V bistvu je pomoje tako, da ce si redna stranka, da bi to morali narediti brezplacno tudi, ce avto ni vec v tovarniski garanciji .... Nic ne stane, ce povprasas na servisu ...
?e sama embala?a je posebna, ko odpre? pove tvoje ime in se zahvali za nakup, ter ostalo (opis ?al?ke sove ki na JAP prina?a sre?o - in tak jo pa? tudi tebi ?elijo med samo vo?njo itd).
Verjetno gre za takole darilce ...
Se je na drugem forumu pohvalil en nov bodoci lastnik MX-5 RF ... Narocil jo je konec oktobra, dobava je menda spomladi 2019 ...
Vedno Audi in BMW vozniki - pa to je ?e kar bolezen. A Nemci vgrajujejo v te avtomobile kak?ne razpr?ilce z adrenalinom al kaj, da se takole idiotsko obna?ajo. Kreljo v bimmerju je namre? posku?al driftat na polnem parkiri??u in to celo tako, da je mahal skozi okno in bil ves ponosen nase - sej ne ve? al bi policijo klical al tabele v Polje.
Opa... Boss ma novo kamero... nic vec na glavo obrnjen datum in ura .. pa se ?veka zraven...
No ja, bi res rad videl kolk ?asa se od Medvod do Lj lahko pelje? ve? kot 80km/h.
Druga?e na AC pa seveda popolno dr?i, da je razlika, saj je recimo razlika ?e v tem ali je avto sedan izvedba ali pa karavan. Pri vi?jih hitrostih (130-140km/h) je samo zaradi slab?e aerodinamike karavan lahko tudi do pol litra bolj potraten kot limuzina.
Od Jeprce do Meje se da tudi 150 stisnt;) :jezicek:
Sicer pa se ne vozim samo na tej relaciji... dostikrat grem iz Kranja proti Ljubljani... sem in tja do Kopra... dostikrat tudi do Vrhnike... pa se kam ...
Hahah...in pol svizec zavije ?okolado. Potegnil zihr ne bo kot TDI, ?e bi bil turbo bencinar pol ja, z NA bencincom pa je to nemogo?e.
Drga? pa je super da razvijajo motorje (benc in dizel) naprej, samo reklame so mal zavajujo?e pri vseh proizvajalcih ne samo pri Mazdi (30%ni?ja poraba,....).
Aja pa nisem zagovornik ne dizlov in ne bencinarjev, oba imata svoje prednosti in slabosti.
Pustimo se presenetiti... Tezko je primerjati z atmosfercem ... ker vseeno naj bi bila drugacna tehnologija... kompresor pa to ...
Pa ne more? hru?ke in jabolka primerjat. A ve? kak?en re?im vo?nje ima Jest? Edina relevantna primerjava bi bila, ?e bi si vmes lastil kakega bencinarja in bi z njim delal pribli?no enake vo?nje. Kako ve?, da mu bencinar ne bi kuril ?ez 9 litrov morebitni LPG pa ?ez 11?
Druga? pa moja prva 6-ka dizel 2.0 120KM 6,52l/100km, druga generacija 2.0 140KM pa 6,39l/100km. Torej prakti?no enako.
Saj Jest ma zdaj bencinarja, 2.5, AWD, avtomatik... povprecna poraba je v podpisu... okoli 8.5 l/100 km ... rezim voznje je podoben kot prej z dizli...
Poraba vseh Mazda dizel je od prve gen. naprej podobna. ?e bo? vozil enako z novo, bo poraba enaka.
Res je... ce pogledam svoje sestice od prve do tretje generacije je nekako takole:
- Mazda 6 SPC CD120 TE (2003-2008 - prevozenih 68.278 km) ... 7,41 l/100 km
- Mazda 6 SPC CD140 GT (2008-2013 - prevozenih 103.262 km) ... 7,50 l/100 km
- Mazda 6 SPC CD175 AT Revolution (2013-2018 - prevozenih 96.842 km)) ... 7,36 l /100 km
Pri prvi sestici na poraba.com ocitno ni vseh podatkov ... so samo do od 19.9.2003 do 10.12.2005 ... mankajo torej zapisi do 2008, ko sem menjal... zakaj ... ne vem ...
Lahko sicer nadrgadis softver z verzijo firmware-a (verzija 70.00.100), ki podpira Apple CarPlay/Android Auto... samo delovalo bo sele, ko vgradis tudi modul...
Kupil sem novo vinjeto...Ker sem jo vzel na amzs so mi jo kar oni prilepili na ?ipo. In kaj se je zgodilo? Na enem koncu se je razstrgala. Vpra?al sem mojstra, ?e je to v redu in je rekel, da se mu je to danes ?e dvakrat zgodilo. Skratka, tanke so kot hudi? in pazite, ko jo limate na ?ipo.Konec koncev ima? ra?un in je stvar v redu. Ne izgleda pa ni? lepo na ?ipi.
Ce jo je on nalepil... naj jo zamenjajo... Pomoje ce te dobi kontrola, ti lahko kaj tezijo.... kao, da si jo ze sam prestavljal ali kaj podobnega...
Pa imas to funkcionalnost? Ker jaz v prejsnji sestici, letnik 2013, tega nisem imel ... Kje tocno se pa zalomi? Ti zadeva sploh ne deluje? Ali deluje, pa bi jo rad izklopil?
Pri CX-5 je recimo "leaving home" tako, da ce recimo odklenem avto z daljincem, se luci prizgejo za eno minuto (oz. kolikor je pac nastavljeno) ... tudi podnevi... Ce pa odklenem s tipko na vratih, pa se luci ne prizgejo... Sam vecinoma odklepam s tipko na vratih...
Pri "coming home" pa je tako, da je treba aktivirat s potegom rocice za dolge luci, ko je avto ze ugasnjen ... Takrat se luci prizgejo in gorijo prednastavljen cas ... Tega recimo nikoli ne uporabljam...
Ampak ce pogledam iz svojega stalisca... Zaslon namesto stevcev je fajn... prvic, ko pogledas te animacije in "lightshow"... drugic, ko to vidis... potem, ko pa to vsak dan gledas, pa verjetno postane dolgocasno ... Jaz pri sebi vidim, da na stevce za volanom skoraj nikoli vec ne pogledam, ker so vse pomembne informacije ze projicirane preko HUD na sipo ... Mogoce poglresam malo prilagodljivost informacij na HUDu ... ampak sem se ze tako navadil, da je OK ... Problem teh futuristicnih armatu je, da so vseeno dokaj staticne oz ne nudji dovolj prilagodljivosti s strani uporabnika ... Konec konce gre se vedno za avtomobile, kjer je na prvem mestu zanesljivost, ki pa se lahko hitro podre, ce pustis uporabniku, da nalaga lastne kreacije in dodatke, ki niso stestirani s strani proivajalca ... Zato pa so recimo novinarski avti ponavadi "fully loaded", ker se njihove fotke pojavijo v raznih publikacijah in izgledajo zanimivo... Potem, ko pa kupujes avto, pa vidis, da so te zadeve na voljo ponavadi kot doplacilo ali v najvisjih paketih opreme...
Na koncu vidis, da "klasika" niti ni tako napacna... sploh ce je le kombinirana z visokolocljivostnim zaslonom, kjer komaj vidis, da gre za zaslon ... podobno je pri moji CX-5, ko je na levi zaslon, kjer se prikazujejo razlicne informacije ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sygic je z novo verzijo na iOS dobil moznost prikaza preko CarPlay ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani