gara?a je po stopnicah gor 10 metrov od hi?e). No, ?e ne bo drugega, se bom pa? odlo?il za kak?en klasi?en ?ajni kompresor, pa bo...
Da ne odpiram nove teme, bi tu nekaj vpra?al - ker baje vsi ljudje vse vedo...
Najprej "zadrega". Pribli?no enkrat na leto moram napumpat ekspanzijo hidroforja (ja, v 21. stoletju so v Sloveniji hi?e, ki ?e niso priklopljene na vodovod. In ker imamo zajetje za kapnico, imamo pa? hidrofor). Enkrat na tri ali ?tiri leta moram napumpat ekspanzijo od centralne. Vsak mesec enkrat je prazna guma na kateri od samokolnic. Enkrat na pol leta je treba dopumpat gume na kateri od prikolic. Vsake toliko ?asa je potrebno napumpat gume na kolesih - ki jih je pri nas kar precej in ?e vedno premalo... Zato bi rad nek majhen in lahek kompresor, ki ga bom lahko prena?al naokoli, kjer ga bom pa? potreboval (kurilnica, hidrofor, gara?a)
Torej, od prijatelja lahko dobim kompresor od hladilnika. Ker bo uporabljan zgolj za gumanje pump, ne bom dodajal poleg nobene tla?ne posode - saj je ne potrebujem. Zato tudi tla?nega stikala in varnostnega ventila ne mislim dodajati zraven. Pa? pa bom samo na tla?no cev montiral manometer, v nadaljevanju pa gibljivo cev z nastavkom za polnjenje gum - brez "ventila".
Zdaj pa vpra?anja:
- Tisti kompresor ima gor eno ?katlico, kamor je speljanih kup ?ic. Kam moram priklopiti fazo in kam nulo, da bo kompresor delal brez termostata? A se to sploh da tako zvezat?
- A je tak kompresor sploh sposoben napumpati gumo na 3 bare? V nekem doglednem ?asu?
- A potrebuje tak kompresor kak?no posebno znanost za podmazovanje ali ima olje ?e v ohi?ju?
- A bo predelav in stro?kov ve? kot ?e kupim najcenej?i brezoljni ?ajni kompresor (made in ?ajna)?
Malo bolj aktivna blatna kopel, pa kaj. ?e gredo ljudje na aktivne po?itnice in ?vicajo bolj kot pa v slu?bi, grem pa ?e jaz na aktivno blatno kopel. Vsak ima svoj faktor...
?e ima kmet koli?kaj obdelovalne povr?ine, to v sezoni skuri brez nekih velikih te?av. No, ?e slu?ajno pozna? kak?nega kmeta, ki mu pa nekaj te nafte ostaja - pa ne razlagaj tega na veliko, ker te ?e vedno lahko dobi carina, da vozi? na "plavo" nafto...
Znanstvena fantastika ravno ni. je pa res, da takega blata, kot je na zgornji sliki, pa res ?e nisem premagal. Pravzaprav toliko blata ?e nisem sre?al. Ko zadanem na Lotu ( ), grem pa tudi jaz preko Kapratov. ?elja je bila ?e letos, pa financ minister ni odobril sredstev iz dru?inskega prora?una. Pravi, da je blagajna prazna... Tu na forumu pa tudi ni bilo nekega silnega navdu?enja, da bi se kdo pridru?il, pa bi delili stro?ke...
Ja je kdo za stvar, pa da sko?i pogledat, koliko je cena 100 oktanskega goriva. Pa da vidimo, ?e se cene kaj razlikujejo ali so se lepo dogovorili, nas pa so v?lanili v KNB...
Kot prvo bi morali uzakoniti, da kro?no kri?i??e ne sme imeti premer manj?i od 24 metrov.
Ko ti na sredo postavijo teglc za ro?e in se vozijo okoli, sploh ne vidi?, kdo je dal desni smernik in zavija dol, ker avto vidi? samo v levi bok... Ko pa se v takem kro?nem najde avtobus, ki ima velik previs ?ez sprednjo osovino, pa "pomete" ?e vse pe?ce s plo?nika. In je nevarno tudi, da ti "sname" kljun tvojega avta, ?e se ustavi? samo pol metra pred ?rto...
Nas pa za celo leto centralna in sanitarna topla voda pridejo okoli 300?. Pa nekaj sobot letno skupaj pre?ivimo na sve?em zraku v gozdu na vrhu hriba. No, kolikor poznam Zmaja, tudi nekaj sobot letno pre?ivi na vrhovih hribov, tako da tu ni neke bistvene razlike...
Vozi me naokrog s stro?kom med 3 in 3,5? na 100 prevo?enih, kar se mi zdi super za vsakodnevne potrebe. V6 je potovala na istih relacijah s cca. 5? na 100
?akaj malo. Kupi? V6, potem pa gleda?, koliko ?/100 km porabi?
Saj si ?e huj?i kot pa jaz z BTjko (na koncu leta se?tejem litre in delim s kilometri tistega leta, da imam pribli?no oceno porabe)...
GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91V v dimenziji 205/55R16 pridejo 67? po kosu. ?e te zanima...Malo "mo?nej?e" GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91W pa 68,30? po kosu...
... ... ... zadaj pa ubistvu ima klop, ampak placa ni na pretek, pa vrata so suicide-rx8 scena.
Pa saj ti pravim, da je v tem va?em necestnem stvoru zadaj samo za ta??e preva?at, ko te ne sekira kaj preve?, kako (ne)udobno ?epi tam zadaj. Jaz imam kabino za 20 cm dalj?o in je temu primerno tudi sedenje zadaj udobnej?e. Pa ?e vrata so zadaj...
Ker pa nimamo takih hribov in opravil kot pri vas, ga tud tastar bol mal uporablja in je primerno namenjen tovorjenju tega mobilnega hotela
Taka re? pa ni poceni, ?eprav je pa za dva zelo luksuzno potovanje. Tole je bilo pa vse skupaj okoli 60.000? (?e je vse popolnoma novo...).
Me pa presene?a cena teh nadgradenj. Nima podvozja, ampak je samo "?katla", ki jo nalo?i? kot tovor. In je dra?ja kot pa precej ve?ja in udobnej?a po?itni?ka prikolica. Ni mi jasno, zakaj? Kaj na tej lupini pa je toliko drago, da po ceni prese?e ve?jo prikolico, ki ima ?e podvozje spodaj? :ne vem:
Vsekakor, prijetno potovanje. Kam pa bo otvoritvena trasa? Mongolija? Podsaharska Afrika? Ruske tajge?
?e na dale? se vidi, da sta precej razli?na. Tale na sliki ima vsaj 3,2 litra motor, jaz imam pa 2,5... To samo tako, na prvi pogled. ?e si vzamem kaj ve? ?asa, bi na?el ?e kaj razlik...
Ja, pa ?e kabina. Ta "va?" ima ta??in sede?, jaz pa normalno klop zadaj (jaz lahko poleg sebe vozim ?e ?tiri potnike, ti pa poleg sebe ?e ?eno in obe ta??i - vsaj upam, da ne bo? ?e koga kaznoval s preva?anjem na tistih dveh zadnjih sede?ih...)...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes smo jo na Gode?i?u pokronali. Sta pa mojstra kar milo zavzdihnila, ko sta jo dobila na dvigalo. Ni bilo dovolj samo z oljem napolnit, je bilo treba kar precej dela na podvozju in ?e nekaj deset tub Dinitrola, da je zadeva dobila nazaj svojo prvotno obliko...
Skratka, zdaj se spodaj sveti bolj kot zgoraj...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani