Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.
Da taki uporabni avti izginjajo je krivda te nove SUV mode, ki je še mnogo dražja za vzdrževanje.
Hmmm... upam, da je vsaj tolk dobro kot pri drugi generaciji... tam po 11 letih in skoraj 300kkm ni kazal znake utrujenosti samo zgladil se je od stalnega božanja.
Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.
Mene bi najprej zaskrbel preoblečen volan pri 4 leta starem avtu... to je milo rečeno čudno. Da pa nekdo menja samo en par gum je pa to tud neobičajno in to na 4x4 avtu, kar je navadno zelo hitro vzrok, da je avto treba klepat in ličat.
To so vse stvari, ki avta ne prodajajo in zato jih pač ne dajejo gor, čeprav bi bilo čist smiselno z minimalnimi stroški. Žal je tako, da ta svet dejansko gleda samo še fasado vsebina je pa nekje zadaj, načeloma nepomembna kar je v bistvu škoda.
Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.
Bolj verjetno, da živi v Celju pa hod v Lj v službo in zato servisira v Lj, ker spotoma zapelje pred šihtom na servis, popoldne pa avto prevzame. V Celju bi si pa moral dopust vzet za servis oziroma fehtarit za nadomestni avto, ki ga navadno še zaračunajo.
Japonci temu rečejo Kei car oziroma neki kot pri nas A-segment najmanjših vozil, ki so primerna za v mesta pa še vedno dovolj za na AC. Če se ne motim morajo biti krajši od 3,5m, motor 660ccm, in 64KM, da padejo v to izredno ugodno obdavčitev.
Avti so pa v bistvu grdi, grši pa najgrši, kar je možno sploh izdelat.
Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.
Letos so v finalu
Škoda Octavia
VW Golf
Peugeot 2008
Renault Captur
Hyundai Tucson
Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.
Malce smo zašli... imamo pa tud mal premal podatkov, kakšen vsekolesni pogon bi rabil, ker dejansko pravi 4x4 z blokado diferencialov in pravimi offroad zmogljivostmi sigurno ne bomo našli v šminkastih SUV-ih in kvazi offroad karavanih.
Naredil en 35km krog po obvoznici okoli Lj. Ker so avtopralnice zaprte in je škoda neizkoristit dežja, da ti spere podvozje so pač potrebne tudi take brezvezne vožnje. Soli pa ni več spodaj...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@DonFelipe
Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.
Da taki uporabni avti izginjajo je krivda te nove SUV mode, ki je še mnogo dražja za vzdrževanje.
Kaj mora o stroških vedeti vsak, ki si želi kupiti suva
Povezava za deljenje
Deli na druge strani