Kolikor sem za barve precej neob?utljiv in mi je bolj pomembno kak?na tehnika je ne pa kak?ne barve je tehnika, ampak tole je pa ?e zame preve?. To pa ne...
Mislim, da ?e bi res bila roza, bi ?e zdavnaj imel gara?o. Da je niti de? ne bi slu?ajno opral in se barve ne bi videlo ?isto ni?...
Kolikor so mi otroci razlo?ili, je Pujsa Pepa roza barve. A je tu kdo, ki bi ra?unalni?ko BTjko prebarval na roza, da vidim, kako bi to zgledalo. Zgolj iz firbca...
To pa ja blatni teren. Men sta v?e? predzadnja in zadnja za koledar.
Namontiral plug in sne?ne verige ter splu?il dvori??e in 200 metrov poti do glavne "ceste". Nato odmontiral plug, verige pa pustil, ker ?e vedno sne?i, pa da jih ne bom zjutraj montiral...
Ponuja se mo?nost obiska Karpatov. En teden s terencem po poteh po Karpatih, preno?evanje v ?otorih zraven avta (ima kdo za posodit stre?ni ?otor?), umivanje v potokih,... Cena za osebo je 250?. Temu je potem potrebno dodati ?e stro?ek goriva, ki ga bo ?lo kar kak?nih 250 do 300 litrov, pa hrano, pa cestnine in tako naprej. Ko vse skupaj se?tejem, je cifra prevelika za dru?inski prora?un.
Pa me zanima, ?e je kak interesent za tako pot, pa da se stro?ki malo porazdelijo?
AUDI : Another Ugly Deutsche Invention BMW : Brings Me Women, Be My Wife, Bought My Wife FIAT : Failure in Italian Automotive Technology , Fix It Again Tony FORD : Fix Or Repair Daily SAAB : Shape Appears Ass-Backwards HYUNDAI : Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive... VOLVO : Very Odd Looking Vehicular Object PORSCHE : Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything
Testiral letne gume po snegu na Starmu vrhu, no in zdele tud v Kamniku sne?i, Mazdurina pa ?e na zaslu?enmu po?itku v svojem brlogu.
(letne gume imam ?e od sredine homologacije gor, pa vidim da jih grem v ponedeljk snet dol in nazaj na konkretne zimske, da ne bo kak?ne neumnosti na cesti).
Bo treba spremeniti zakon in uvesti, da so zimske gume obvezne od 15.1. do 15.5....
Snel plug, pa ?eprav sne?i. V sosednji hi?i so ?e dva dni neprestano policaji, forenziki in kriminalci, pa ne bi rad preve? izzival, ?eprav mislim, da imajo ?e preve? svojega dela. Ampak kar je ziher je ziher...
Sem pa minibusu sprednje gume okoval v verige (?e ?e plu?im ne), da je vseeno pripravljen, ?e bi bilo potrebno kam ?ibat...
Ne vem, kaj je to s temi letnimi ?asi. V?asih je bilo s pustom konec zime, zdaj pa se s pustom ?ele za?ne...
Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...
Ja, saj, E-2500 4x4 je bilo nekaj bolj?ega, kar je Mazda delala. In kar veliko ljudi se ni strinjalo z Mazdino odlo?itvijo o ukinitvi tega programa. In osebno vem za vsaj tri, ki bi takoj svoje B-2500 in BT-50 menjali za E-2500, ?e bi se ga v Sloveniji le dalo dobiti. A zdaj namesto tega delajo neki plastik-?minkeraj, ki pa se v Sloveniji niti ne prodaja - mislim, da niti v Evropi ne. Tako da kdor ima ?e E-2500, ga ne da iz rok, ?e pa ga ?e najde? med oglasi, je pa v tako ?alostnem stanju, da je kve?jemu za dele...
Pri nas imamo starej?o verzijo s 143 KM. Glede na to, da nas je 6, je ?isto v redu. Motor je za normalno vsakodnevno rabo ?e premo?an, je pa malo pre?voh takrat, ko gremo na po?itnice, pa se nas v avto usede vseh 6, zadaj pa pripnemo po?itni?ko prikolico, ki tehta okoli 1200 kg, pri?gemo klimo in krenemo po Rebrnicah gor. Sicer vle?e stotko vse do vrha, a kazalec za temperaturo motorja pa tudi pride vse do vrha...
Za normalno vsakodnevno vo?njo po ravnini (se pravi da na cesti ni dalj?ih vsaj 10% vzponov) je pa povsem dovolj mo?an in tudi navora ima dovolj. In kot je ?e Uklopko omenil, to ni voz za dirkanje. Niti podvozje niti nadgradnja nista niti podobna kak?nemu super-?portniku...
Omenjeni motor nima verige ampak zobnike. Dobro, pa? nima jermena in to je najbr? to, kar je gospodi?na ?elela povedati.
Kaj je pa ?elela povedati s stavkom: "NIKOLI ZA TEREN ZATO ZOPER PRIDNIH OTROK IN PAZLJIVOSTI NOTRANJOST ZELO LEPO OHRANJENA IN O?UVANA." mi pa res ni jasno...
To, da ga je pred njo imel 70 let star gospod, zna biti prej negativno kot pozitivno...
In gara?iran v topli gara?i tudi zna biti prej negativno kot pozitivno - topel zrak lahko absorbira ve? vlage, torej je bil avto v precej vla?nem okolju. Za plo?evino je pa bolje, ?e je v suhem, za gumijaste dele pa tudi, ?e so na hladnem...
Na internetu pa nikjer ne najdem "KASKO SERVIS PRIVATNIK PRIJATELJ" tako da mi ni jasno, kje ga je servisirala. Mogo?e pa ta servis ni v Slovenjiji... Kakorkoli, ta servis je za vse druge znamke, samo za kak?no Japonsko ne...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ne. Ne ne ne. To pa ne. Ne pri meni.
Kolikor sem za barve precej neob?utljiv in mi je bolj pomembno kak?na tehnika je ne pa kak?ne barve je tehnika, ampak tole je pa ?e zame preve?. To pa ne...
Mislim, da ?e bi res bila roza, bi ?e zdavnaj imel gara?o. Da je niti de? ne bi slu?ajno opral in se barve ne bi videlo ?isto ni?...
To pa ne. Ne pri meni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani