Hahah...in pol svizec zavije ?okolado. Potegnil zihr ne bo kot TDI, ?e bi bil turbo bencinar pol ja, z NA bencincom pa je to nemogo?e.
Drga? pa je super da razvijajo motorje (benc in dizel) naprej, samo reklame so mal zavajujo?e pri vseh proizvajalcih ne samo pri Mazdi (30%ni?ja poraba,....).
Aja pa nisem zagovornik ne dizlov in ne bencinarjev, oba imata svoje prednosti in slabosti.
Pustimo se presenetiti... Tezko je primerjati z atmosfercem ... ker vseeno naj bi bila drugacna tehnologija... kompresor pa to ...
Pa ne more? hru?ke in jabolka primerjat. A ve? kak?en re?im vo?nje ima Jest? Edina relevantna primerjava bi bila, ?e bi si vmes lastil kakega bencinarja in bi z njim delal pribli?no enake vo?nje. Kako ve?, da mu bencinar ne bi kuril ?ez 9 litrov morebitni LPG pa ?ez 11?
Druga? pa moja prva 6-ka dizel 2.0 120KM 6,52l/100km, druga generacija 2.0 140KM pa 6,39l/100km. Torej prakti?no enako.
Saj Jest ma zdaj bencinarja, 2.5, AWD, avtomatik... povprecna poraba je v podpisu... okoli 8.5 l/100 km ... rezim voznje je podoben kot prej z dizli...
Poraba vseh Mazda dizel je od prve gen. naprej podobna. ?e bo? vozil enako z novo, bo poraba enaka.
Res je... ce pogledam svoje sestice od prve do tretje generacije je nekako takole:
- Mazda 6 SPC CD120 TE (2003-2008 - prevozenih 68.278 km) ... 7,41 l/100 km
- Mazda 6 SPC CD140 GT (2008-2013 - prevozenih 103.262 km) ... 7,50 l/100 km
- Mazda 6 SPC CD175 AT Revolution (2013-2018 - prevozenih 96.842 km)) ... 7,36 l /100 km
Pri prvi sestici na poraba.com ocitno ni vseh podatkov ... so samo do od 19.9.2003 do 10.12.2005 ... mankajo torej zapisi do 2008, ko sem menjal... zakaj ... ne vem ...
Lahko sicer nadrgadis softver z verzijo firmware-a (verzija 70.00.100), ki podpira Apple CarPlay/Android Auto... samo delovalo bo sele, ko vgradis tudi modul...
Kupil sem novo vinjeto...Ker sem jo vzel na amzs so mi jo kar oni prilepili na ?ipo. In kaj se je zgodilo? Na enem koncu se je razstrgala. Vpra?al sem mojstra, ?e je to v redu in je rekel, da se mu je to danes ?e dvakrat zgodilo. Skratka, tanke so kot hudi? in pazite, ko jo limate na ?ipo.Konec koncev ima? ra?un in je stvar v redu. Ne izgleda pa ni? lepo na ?ipi.
Ce jo je on nalepil... naj jo zamenjajo... Pomoje ce te dobi kontrola, ti lahko kaj tezijo.... kao, da si jo ze sam prestavljal ali kaj podobnega...
Pa imas to funkcionalnost? Ker jaz v prejsnji sestici, letnik 2013, tega nisem imel ... Kje tocno se pa zalomi? Ti zadeva sploh ne deluje? Ali deluje, pa bi jo rad izklopil?
Pri CX-5 je recimo "leaving home" tako, da ce recimo odklenem avto z daljincem, se luci prizgejo za eno minuto (oz. kolikor je pac nastavljeno) ... tudi podnevi... Ce pa odklenem s tipko na vratih, pa se luci ne prizgejo... Sam vecinoma odklepam s tipko na vratih...
Pri "coming home" pa je tako, da je treba aktivirat s potegom rocice za dolge luci, ko je avto ze ugasnjen ... Takrat se luci prizgejo in gorijo prednastavljen cas ... Tega recimo nikoli ne uporabljam...
Ampak ce pogledam iz svojega stalisca... Zaslon namesto stevcev je fajn... prvic, ko pogledas te animacije in "lightshow"... drugic, ko to vidis... potem, ko pa to vsak dan gledas, pa verjetno postane dolgocasno ... Jaz pri sebi vidim, da na stevce za volanom skoraj nikoli vec ne pogledam, ker so vse pomembne informacije ze projicirane preko HUD na sipo ... Mogoce poglresam malo prilagodljivost informacij na HUDu ... ampak sem se ze tako navadil, da je OK ... Problem teh futuristicnih armatu je, da so vseeno dokaj staticne oz ne nudji dovolj prilagodljivosti s strani uporabnika ... Konec konce gre se vedno za avtomobile, kjer je na prvem mestu zanesljivost, ki pa se lahko hitro podre, ce pustis uporabniku, da nalaga lastne kreacije in dodatke, ki niso stestirani s strani proivajalca ... Zato pa so recimo novinarski avti ponavadi "fully loaded", ker se njihove fotke pojavijo v raznih publikacijah in izgledajo zanimivo... Potem, ko pa kupujes avto, pa vidis, da so te zadeve na voljo ponavadi kot doplacilo ali v najvisjih paketih opreme...
Na koncu vidis, da "klasika" niti ni tako napacna... sploh ce je le kombinirana z visokolocljivostnim zaslonom, kjer komaj vidis, da gre za zaslon ... podobno je pri moji CX-5, ko je na levi zaslon, kjer se prikazujejo razlicne informacije ...
Sem pred casom nasel eno brezplacno "offline" navigacijo, ki ima podporo za CarPlay ... Imenuje se Magic Earth >> https://itunes.apple.com/app/magic-earth-navigation-maps/id1007331679?mt=8 ... Uporablja kartografijo Openstreetmaps ... in prvi vtisi so dokaj spodbudni ... Sploh za tam, kjer je recimo prenos podatkov predrag (izven EU) in Google Maps ne pride v postev ...
Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?
Zakaj bi dvignila roke.. saj ni bila voznica nic kriva...
Zavarovalnica je izplacala... pac ekonomsko totalko... enkrat so se pritozili na ponujeni znesek, ker pac vsi tako delajo ... pa so odbili, potem so rekli, da naj pac dajo tolk, kot je bilo... nevem tocno koliko ...
Aha ?paranje - neverjetni so. Priro?nik se nujno rabi, sploh ko gre kaj narobe si v tistem trenutku te?ko pomaga? z nekimi online re?itvami sploh, ker se zadeva navadno zgodi v vukojebcih brez online dostopa. Razen, ?e je to prepu??eno vsakemu, da si zdaj sam sprinta cel priro?nik in ga da vezat ter si naredi knji?ico. Ampak ko da? uza avto 30 jurjev EUR in da niso tolk, da bi ti dal zraven priro?nik - slaba poslovna praksa.
Jaz osebno imam raje v digitalni obliki, kjer lahko z iskalnikom najdem tisto, kar me zanima... Sicer pa brez panike... Kolikor vem, ga lahko dobis pri prodajalcu, ce reces... Eni ga ocitno dajo zraven, drugi ne... Imas pa te najnujnejse zadeve v kratkem prirocniku.. Verjetnost, da bos v neki vukojebini brez signala rabil navodila, kako se recimo programira polozaj sedeza...
Pa napisat, da das 30 jurjev za avto, pa niso tolk, da ti zraven dajo prirocnika se mi zdi malo populisticno napisano... Veliko je takih, ki bi radi popust tukaj, popust tam... zastonj zraven to in ono ... potem se pa nekje mora poznat, da trgovci zacnejo sparat ...
Saj tisto je tako, kot ze na njej pise - kratek pregled... Celoten prirocnik ima preko 700 strani... in ga vecina itak nikoli ne pogleda... Pomoje, da ce vprasas trgovca, kjer si kupil avto, lahko dobis tudi celoten prirocnik v papirnati obliki... Drugace pa ga iz zgornjega linka shranis... Na voljo je tudi preko aplikacije My Mazda na mobilniku...
Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.
To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?
V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne?
Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pustimo se presenetiti... Tezko je primerjati z atmosfercem ... ker vseeno naj bi bila drugacna tehnologija... kompresor pa to ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani