Skoči na vsebino
Gume
Napisano
Pred eno uro je FrX186 napisal:

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Kor sem že napisal, kolegu je zimsko nexen razneslo in raztrgalo na prafaktorje pri 130/uro na avtocesti.

Na Mazdi 6. Obenem mu je razbilo  tudi notranjo plastilično zaščito blatnika. 

Guma, ki je opletala na feltni pa je še poškodovala še barvo na zunanji strani blatnika, katerega je bilo potrebno komplet  prebarvati. Dobro, da ni šel v železno ograjo. 

Takoj je zamenjal vse z novim kompletom zimskih gum Dunlop, katere sem mu sam svetoval. Rekel je, da nexen gum noče videti  več niti blizu svojega avta. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Vozniki minijev imajo pomoje tudi bmw-jev sindrom.

... In po možnosti  montiran not Toyotin dizel motor. 🤪

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Prvič danes razmišljam, da bi se skino s M. foruma, ker se res ne da več normalno komunicirat, kam nas pelje ta situacija s kovidom.... :hohoho:

Zakaj? A ni zabavno brati smešnice anticepilcev? 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Opa, a res tko zgleda, da si me kakorkoli razjezil? 😋 Alexa probam spodbudit, da mi odgovori na enostavno vprašanje pa zgleda, da ne bo nič. Pa tolk sem se potrudu, da sem celo možne odgovore napisal.

Odgovor enostavno dobiš tako, da povprašaš malo strokovnjake (ne FB)v eni   izmed proizvajalcev gum. 😉

Ampak prosim ne v Savi, ker se je še vedno na testih izkazalo, da delajo zgolj povrečne, (podpovprečne) gume. Torej, na delo. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ni mi treba nič dokazovati, ker ne delam v gumarski industriji. Če oni tako trdijo, bo že držalo. In, če so mene prepričali, da je tako prav, je pač prav. Tu ni debate. 

pred 29 minutami je TiEn napisal:

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

Ne, ker to bi bila navadna smešnica. 😊 Vedno moraš pretehtati, kaj je res in kaj ni. 

To z rotacijo je stara šola in se jo je izvajalo še na 101-kah.

In je delovalo. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 minutami je zimurg napisal:

5000 miles = 8046.72 km

Res je. Imaš prav.  No, pri nas lahko uporabljamo kar kilometre. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

Potem se pa dogaja, da imajo nekateri spredaj totalka zlizane gume, zadaj pa še kar profila. 

In seveda vprašajo mene (ponavadi sodelavci in sodelavke, ker itak vedo, da obvladam skoraj vse o gumah) kam montirajo dve (2) novi gumi, ki so jih kupili. Ne vse štiri ampak dve! Ko jim rečem, da montirajo nove gume zadaj, mislijo, da se šalim. Pa ja bodo montirali nove gume z bolj globokim  profilom spredaj, kjer je pogon. 🤔

Jaz sem rekel svoje. 🤗

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

Oni že vedo. Saj delajo ene izmed top gum. 😉

Boss, najbolje bi bilo, da jim pišeš, pa se začneš z njimi natezati, da nimajo prav. Da mi v Sloveniji pa že vemo, kaj je res in kaj ne. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

V tem primeru @Alex mečeš stran denar, ki si ga prigaral pri iskanju poceni servisiranja. 🙃

Zakaj pa? 🤔To naredim doma sam. Porabim pa cca. 30 min za vsa štiri kolesa. Imam tudi udarno "pištolo" od makite za vijačenje in odvijačenje vijakov koles. Tokrat je bil strošek

25€ izjema, ker imajo očitno nekateri vulkanizerji nekalibrirane stroje za centriranje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?

Mogoče, da se enakomerno  obrabijo? A nisi še nikoli izmeril, na recimo novih letnih gumah globino profila? In, ko si jih zamenjal z zimskimi zopet? 

Pogonske, v našem primeru sprednje, recimo pri mojemu avtu, je bila prvo leto razlika 0,3 mm. Sprednje je " pojedlo" več. Mogoče se komu ne bo zdelo veliko, a drugo leto se bo zgodilo enako. Zato pa zamenjam sprednje-zadnje da se obrabijo enako. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Po koliko kilometrih je to? 

Kolesa spredaj-zadaj zamenjujem vsakih 2000 km. 

V bistvu je vse v redu z gumami in feltnami le narejeno ni bilo prav. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Opazil sem zanimivo zadevo. 

Ko sem zamenjal sprednja kolesa z zadnjimi sem opazil, da malo trese pri 130/ uro. 

Odšel sem do zelo znanega vulkanizerja v Kopru in ta mi je zatrdil, da je stvar scentriral- uredil.

Ni bilo nič bolje zato sem se vrnil k njemu. Zopet je čaral in ni sčaral nič. Rekel je, da je ena izmed gum malo ovalna. Da se ne da narediti bolje in da je vse v toleranci 5 gramov. 

Ok. Bom pa malo po trpel. 

Danes mi ni vrag dal miru in sem se ustavil mimogrede pri najbolj uveljavljenem a hkrati najdražjem prodajalcu avto in moto tuning opreme in gum v Kopru. Ko je dal prvo gumo na centrirni stroj je pokazal napako kar 80 g na eni strani gume in 30g na drugi. Tudi druge tri niso bile dosti bolje. 😬

Centrirali so mi gume in sedaj gre zopet vse kot po maslu. Zanima me, ali sploh kdo preverja te stroje za centriranje posameznih vulkanizerjev. Takšna razlika med stroji je nedopustna. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Kaj pa bridgestone potenza sport? Ni neke razlike v ceni, ima boljše ocene je pa malenkost glasnejsa 72dB v primerjavi z t005 69dB. Jaz sem imel original na mazdi t001 in gledam t005 je kar boljsa in na liderpnevmatik ima t005 oznako mazda kao mazda priporoca.

Bridgestone Potenza sport bodo moje naslednje gume. Sicer je nekaj večja obraba, a če ne delaš veliko kilometrov so top gume. 👍 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdaj gledam falken azenis fk510 gune. Odlične na testu pa še cena na liderpnevmatik ene 127€ druge 145€ ampak ne opazim razlike med njima 🤣🤣🤣. Je imel kdo Falken? Po amzs testu so na prvem mestu. Aja dimenzije so 225/45r19.

Ne vem no. Tukaj imaš test. 

falken-azenis-fk510.jpg
WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Falken Azenis FK510 suit your car? Find...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz tudi ponavadi kupujem pri tistemu, ki jih ima najceneje.Ali je to splet, vulkanizer, trgovina. Recimo zadnje Good year sem dobil najceneje kar v eurotonu. Moramo pa računati pri ceni tudi montažo, nove ventilčke in centriranje. Tako, da potem velikokrat niso cenejše gume s spleta, ko vse to seštejemo. Če je pa, še kak problem z ovalnostjo je pa lahko štala in glavobol. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Kupiš na spletu, greš k vulkanizerju, se zapelješ in gume tresejo. Kaj zdaj? 🤔

Greš reklamirat montažo k vulkanizerju, ta ugotovi, da je napaka v gumah. Odmontiraš gume (poleg montaže sedaj plačaš še za demontažo) in jih pošlješ nazaj prodajalcu. Prodajalec se izgovarja, da so gume OK. Kaj pa zdaj? 🤔

Tega je čedalje več. Sem ravno zadnjič bil pri "mojemu" vulkanizerju za menjavo gum sprednje-zadnje. To naredim vsakih 2000 km. Pravi, da ima ful reklamacij zadnje čase glede tresenja. In to tudi pri premium gumah. Jih ne more scentrirat nikakor. In potem se dajejo, kdo je kriv, pa da nima dobrega stroja za centriranje, pa da ne zna delati. Res zna bit problem, če jih nabaviš preko spleta. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.