Sem pred casom nasel eno brezplacno "offline" navigacijo, ki ima podporo za CarPlay ... Imenuje se Magic Earth >> https://itunes.apple.com/app/magic-earth-navigation-maps/id1007331679?mt=8 ... Uporablja kartografijo Openstreetmaps ... in prvi vtisi so dokaj spodbudni ... Sploh za tam, kjer je recimo prenos podatkov predrag (izven EU) in Google Maps ne pride v postev ...
Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?
Zakaj bi dvignila roke.. saj ni bila voznica nic kriva...
Zavarovalnica je izplacala... pac ekonomsko totalko... enkrat so se pritozili na ponujeni znesek, ker pac vsi tako delajo ... pa so odbili, potem so rekli, da naj pac dajo tolk, kot je bilo... nevem tocno koliko ...
Aha ?paranje - neverjetni so. Priro?nik se nujno rabi, sploh ko gre kaj narobe si v tistem trenutku te?ko pomaga? z nekimi online re?itvami sploh, ker se zadeva navadno zgodi v vukojebcih brez online dostopa. Razen, ?e je to prepu??eno vsakemu, da si zdaj sam sprinta cel priro?nik in ga da vezat ter si naredi knji?ico. Ampak ko da? uza avto 30 jurjev EUR in da niso tolk, da bi ti dal zraven priro?nik - slaba poslovna praksa.
Jaz osebno imam raje v digitalni obliki, kjer lahko z iskalnikom najdem tisto, kar me zanima... Sicer pa brez panike... Kolikor vem, ga lahko dobis pri prodajalcu, ce reces... Eni ga ocitno dajo zraven, drugi ne... Imas pa te najnujnejse zadeve v kratkem prirocniku.. Verjetnost, da bos v neki vukojebini brez signala rabil navodila, kako se recimo programira polozaj sedeza...
Pa napisat, da das 30 jurjev za avto, pa niso tolk, da ti zraven dajo prirocnika se mi zdi malo populisticno napisano... Veliko je takih, ki bi radi popust tukaj, popust tam... zastonj zraven to in ono ... potem se pa nekje mora poznat, da trgovci zacnejo sparat ...
Saj tisto je tako, kot ze na njej pise - kratek pregled... Celoten prirocnik ima preko 700 strani... in ga vecina itak nikoli ne pogleda... Pomoje, da ce vprasas trgovca, kjer si kupil avto, lahko dobis tudi celoten prirocnik v papirnati obliki... Drugace pa ga iz zgornjega linka shranis... Na voljo je tudi preko aplikacije My Mazda na mobilniku...
Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.
To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?
V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne?
Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna...
Ker je za drug teden napovedano snezenje (sicer dvomim, da bo kaj dosti ) ... mogoce fajn za pogledat eno tako kompilacijo, kako se vcasih ne izide zaradi taksnih razmer ...
Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.
?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.
So pac zadeve, ki se nekaterim zdijo neumne, drugim pa ne... tretjim je pa vseeno ... Meni se tudi recimo zdi neumno, da nekdo pri vsakem semaforju zateguje rocno ... ampak mi je drugace vseeno... omenil sem samo zato, ker je to ocitno "in", da se omeni ...
Glede samodejnega zaklepanja... Imam to v sedanjem avtu in me ne moti... saj nic ne boli, ce se zaklene, ko speljes... Aja... malo elektrike pokuri... pa mogoce kljucavnice prej crknejo, ce se stalno odklepa in zaklepa ... Podobno je s "Comming Home" in "Leaving home"... imam to v avtu... pa nisem prej nikoli pogresal... tudi sedaj bi z lahkoto to pogresal ... kot pa se lahko spomnimo, je nekdo pred casom delal celo dramo iz tega ... in celo zamenjal avto... mogoce ne samo zaradi tega... ampak je bil pa verjetno tudi to vzrok ...
Da bi bilo nekaj narejeno tako, da bo vsec in po godu prav vsem... se nikoli ne bo zgodilo Zal smo prevec razlicni... in prav je tako...
Sem danes preveril, ko je hci prisla na obisk in trojka Takumi, letosnji letnik res nima se ventilckov s TPMS... ampak meri preko BAS senzorjev.. To se vidi po tem, da imajo ventilcki gumijasto podnozje, pa levo pod volanom je tipka za inicializacijo, ko menjas gume ali preverjas tlak... Moja CX-5 recimo ima spet TPMS, pa te tipke nima, ker se senzorji sami inicializirajo...
Jaz tudi mislim, da kar je vec kot 5 let, je ze cisto OK ... So sicer lahko tudi izjeme in jim zdrzi tudi vec kot 7, 8 let... ampak to so res izjeme ... Jaz sem imel na zacetku pri sestici problem, da iStop ni deloval... in so na servisu se mi zdi, da dvakrat menjali akumulator... po zadnji menjavi je bilo potem OK ... Se je pa problem pojavil, ko so temperature sle dol... in kar naenkrat ni vec deloval iStop niti ni polnilo kondenzatorja (iEloop) ... in po polnjenju akumulatorja je potem delovalo nekaj casa, potem pa je spet akumulator ocitno izgubil toliko kapacitete, da sistem ni vec deloval ... Zato sem tudi vprasal, ce ti iStop ni deloval ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolikor vem, je radarski tempomat na voljo samo pri opremi Sport Line... ampak kot doplacilo ...
Tuakj je recimo tako navedeno v ceniku >> http://www.mazda-autohaus-schmitz.de/userdata/10806/files/mazdapreisliste.pdf
Tudi tukaj je podobno navedeno >> https://www.neuwagen-kaufen.info/wp-content/uploads/2018/05/Mazda-CX-5-Preisliste-Stand-22.05.2018.pdf
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani