To je pa tisto pravo! Klasika! Edino kar me moti je tako kratek obratomer. Pa tut armaturka ni ravno vrhunec nem?kega oblikovanja (vsak japonc iz tiste dobe ima bolj?o ) ampak zunanjost vse to zgliha da je avto kot celota zelo v?e?en.
Se strinjam pa ?e perfomanse niso bohve kaj. V uradnem letaku Nissana 200SX pi?e prav direktna primerjava s tem avtom in v vsakem pogledu vklju?no s ceno ga 200SX potol?e. Por?e ?e ga ?e nabavlja? mora biti 911 to je prava zadeva vse ostalo so bolj drobtine za tiste, ki bi radi imeli por?a za vsako silo.
Druga?e pa 2 meni zelo v?e?na oglasa:
?tevilka 1! Teoretni?no dosegljiv ampak kdo mi bo dajal pa za registracijo, bencin in vzdr?evanje?
No garanijska popravila so res ?e "v?teta" v ceno avta ampak hej, ?e mi potem zastonj popravljajo napake 5 ali celo 7 let zakaj pa ne? Ker konec koncev so korejci dokaj poceni tako, da za tak denar je dokaj racionalen nakup. No saj ne, da sem jaz navdu?en nad Kio ampak gledano izklju?no racionalno je pa dokaj zanimiva izbira. Glede same kvalitete najbr? bolj kot cenovno ?e bolj ugodna Dacia Logan, Fiat Palio in podobna poceni "vozila".
?udno pre?udno. Mene najbolj presene?a Kia z 5 letno garancijo na cel avto, 7 let na pogonski sklop, menjalnik in motor oziroma 150.000km za oboje, kar pa? prej pride. Mislim, da bi si jih lahko japonci vzeli za zgled, da Evropejcev ne omenjam.
Ah ti si ?e vseeno amater. Meni je Mazda od ponedeljka po?rla povpre?no 3l/1 teden. Je pa res, da je bila parkirana na dvori??u doma in me ?alostno ?akala. Celo tako ?alostna je bila, da je po enem tednu brez te?av v prvo v?gala samo, da je ne bi zapustil.
No druga?e pa mi je zadnji? pila 8l/100km ampak ob relativno te?ki nogi.
?e bo? vpra?al Devitota za kolektor, vse lonce in cevi se kar pripravi na ?tirimestno ?tevilko. Raje si kupi kak?en ogromen avto, pa motor 2.5 dizel, z 174 Km in 400Nm navora pa bo ravno tako zabavno!
Druga?e pa, ?e je ?e govora koliko konjev ti da kak?na malenkost. Yavarye mislim, da si pozabil omeniti, da si imel ti 1.3 motor in zato so procentualno toliko manj?i prirastki mo?i kot pri 1,6 ali 2,0. In kolikor sem bral po netu ?e pri 1.3 dobi? 5-10 konjev z aftermarket kolektorjem (serijski je pa? narejen za vse kaj drugega kot za konje) , in zagotovo s celotnim sistemom ?e kak?nega konja ve?. Za 1,6 sem ?e pozabil o kak?nih ?tevilkah je bilo govora ampak mislim da tudi nekje tu okoli. Pri dolo?enem 2,0 (SR20DE) pa dobi? samo s Hotshot kolektorjem 10-15 konjev in to je preverilo po svetu kar dosti navdu?encev. Ti si pa pri 1.3 naredil potem ?e mariskaj drugega (mimogrede saj ve? da ) in si imel zato pol motorja menjanega ali vsaj pa predelanega.
Zato bi po moje bi z kvalitetnim 4-1 kolektorjem, celotnim sistemom, in CAI dobil minimalno 10 konjev pri Z5 motorju ter ve?jo odzivnost. ?e ve?jo pa z 4-2-1 kolektorjem, kjer na?eloma dobi? manj konjev pri vi?jih obratih, ve? pa pri srednjih, torej postane avto bolj pro?en. No ?e bolj je pa potem poliranje kanalov ampak tu je govora o bolt-on modifikacijah, kupi? neki drugega gor vr?e? pa to naj bi bilo to in upa? na ?imve?
Ampak v kon?ni fazi je to ?e vedno 100 konjev, in se bolj spla?a vr?t notr BP pa si BP (brez problemov! )
?az k?n tedn zna bit itak ?e plin notr, ?e bo ?lo vse po planu, tko da pol nav ve? fore o vsem skupi!
A je bila pla?a zdajle a?
Sicer pa dans dobim od Siriusa nektere preparate v smislu dodatkov k bencinu!
Sem sli?al ja. Samo a ni vseeno, ?e tanka? 100ko, namesto vliva? octane boosterje? Octane boosterji so mislim da v osnovi bolj primerni za kak?ne ki ne poznajo drugega ki 95 oktanov 200km okoli, ali pa za kak?ne angle?e, ki uva?ajo avte iz japonske kjer za to "scavnico" od 95ke ?e niso sli?ali.
?e se bo? lotu tega si prej pripravi, rezervni motor.
Pa lih v?eraj sem bral nekaj o "engine flush" preparatih. Ti naj bi oreng splaknili vso svinjarijo iz kanalov. Naj bi dali noter pred menjavo olja in spuca vse zapacane kanale. Saj veste tisto, ko vlije? novo olje noter pa je potem olje naslednji dan ?e ?isto ?rn. No to naj bi tak?ne zadeve odpravile.
Ja Eurotax je menda nek program, ki ga imajo prodajalci, da ocenijo avto samo glede na letnik, kilometre ter mogo?e celo opremo. (klimo?)
Je pa potem od znamke do znamke do znamke odvisno kak?na je tr?na vrednost avta, poglej naprimer Honde, VWje, ki imajo v?asih skoraj ?e enkrat ve?jo ceno.
Da bi ga pa na netu dobil pa ne vem, jaz ga ?al nisem na?el. Samo uradno stran.
Morda bi bila Wildcat tako prijazna pa ti pomagala?
najbol? da spusti? ?ipo do konca dol in nati vidi? koliko prostora ma?!!!!
Ja to sem jaz naredil na Cki in ugotovil, da imam premalo prostora tako, da sem moral narediti 1.5 cm distan?nik iz lesa ter razrezati notranjo stran panela, da je zvo?nik pasal. Ampak se je spla?alo!
(?al) nisem lastnik RX-8ke ampak vse kar si sli?al o nezanesljivosti Wankla kar si sli?al je la?. Motor naj bi zdr?al 200.000+ km. Prostora je zate po napisanem sode? ve? kot dovolj. S tak?nimi prihodki pa tudi mislim, da ni problema vzdr?evati tega avta. Poraba je pa kljub uradnim podatkom kar velika ampak bolj podrobno ti bo pa gotovo Poky povedal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si opazil kdaj je bila tema ustvarjena?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani