Res smo zanimivi (velja tudi zame ). Ko kupujemo avto dokaj z lahkoto povečamo predvideni maksimalni znesek investicije v avto za kakšnega jurčka, dva ali tri, tudi za lepšo barvo, potem pa ob nakupu gum želimo prišparati 100€ - z dokajšnjo verjetnostjo na račun slabše kakovosti. Kakovostna guma je eden od ključnih varnostnih elementov našega avtomobila, ki lahko odloči npr. o življenju/smrti pešca pred katerim moramo zabremzat, lahko odloči o tem, ali zletimo s ceste ali ne.
Večina gum, ki sem jih vozil v svoji 30-letni šoferski zgodovini, so mojemu zadržanemu načinu vožnje zadostovale. Težave na cesti sem začutil in gume pravočasno zamenjal v dveh primerih:
- pri 6 let starih Sava Eskimo na mokri cesti, pred 10-timi leti (nove so bile zelo dobre)
- pri poletnih Sava Effecta, pred 20-timi leti (made in Poland) ... te so bile že nove zanič
Super občutke sem imel pri zimskih Dunlop, Continental, nobenih težav tudi nisem imel s Toyo, Fuldo, Semperit.
Sam bi rekel takole, raje bi imel nove gume katerekoli solidne znamke, kot 4 leta stare najdražje gume cenjene znamke.
Zelo lepo povedano in resnično. Se strinjam, predvsem v delu, kjer govoriš o novem, dragem avtomobilu in šparanju 100€ na račun gum.
Danes sem gledal na selmarju dve novi mazdi 3 z nexen nfera su4 gumami, pa me malo bega kaj niso nove mazde (od 2017 dalje) prišle z toyo ali bridgeston gumami?
Tej asisti so kr neki. Kot na telefonu razne aplikacije. Pol jih pa 94, 6% nihče ne uporablja, ker so brez veze. Samo avto ti pa dražje prodajo zaradi teh neumnosti. 😉
Mislim, da pri starejših ni enako. Sem poskušal, pa se vrag še vedno preklopi.
Naj bi šlo takole, pa mi tudi ne deluje:
Canceling the automatic folding function
To cancel the automatic folding function, carry out the following procedure using the master control switches.
1. Switch the ignition ON.
2. If the power window lock switch is in the unlock position, switch it to the lock position.
3. Press and hold the front passenger's power window switch and rear left/right power window switches on the driver's door at the same time for 3 seconds or longer.
Tudi pri 6-ki je tako, kot je napisal Jest. Čudno, da pri tvoji ni. 🤔
Nekak se strinjam s tabo. Mašina olajša delo ali pa ga podvoji celo.
Res je. Če bi delal to profesionalno, bi si res omislil vse, kar rabiš, strojno polirko in drugo vrhunsko opremo. In pa potem, bi obvezno treniral na kakem starem avtu, kjer ne bi bilo take škode, če bi šlo kaj narobe, dokler se ne bi naučil res dobro tega delati.
Jaz sem deset let nazaj sprednje luči poliral na roke. Nikoli več
Ima kolega polirko, če bi mi spet zapasal kej tacga.
Ne vem zakaj, a jaz zaupam bolj rokam. Sem zadnjič poliral z eno baterijsko polirko (sposojeno) eno mojo novo narejeno kitaro. In sem na enem robu "prišel skozi lak". 😬
Vse delo sem moral ponoviti, od barvanja, brušenja do poliranja. Tako, da bolj zaupam roki in pritisku roke. 😊
Pri strojnem poliranju barve moraš vedno paziti, da ne pregreješ barve, se pravi, da hladiš polirno spužvo ali kak drugi nastavek za poliranje.
Tudi, če izbereš pregrob nastavek za poliranje ni v redu, ker lahko preveč pobira barvo in si, še posebej pri Mazdinem tankem laku, lahko takoj skozi prozorni zaščitni lak. To se zgodi najlažje na kakih robovih( streha, havba, blatniki), kjer je tako in tako tanjši sloj barve. Tako da-roke so zakon. 😊
Ni. Še vedno, če se ti seveda da in imaš nekaj ur časa, lahko čisto profesionalno sam spoliraš avto. In to tako, da je na ravni razstavnih avtov. Imeti moraš le prave "sestavine". 😊
Katerakoli krema bo OK za smolo... Na plazi je ponavadi pri roki krema za soncenje ...
Drugace pa sem jaz pred leti kupil en sprej za odstranjevanje smole... Ponavadi ga rabim takrat, ko pridem iz poletnega dopusta ob morju
Jaz vedno pazim, da ne parkiram pod borovci. Je res, da je lepa senca za avto a se ne izplača. Meni se ne da ubadati z odstranjevanjem smole. Ko pridem do avta, lepo za par minut odprem vsa vrata in je kmalu v redu.
Jaz mam cca 10 decibelov več pri vsaki od teh meritev. Po moje je tud občutljivost mikrofona na telefonu vzrok za razliko.
Možno je tudi to. Najbrž nisva imela točno na enakem mestu telefona, ko sva merila. Ampak je pa to v redu. Bi morali imeti vsaj kakih pet zapisov, da bi izračunali povprečje. Važno je tudi, da je motor dobro ogret, potem je na mestu tišji.
Ej, točno to se mi zdi. Sem natočil na polno in resetiral. Potem pa malo Vukojebin in klanca ... pa me je šokiralo.
Sem pa prejle naredil 30 kilometrov, pa se mi zdi, da je kazalo poraba za tisto vožnjo 6,2 (skupna pa je sedaj padla na 7,9). Mogoče vseeno ne bo tako hudo. Se še oglasim.
Seveda, da moraš narediti še par sto kilometrov, tudi avtoceste in regionalne, da vidiš pravo porabo. Ta poraba na začetku, še posebej, če imaš klance, ni realna. Meni je recimo, ko sem tankal in smo šli takoj nato čez prelaz Pordoi, kazala trenutna poraba 19 l/100.😬
Kero aplikacijo maš, da bomo imeli vsi isto? Pol pa ne vem - prosti tek je baje cela katastrofa kot nekateri pišejo. Dajmo telefon na sedež, pa potem v višino ušes. Za konec pa še zunaj recimo 5 metrov pred avtom.
Tako se mi je zdelo. Mogoče mrzel motor. Je pa tudi žena takoj opazila, ampak me je kot lastnica Mazde2 takoj "potolažila", da je tudi njena Mazdica glasna.
Gledam homologacijo za CX-5 in piše, da je 75 decibelov v mirovanju. Zraven nimam Passatove, ampak v spominu imam, da je pri ADACu na avtocesti bil podatek 68 decibelov.
Mogoče, konje mrzel je malo bolj glasen. Ko se pa segreje je tih, veliko bolj kot recimo mercedesov ali bmw dizel motor.Za vag ne vem, ker jih nisem vozil. Tudi glede porabe je mogoče malo višja, a to ni avto, ki bi kupoval samo zaradi tega. Ja, po avtocesti je pa malo več hrupa izpod kolotekov. Ampak se navadiš.
pred 4 minutami je Boss napisal:
Včasih je tud bolje bit nepripet v karambolu kot pripet ...
Evo naloga: dejmo vsi na telefone naložit aplikacijo za merjenje decibelov pa da vidimo. 😉
Jaz jo imam že na telefonu. Pri koliko na uro in v kateri prestavi merimo? 🤔 Aja, kje postavimo telefon, da bodo vse meritve več ali manj podobne.
Nemorem se nagledat, noro lepa je. Res hvala ti za suport 🙂
Lahko odpreva profi urejanje-poliranje avtov. 🤗 Kot sem ti že omenil, bi nama obema prav prišla majhna strojna polirka. Bi nam prikrajšala veliko truda in bolečih rok. 😄
Najprej hvala @Alex za vse napotke in navodila. Mazdo sem opral, obdelal s plastelinom, spoliral dva krat, premazal z glazuro za moker videz, ter premazal z voskom. In rezulatat je ODLIČEN 😁😁😁😁
Saj je kot razstavni avto sedaj. 👍 Sedaj mi je celo ta barva postala všeč. 🤗
Spet sem malo gledal Mazdice in že nekaj časa gledam tole.
Nisem je še v živo pogledal, jo je kdo drug?
Moti me, da je motor opran. Ne vem tudi, za katerega hudiča je nekdo vgradil Brembo čeljusti.
Poraba verjetno pri teh 175 konjskih ne odstopa kaj posebej? Avtomatik je tudi lepo vozen?
Luči svetijo v redu pri teh? Se Bluetooth hitro poveže? Hlajenje in gretje - sta v redu, piha v glavo?
Še kakšen nasvet, na kaj je treba biti pozoren?
Tele "brembo" so originalne Mazdine čeljusti z nalepko brembo. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zelo lepo povedano in resnično. Se strinjam, predvsem v delu, kjer govoriš o novem, dragem avtomobilu in šparanju 100€ na račun gum.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani