Zna bit res huda zima. Na naši jablani so letos prvič jabolka. In to koliko. Pa je znano, da na obali ni glih neka ugodna klima za jabolka. Jaz imam vedno v avtu zložljivo lopato za odkopati avto izpod snega.
Ma saj je meni tudi lepa Mazdina rdeča, še posebej en odtenek, ki sem ga videl samo enkrat in to na Mazdi 6 karavan...taka gloss barva je bila, kot bonbonček 😍. Ampak na CX30 zame žal pašejo le te malo temnejše...machine gray ga naredi elegantnega, tudi polymetal ni slaba a mi preveč sekajo tiste črne obrobe ven, modra pa mi je bila malenkost pretemna, čeprav na soncu zgleda fenomenalno, v oblačnem vremenu pa skoraj črna...zdaj tako je, kar je, odštevam...še 4 dni 🥰
Najvarnejša barva je tako bela, ki ji sledijo rumena in bež. Raziskava je pokazala, da je za črne avtomobile verjetnost trka za 12 odstotkov večja kot za bela vozila, za siva vozila 11 odstotkov, za srebrna 10, za rdeča, modra in rjava vozila pa je verjetnost trka za sedem odstotkov višja kot za bela vozila.
Da ne boš preveč opeval rdeče🤣
Odvisno, kje si našel ta prispevek. Ne verjamemo televiziji, knjigam, časopisom. Ta trditev je nepreverjena. Ni dodan noben vir.
Sicer pa, to ne velja za mazde. 😉
Mazde so statistično udeležene v zelo malo nesrečah. Pa še takrat so ponavadi krivi drugi. Vozniki mazd smo preudarni, spošujemo prometne predpise, vozniki mazd se vedno ustavimo pred prehodom, da spustimo nebogljene starčke in otroke varno čez cesto.
Vedno smo pripravljeni priskočiti na pomoč voznikom drugih znamk, ki nemočno čakajo na robu cest na vlečno službo.
Edino kar bi lahko pripomnil je podobnost z barvo asfalta. Če kakšnega spregledaš (izsiliš), je to ponavadi siv avto.
Baje, da imajo lastniki temnih avtov večjo možnost nesreč kot svetlih. Tako imajo lastniki črnih vozil celo 16% večjo možnost trka, temno sivi in rjavi so takoj za njimi. Najbolj "varni" v prometu so beli avto. In rdeči.
Sem imel petnajst minut časa (med malico) in sem opazoval mimoidoče pred enim nakupovalnim centrom , kako so reagirali na razstavljeni mazdi(rdeča cx3 in siva cx30.) V tem času se je zaustavilo in pogledalo malo okoli avtov in v avta 53 ljudi.
Od tega se jih je zaustavilo samo pri rdeči 34, samo pri sivi 13 ,ostali so se pri obeh.
Ni potrebe sem danes prvič naredil malo daljšo testno vožnjo do Cerknice,njene okolice in domov,cc 400km in imel porabo pol litra manj kot spomladi z M3 -6.2 vs CX30 -5.6.
Zelo sem zadovoljen in je to tisto kar obljubljajo 0.3 do 0.5 litra manjšo porabo od prejšnjega motorja in še 65 vrancev pod haubo je več ......
Renault Traffic je tud lep al pa Ford Tranzit. 😂 Veliko prostora, visoko sedenje, preglednost, dizel, navor, sanke na strehi, da se ju dobit v rdeči barvi. 😜
Ne, moj naslednji avti bo definitivno benzinar+ hybrid. Ali pa celo elektrika.
Jaz pa bi se odločil tudi za suv. Ampak takšen, da se ga vozi kot M 6karavan (športno) Mora biti lep, z močnim motorjem, po možnosti hibrid in vsaj kolikor toliko velik prtlkažnik. Mogoče pa bo takšen novi cx 50?🤔
Sej več ali manj se je vsem to zgodilo, ki so krčili paleto ali pa zamujali z modeli. Alfa, Lancia, SAAB, Rover, pa cel kup ameriških.
Tisti, ki širijo paleto tudi z modeli, ki bodo maloserijski (KIA, Hyundai) in tisti, ki vzdržujejo pestrost izbire (Audi, VW, BMW, Mercedes, Škoda, Peugeot, Toyota) teh težav nimajo.
Razlika med Mazdo in Toyoto je samo v tem, da ko pride v salon kupec in si zaželi poslovno limuzino sigurno ne bo vzel pri Mazdi CX-5 ampak bo šel tja, kjer to imajo. Isti kupec pa bo pri Toyoti našel tisto kar išče. Mazda bo kupca zgubila, Toyota pa pridobila.
Mogoče pa bo vzel to novonastajajočo hibridno premium mazdo s šestimi cilindri in pogonom zadaj. Imela naj bi 350 HP in 340 Nm navora. Podvozje baje razvijajo skupaj z lexusom. 🤔
Mogoče pa bo to prava raketa z dobrim zvokom. Pa, še benzinar za povrh.
To je pač to... posledice krčenja palete pomenijo tudi krčenje prodaje. Če marketinški oddelek pri Mazdi tega ne razume je to posledica.
Men je bilo samo to čudaško, da ti rečejo, da se Mazda 6 ne prodaja. A bejš, a da pa je model zunaj kar 9 let s samo več ali manj kozmetičnimi popravki in izboljšavami verjetno ni nič krivo?
o čem govorim:
Mazda 6 (prva generacija GG) 2002-2008 oziroma 6 let
Mazda 6 (druga generacija GH) 2007-2012 5 let
Mazda 6 (tretja generacija GJ/GL) 2012-še vedno v proizvodnji trenutno 9 let
Kot sem bral, se bo mazda v bodoče vrgla predvsem na suv-e. Mogoče bodo dali na trg leta 2023 nek nadomestek za Mazdo 6,ki pa to ne bo, saj ciljajo na visoki premium model, ki bo konkuriral bmw-ju, Mercedesu in audiju. Verjetno tudi s ceno.
Ne, ni to dizelsko pravilo Jaz sem vedno bolj skeptičen do teh motorjev, neka super duper tehnologijaa pa kompresijsko razmerje itd..po drugi strani, dobiš pa potem ful več sranja znotraj motorja, od raznih oblog , mašenja, ipd... Vsaj tak občutek imam.
Enako. Bolj, kot je neka nova tehnologija vmes, bolj imam občutek, da se stvar lahko bolj kvari in povzroča več težav. Tak primer je tudi pri dizlih.Imam občutek, da na starih dizel Mazdinih motorjih brez dpf filtra lahko skoraj pozabiš na menjavo olja, vzdrževanja (hec)😊 pa bo laufalo brez problemov. Te skayactiv dizel ( + nove benzinske) motorje pa moraš gladiti in crtati kot nedonošenčke. Pa še potem ti lahko povzročajo preglavice. 🤔
Meni je pa še všeč ta model. Starejši so itak še lepši, k so kocke
Ja. Vsak ima svoje najlepše oblike. Meni so pa vedno bili všeč bolj zaobljeni in bolj športni modeli. "Kocke" avti so se mi zdele vedno preveč "kockasti".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zna bit res huda zima. Na naši jablani so letos prvič jabolka. In to koliko. Pa je znano, da na obali ni glih neka ugodna klima za jabolka. Jaz imam vedno v avtu zložljivo lopato za odkopati avto izpod snega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani