Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo.
Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen."
Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.
Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.
Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.
Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.
Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.
👍Bi rekel, da je tako kot si napisal.
Moja cx30 je prišla iz Nemčije in upam, da je ta" prava"... 😁😊
Se strinjam. V določenih razmerah rabiš da guma zavrti malo v prazno in ne da ti elektronika takoj vzame moč. Če se ne motim (vsaj na Mercedesu je tako ) pa ti takrat ugasne samo ASR (sistem proti vrtenju pogonskih koles v prazno ) in ne tudi ESP (stabilizacijski sistem).
Sam sem se 1x ustavil s kombijem v ovinku (zmanjkalo prostora na vaški cesti) in nikakor da speljem... Mimoidoči kmet je prinesel 2pesti pepela in mi jih vrgel pod gume (pesti pepela in ne pesti). Začuda je ustvarilo ravno dovolj trenja,da sem lahko speljal. Od takrat naprej imam v avtu par kg soli. Mogoče komu prav pride.
Je pa Xsara zakon za sneg; ozke gume, visoko podvozje , GY gume so mi pa itak zakon .
Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.
Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:
SUCHEN.MOBILE.DE
Točno tako👌
Pred eno uro je NevLado napisal:
Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.
Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂
Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.
Točno tako,eni samo nekaj pišejo,da je zanimivo....😂 Jurja bo tako spustil in bo cena več kot odlična,če je res kar piše....👍
Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!
Me pa zanima vaše izkušnje z mazda 3g120 kako se vaše obnašajo po celem snegu
Po celcu se nisem vozil drugje kot po ravnem,v hrib npr; Roglo,Kope in Areh pa po delno spluženi in sneženi cesti brez problema. Gume pa Falken kar je slabše od tvojih,toda bile so nove 10kkm.
Za celec so potrebne verige ali 4x4 drugače izzivaš nesrečo....
To je res veliko je od gum in voznika. Sebe smatram da, sem kar dober voznik v snegu k s prejšnim avtom, ki sem ga imel nisem imel takih problemov kot z mazdo in tudi s službenem nima težav in ne z drugimi avti k so pri hiši. Z mazdo pa nevem mam pa gori goodyear ultragrip 9+ a je v gumah proble al kje drugje.
Zanima me kako se obnese mazda 3 g 2017 v snegu misli tam ene 10 -15 cm zapadlega pa kake zimske gume uporabljate. Se pa že v naprej opravičuje ce ni to za pravo temo
Po snegu gre odlično,ker nima preširokih gum in ima dosti navora ter ima večjo težo spredaj.😊
Pri teh centimetrih v hrib najbrž ne bo šlo zlahka! Odvisno je precej od podlage in seveda voznika ter zimskih gum! Kupi zimske gume ki jih priporočajo na testih med prvih deset in ti ne bo žal 👍
Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial.
Dobrodošel med nami in srečno vožnjo .... Zaenkrat ga ne teraj preveč in počakaj vsaj do 2kkm,da se uteče motor in menjalnik 👍
To moraš kupcu še doplačati da odpelje to...🤭😉😁, če bi bila vsaj fiat panda 4x4 bi rekel, da kupiš za kako visokogorsko kmetijo in se tam voziš neregistriran, sicer pa tole ni več za na cesto...kako to naredi tehničnega?🤔
Včasih je napaka v sestavi zavornih ploščic,ki imajo v zmesi malo večje ali trše delce ! Tako je bilo pogosto takrat,ko so se morali posloviti od azbesta v ploščicah. Takrat so diski zdržali tudi 200-250 kkm,danes pa pol manj zaradi trše sestave....
Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.. Sredi poti nimaš kaj na Mazda6 delat ker nimaš niti dvigalke Ključ sem imel sabo, ampak kaj ti nuca. Ker na omv nisem našel žive duše z dvigalko in mi je škoda, da bi mi to drgnilo po disku (s pihanjem in naglim zaviranjem ni šlo ven), sem klical MES (mazda asistenco). Prišel lokalc v 15 minutah, odvijačil gumo, spajsali kamen ven z izvijačem, podpisal papirje in dalje na pot. Storitev popolnoma brezplačna in res super hitra izkušnja.
Super si rešil in sedaj tudi vemo ,da sistem MES deluje....
Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,65 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.
Huh,gledam vse naokoli,A6, ,allroad pa 530xd, pa me mine pr kasku pa cestnini. Pol pa vidim tole. Taman. Ma kdo kake izkušnje, kako se kej pele po snegu? Vrjetn tko k moja cx5 awd...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
😊😂🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani