Sčistil dušilno loputo že tretjič do 80000km, preveril vse tekočine, dolil tekočino v akumulatorju, pripravil na zimo, sledi samo še menjava gum. Enak postopek ponovil na toyoti.
Scania, priznam, da bi takoj kupil od tebe avto, če bi ga prodajal in bi si želel tako barvo in motor. Ti si še bolj picajzlast in natančen kot sem sam glede avta. 😊 Res, vsaka čast, da tako skrbiš za avto.👍
Kar sem napisal na kovid temo ni zadnjih postov, tudi tvojih in od Janeza ne!
A, to? Nič hudega. Naj se sami "oni" pogovarjajo v tisti temi. Itak ne izveš nič novega in pametnega tam. 😉V bistvu bi morala biti tista tema nekako izven konteksta mazda foruma. Manj kot nas bo tam, manj se bomo kregali.
Od tega kar sem naštel nebi rablo bit nič menjano, ampak pri meni se vse preventivno menja, ce pa je oem slaba znamka se pa menja z boljso (kot zavore) 🙃🙃🙃 jaz sem tisti frik ko mora bit vse v nuli in kot novo
Bravo. Enako je pri meni. Ne bi rabil menjati diskov spredaj, ker so bili še zelo dobri, pa sem jih z brembovimi in moram priznati, da so mi iz dneva v dan ljubši. Še zadnje diske in ploščice rešim in bo top. Enako je z oljem v menjalniku. S takimi majhnimi menjavami prideš do res super izboljšav. Menjalnik je iz dneva v dan boljši. Kot puter.
Da ne govorim o bose ozvočenje.
Sedaj sem nabavil še nova visokotonca rainbow za zadaj na poličko. Original je precej preveč mutno vse skupaj. Upam, da se bo tudi zadaj zvok "razjasnil".
Ni glih za temo kaj ste pa danes naredili na svoji Mazdi, ampak da ne odpiram nove teme. Koliko bi bila vredna moja mazda po vaše? Torej mazda 6 karavan g165 2018 revolution oprema. Servisirana redno, to tak vsi veste intervli na pol 🙂 .
A boš menjal? V Nemčiji se prodajajo take od 19-20000€.
Hmmm, zgleda da bo Mazda tudi v Evropo dala 6valjnike. Zanimivo in hkrati pogumno glede na trend downsizinga.
Nekje sem tudi zasledil da bi naj izdali tudi 3L inline 6 cilindrski Turbo motor, v naslednji generaciji Mazde 6.👍
Res je. Potrjena je tudi naslednjica 6- ke za začetek 2023 z hibridno tehnologijo in avtomatskim 8 stopenjskim menjalnikom. Ročnega naj ne bi bilo več na voljo. In celo 3.0 šest cilindrični dizli naj bi prišli.
Seveda si bomo, če je to res, omislili 3 litrskega benzinarja.
Conti je in bo vedno top guma ne glede na te teste. Njim ne rabi trošit po nepotrebnem denarja. So pa firme, ki verjetno res dajo ful denarja, da so na koncu med top 5.😉
Z Boss-om sva vedno trdila, da so zimske Dunlop najboljše gume, tako so to tudi letos na testu samo potrdile. Imel sem že vse mogoče in naslednje zimske bodo zopet Dunlop. Kako gredo te gume po snegu...
Uniroyalke niso tresle. Pa še ceneje oso d precenjenega conti-ja.
Jaz sem montiral conti na staro mazdo in so zakon. Danes je imel sin tečaj varne vožnje na Vranskem in se inštruktor ni mogel načuditi, kako gume držijo na mokrem.
In prav tako, kako se avto na mokrem hitro ustavi. Resda so gume čisto nove a vseeno.
Takole, zmontirano v Mazdici, že prijetno diši.....
Lepo. Meni je pa najlepši vonj a avtu naraven, tak kot je. Če imaš recimo usnje v avtu, da diši po usnju. Če ga nimaš, kot ga nimam recimo sam, pa po neki plastiki, po "novem" avtu.
Včasih sem dajal noter smrečice z okusom vanilije, ampak mi je to postalo moteče in premočno.
Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo si to zrihtal. Kot je že nekdo omenil, skoraj lepša kot rdeča. Ne, enako kepa je. 👍
A s temi obrvmi greš skozi tehničnega? Znajo kaj mutit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani