?isto vsega nisem prebral, imam pa ob?utek, da je lastnica in avtorica prve objave Kralji?na na zrnu graha...
?e mene vpra?a?, bi kot minus (pri Mazdi 5) omenil premalo prostora med gumo in blatnikom. Ko mora? montirati verige... Prekolne? Mazdine in?enirje za vsaj pet generacij nazaj...
Enkrat letno peljem v BTC, kjer BTjko zaupam g. Majesu in mehaniku Juretu. Cena kompletnega letnega servisa je ni?ja kot so bili letni stro?ki vzdr?evanja npr. Rene Clio ali Oplove Frontere. No, glede na Frontero dale? ni?ji... In to je vse od vzdr?evanja, kar ga je to vozilo dele?no. De? ga pere, sneg ga polira, veter ga su?i, blato je za dodatno protikorozijsko za??ito... Razen ?arnic v ?arometih in enega semeringa na sprednjem diferencialu je vse ?e original - vklju?no z akumulatorjem!
Jaz sem ?e v osnovi kupil banjo, ki je bila prirejena za nadgradnjo in ni imela zavihkov ?ez zgornji rob kesona. Zato mi pa ni bilo jasno, kaj naj bi rezal...
Ni bilo druge, kot zamenjat stikalo za nastavljat ogledala. No, pri meni je gretje delalo, tako da mogo?e najprej prebrska? varovalke: tako tiste v motorju spredaj desno kot tudi tiste pod volanom... Pri teh stikalih je najbolj nerodno to, ker so na vratih in ko odpre? vrata, ti de? in sneg napadata gor oz. noter in potem lepo zaoksidirajo kontakti. Pa? ni tako zelo neob?utljivo vozilo, kot bi se pri?akovalo. Je pa baje lepo estetsko in ergonomsko (ali nekaj podobnega) oblikovano. Baje. In baje je pri delovnih strojih estetika izrednega pomena... Tako pravijo...
Ne, lepo pa?e. Tesni pa ne ve? prav hudo, ker je ?e "malo utrujen"...
?pranje od 2 cm ni nikjer, je pa popustilo tesnilo med kesonom in nadgradnjo. Pa tudi pri zadnjih vratih malo potegne noter, predvsem ob hudih nalivih.
Sem mislil nekaj takega tudi jaz napisati, ker sem imel reno z bencinskim motorjem. A ker ni skrivnost, da sem vriskal od sre?e, ko je ?ena naredila totalko, sem se raje vzdr?al...
Danes z BTjko prevozil 360 km, od tega kar neverjetnih 310 po avtocesti.
Zdaj se moram dogovoriti na servisu, da mi zamenjajo motorno olje, ker je gotovo povsem pre?gano, saj smo se nekaj ur vozili s hitrostjo 100 km/h. Ne vem samo, kako je z oljem v diferencialu: a ga je uspelo dovolj hladiti ali je pre?galo tudi njega in bi ga bilo dobro zamenjati?
Mimo grede, a koga zanima malo rabljen kaminski vlo?ek za 300??
Sem videl oglas, nekaj sem se ?e pozanimal, nato pa ugotovil, da mi pravzaprav ne ustreza popolnoma. In ker nekaj ?asa nisem odgovoril (gu?va), mi je prodajalka sama spustila ceno na 300?. Preden odgovorim, da ga ne vzamem, ?e je ?e ceno spustila, ponudim tule, ?e komu pride prav...
Potem se pa meni ?udijo, ko mi BTjka skuri 16,5 litra na 100 km, zmerno do prete?no po hribih, skoraj polovico vo?enj s kak?nimi 800 do 1000 kg na kesonu, vsaj nekajkrat letno pod polno obremenitvijo (1 tona na kesonu in 2400 kg tovora na prikolici, ki tehta 600 kg), precej dela v gozdu, tudi plu?enje snega pozimi po dvori??u in tistih 200 metrov do glavne ceste,...
Ker otroci veselo navijajo, da prihaja dedek Mraz v de?elo, sem se danes vzel denarnico, se usedel v avto in se odpeljal v trgovino. Tam sem kupil Parafinsko olje in izdatno namazal tesnila vrat tako na BTjki kot na ?enini petki. Zdaj pa lahko pride dedek Mraz, meni vrata ne bodo primrznila...
Tako poraba kot pogon se lahko preboli, ker ima eno odli?no lastnost: 4 sede?e. Se pravi, da pustim ?eno in h?erko doma in vzamem vse tri sinove in gremo malo "v lajf"...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mi smo ?li poleti od Moravskih toplic do Dunaja in nazaj do Beljaka, pa nismo nikjer na?li predora, za katerega bi morali pla?ati...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani