Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.
Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.
ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.
To je oreng hiba in se je začela pojavljati v trenutku, ko so naredili avtomatsko zapiranje ogledal in se je tako dnevno vsaj 4x zaprlo in odprlo. V prejšnjih modelih je bilo to redko saj si moral sam stisniti gumb, da so se zaprla in seveda so ljudje malo uporabljali oziroma le takrat, ko je bilo nujno. In manj uporabe manj možnosti za obrabo.
Pa sigurno, da je razlika, a pa imamo na forumu kakšnega, ki je dlje časa v enekih pogojih uporabljal isti tip avtomobila z različnima motorjema?
Enkrat smo naredili en večji test do Tolmina in nazaj z ene 6-7 Mazdami in enim BMW-jem in primerjali porabo. To bi lahko ponovili enkrat spomladi, ko nam bodo milostno odprli občine pa da sprobamo v praksi.
Ah lepo te prosim, ne no, ampak kot vedno je težko primerjat hruške in jabolka. @Jest je imel še prvo različico III. generacije 6-ke in po vrhu še avtomatika. Kot je znano je bil ta avtomatik zelo slabo sinhroniziran z delovanjem dizla in je bil dejansko prilagojen značilnostim bencinskega motorja, ker so tega prodali enormno več kot dizlov po celem svetu. Razlika je bila na uč od nekje 0,4l/100km pri 150KM do 1litra/100km pri 175KM med ročnim in avtomatikom.
Šele v zadnjem FL-ju, ko so dodali AD-blue so povprečje porabe še nekoliko znižali in kaj je najbolj pomembno, da so dejansko natunali avtomatik, da zna bolj "pravilno" uporabljati vrtljaje in navor v dobrobit porabi. Tako je praktično zdaj razlika med obema menjalnikoma pri istem motorju precej majhna.
Možno, no saj v tem primeru, je pa tako ali tako potrebno gurat. Naj se znuca za časa garancije. Bomo videli, če so z leti to kaj reševali ali ne.
Verjemi, da ti bo garancijo zdržalo... potem boš pa sam plačeval menjavo. Jaz te potrebe po zapiranju nimam saj imam doma in na šihtu široko parkirišče. Če pa grem na kakega ožjega in je navarnost, da bi kdo po nesreči ogledalo s sabo odnesel pa seveda stisnem gumb za ročno zapiranje. Tako, da glih zarostalo ne bo.
Opa @Bossa je malo zabolelo, ker nic ne izgleda da @Jestlaze, jasno je predstavil dejstva in je verjetno eden redkih, ki je imel obe masini v uporabi ob enakih pogojih. Verjamem tudi tvojim 5,8l ampak v tvojem primeru zal nimamo primerjave porabe bencinarja v eneakih pogojih.
Ne vem zakaj bi mene bolelo... jaz imam fantastično porabo za način vožnje, ki je daleč od svaljkanja po cestah in je zadnje čase celo kar precej mestne vožnje (pač kurčevi ukrepi). Bolj imam občutek, da je tebe zabolelo, da ima tako velik avto in še karavan za povrh tako malo porabo. Nekako ti verjetno ne gre v računico, kjer si prepričan, da 2.2 dizel in 2.5 bencinar trošita skoraj enako. Pač ne pa če se na vse pretege trudiš.
Pa da ne boš narobe razumel... vseeno mi je kolk komu troši, ampak zavajanja je danes mnogo preveč in dejmo bit realni vsaj pri taki temi, kjer se da z litri celo zadevo celo zmerit.
Sej lepo, da se tolažte 🤪 men se z dizelskimi 5,85l/100km pač ni treba, ker so to dejstva. No ja lahko pa da tud jaz lažem, danes je itak moderno, da človek malce izkrivlja resnico. 🤣
cenika za vulkaniozerske storitve pa ne najdem. 19" pri ostalih spadajo med najdražjo menjavo in je lahko tudi 20 EUR razlike kot recimo pri 18" ali 17".
Ja sem imel tudi sam take, ki bi naredili za 40 EUR premontažo in centriranje. Pol sem pa imel zlomljen TPMS ventilček, pa po 2x hodit popravljat centražo, itd.
Ta je sicer dražji sam naredi kvalitetno in nimam nikoli reklamacij pa še gume mi zrihta po spletnih cenah, da se mi ni treba še s tem jebat.
Jaz sem se pač naučil, da tud pri vulkanizerjih navadno vela rek mal dnarja mal muzke.
ooo crap.... pri normalnih AC hitrostih 130km/h tale zabojček ne naredi niti 90km z enim polnjenjem. Se moraš peljat 90km/h, da recimo prideš na 160-170km dometa.
Verjetno ne veš, da si je vseeno držav za eno leto zagarantirala možnost, da v kolikor bi cene zdivjale, da lahko takoj uvedejo regulacijo nazaj. Sej naftni distributerji niso neumni, da bi si zdajle pljunili v lastno skledo. Bodo še malo počakali, da se ta rok izteče pol pa juriš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem ga gor dal čist na začetku, ko sem kupil avto. Sprobal, rekel fino in od takrat AA nisem rabil niti enkrat več.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani