Euro 1? A sploh lahko uvozim v Slovenijo vozilo, ?e nima vsaj Euro 3? Sicer je pa itak vseeno, ker mi do 57.600? zmanjka ?e oglatih 27.400?. In v enem mesecu jih ne bom dobil...
Je pa res ?koda, da so se tako odlo?ili. Mar bi malo posodobili motor, pa bi ga ?e vedno lahko lepo prodajali. Zdaj je pa v Evropi (mogo?e kar v svetu) edini tovrstni avto tisti Mercedes, ki je narejen po Puchovi licenci. Ki pa ima ?e zdaj Mercedesovo ceno, zdaj, ko je edini, mu bo pa cena gotovo ?e zrasla...
Ja, glede klju?avnice, opcija vem da je, samo ne bom dajal 200e za to. Problem je ker je zadaj otro?ki zic, pa potem ?e lupinica in na sredini zelo te?ko sedi ?e ?ena. Vsaj sedaj na za?etku, ko je dete ?e malo. Varianta je, da ga pa? dam na sovoznikov zic, ga pomaknem zelo nazaj, tako da tisti airbag nima nobenega vpliva..?e je problem to da ti airbah zbije potem lupinico. Sej v kon?ni fazi, se airbag spet ne odpre do zadnji zicev nazaj...
Mi smo se odlo?ili za klju?avnico in nam ni ?al. Jaz vozim, lupinica je bila na sovoznikovem sede?u, ki je bil kolikor se je le dalo naprej, ?ena je bila desno v srednji vrsti in je imela ogromno prostora (za dodatek smo s sovoznikovega sede?a odstranili vzglavnik, da je lepo videla naprej), poleg tega je dosegla otroka v lupinici spredaj, otroka levo ob njej in otroka desno zadaj. In ko je ?e ?etrti? rodila, smo zadaj levo dodali ?e enega jaha?a in malo prerazporedili otroke. Lupinica je ostala na sovoznikovem sede?u, le da je bil zdaj v njem ?etrti otrok, "ta-mali sede?ek" je bil ?e vedno v srednji vrsti levo, le da je bil v njem zdaj tretji otrok, ?ena je ?e vedno v srednji vrsti desno, zadaj pa drugi in prvi otrok, vsak v svojem jaha?u. In ker je med sede?ema v srednji vrsti malo prostora, imata otroka veselje tam skozi skakat tako, da niti sede?ev ne podiramo, da prideta "v podmornico"... Zdaj pa po?asi premi?ljujemo, da bi tudi ?etrtega prestavili nazaj in bi ga obrnili, da gleda naprej, ?ena pa bi sedela spredaj... Ja, in pa tudi, ?e gre kdo sam, je prikladneje, ?e je otro?ek spredaj. Na vsakem semaforju ga lahko malo pogleda?, pobere? kak?no dudo in podobno. Tako da, nam ni ?al za tistih skoraj 200?...
Ali pa take, kot so moji: redno servisirani in vzdr?evani, obutani in opraskani okoli naokoli, notranjost pa o?i??ena mogo?e vsaki? pred tehni?nim pregledom... Kdor je kupil od mene, je imel precej dela, da je notranjost o?istil, za zunaj pa pravzaprav celega prelakirati, ampak z motorjem in ostalo mehaniko pa zagotovo ni imel te?av. Vem, ker sem jih praviloma prodal takim, ki jih poznam...
Mi na petki imamo tudi nalepko in tudi mi nismo imeli klju?avnice. Nato smo Majesu v BTC nesli okoli 190? in zdaj imamo klju?avnico. Ki nam zelo velikokrat pride zelo prav...
Sicer ne vem, zakaj si napis pre?rtal, ker ravno to je bil moj na?rt. Le da ne morem tako na hitro zbrat dovolj denarja - za katerega pa niti ne vem, koliko, ker ne dobim cene tadolgega defenderja s kesonom - v Sloveniji je z njimi konec...
"Pravijo, da ga je povozil digitalni ?as, da je prenevaren za pe?ce, da nima zaslona na dotik in bluetootha ?"
Ravno nekaj takega sem premi?ljeval.
Ta stroj se je vozil tam, kjer nimajo modrih zob - kve?jemu rumene, pa ?e to samo vsakega drugega...
In zaslona na dotik ne more? uporabljati, ker pri tako terenski vo?nji ne more? dovolj natan?no potegniti s prstom po ekranu.
In na poteh, kjer se je vozil, je bilo ?e pe?cev malo...
In tam, kjer je vozil, ?asa skoraj niso poznali in ga niti niso ne vem kako precizno merili... In ?e so ?e ga, so ga bolj analogno kot pa digitalno...
In kar se ?asa in napredka ti?e, bi jaz rad izstopil iz tega. Napredka imam vrh glave dovolj. Mogo?e bi se ?e celo vrnil za nekaj desetletij nazaj. Kam nas pa pelje ta napredek? Za to, kar je pred petdesetimi leti zmogel posre?en terenec, danes potrebujemo ?e kar spodoben traktor...
Je pa to zelo dober dokaz, da je bil resni?no dobro vozilo. Defenderja so delali 70 let. Katerikoli drugi model katerekoli druge znamke je bil po 20 letih ?e zastarel...
?koda, da so se ravno zdaj odlo?ili, da ga prenehajo delati. Zakaj? Link o tem sem dobil kot odgovor na moje povpra?evanje, kolik?na je njegova cena in kje bi si ga lahko ogledal. Ker bi v roku dveh let zamenjal, pa vedno bolj pogledujem za Defenderjem. No, o?itno ne bom menjal...
Ja, sploh me helikopter re?i, ko bo burja jemala zalet za Vipavsko dolino...
Fastraca mi pa sem gor edino s helikopterjem spravijo, ker ceste ne vem, ?e so dovolj ?iroke. Saj je nekaj mazda?ev na forumu, ki so bili pri nas na pikniku in vedo, koliko so ?iroke ceste: mogo?e kak?nih 10 cm so ?ir?e od BTjke...
Re?i me zdrava kme?ka pamet, ko bom drugi? kupoval in ne nasedem reklami, ampak kupim tisto, kar je ?e od "pradavnine" preverjeno...
Al se pa preseli? v toplej?e kraje pa bo avto z lahkoto slu?il svojem namenu
Al pa kupim enga Liaza, te ropotije se pa zlosam.
Sem se pozanimal za vgradnjo blokade diferenciala. Vklop "ro?no" (vgradijo ?e en kompresor za ta namen), 100% blokada, za obe osovini 2000 ?. Ma klinc pa vse skupaj, grem spat...
Vsaki?, ko za?ne sne?it, se spra?ujem, zakaj sploh ?e vztrajam na tej ropotiji...
Kaj mi nucajo nove gume, ?e pa nima blokade diferencialov in mi dve gumi po diagonali zagrabita, drugi dve pa se vrtita za odtrgat jih. In potem lezi ven, pa vleci vitlo, pa nazaj za volan, spotoma burja napiha sneg na voznikov sede?, pa se z vitlom zvle?em tistih nesre?nih 15 metrov, pa spet lezi ven, pa odpet zajlo in pospravit vse, pa spotoma o?istit sneg in vseh ?lebov, kamor ga brisalci nabijejo, pa spet zlezi noter, spotoma burja spet napiha sneg na zdaj ?e moker sede?, nato se lepo usedi na ta moker sede?, po slabih dveh kilometrih pa ponovit vse skupaj, ker se je Japonska ropotija spet zakopala, ker nima blokade diferencialov. Ima pa piska?a, ki te spravi ob ?ivce, ker piska vsaki?, ko odpre? vrata, klju?a pa ne potegne? iz klju?avnice...
O?itno Japonci nimajo pojma, kaj je sneg... Ali pa ne vedo, kje je Evropa in mislijo, da imamo tu pu??ave... Ma, resno se spra?ujem, zakaj ?e vedno vztrajam na tej ropotiji...
... ... ... ... Zatakne se edino pri tem, da je prodajalec tretji lastnik in brez servisne s katero bi lahko potrdil pristnost kilometrov. ... ... ... ...
?e je bila servisirana na Mazdinem servisu, ti na kateremkoli Mazdinem servisu povedo vso zgodovino... Kilometre pa nekaj bele?ijo tudi na tehni?nih pregledih, samo ne vem, kako lahko pride? do teh podatkov...
Men je tud ful nadlezno, ko je treba rocno odpirat/zapirat na gumb. Tk da pol to pomeni, ko avtomatsko zaklenes avto, se zaprejo ogledala in obratno, kajne?
Mogo?e malo pozno in mogo?e malo izven konteksta, ampak bi vseeno imel en predlog (pravzaprav en preblisk): pove?i tako, da se ogledala odpirajo/zapirajo glede na kontakt.
Ker ko avto odklene?, ?e vedno hodi? okoli in odpira? vrata, pa se ti ogledala zadevajo. Ko pa da? kontakt, je pa jasno, da bo? v?gal motor in se bo? odpeljal in je jasno, da potrebuje? tudi ogledala.
Ko pa parkira? in ugasne? motor, pa spet ne potrebuje? ve? ogledal, se ti pa zadevajo, preden stopi? ven in se pre?oka? mimo avta in pobere? vse, kar ima? za pobrat in ... ... ...
Mislim, kondom si natakne? tik preden bo? (saj vemo kaj), ne pa takoj ko gospodi?ni odpre? vrata...
Za vse ?tiri pnevmatike skupaj s premonta?o in centriranjem sem pla?al 337 ?. Ja, zadevo sem dobil pri vulkanizerju, ki NE daje ugodnosti za ?lane Mazda kluba, zato je pa bilo tako poceni...
A so ljudje res take ovce, da jih lahko nafarba? a ma karkoli si zmisli??
" ... ... ... je robustni pickup, ki z lahkoto rije po blatu in pod kolesi drobi kamenje... ... ..."
Ko ga pa dobro pogleda?, je pa sama plastika in aluminij... In to bo robustno in bo drobilo kamenje?
Kljun zaokro?en in ne vidi? to?no, do kam je, kar je pri preciznej?ih manevrih zelo problemati?no, ko zgolj ugiba?, kje je sprednji desni "vogal"...
Zadnja klop je samo za ta??e in kaznjence... In zadnja klop se lahko celo dvigne. Mi pa ni jasno, ?emu to koristi. Mislim, glede na to, da ima zadaj kason...
Kabina sicer velika, a si v njej utesnjen. ?e navadne delavske rokavice nima? kam odlo?iti. In vse sicer nobel tapicirano, a si ne predstavljam, kdo bi o?istil kabino po delu, ko bi recimo vozili ?aganje ali apno...
Menjalnik spominja na tiste iz filma Hitri in drzni, kjer so imeli najmanj 16 prestav... Volan je pa ?e najbolj podoben cerkvenim orglam... Zelo prikladno za delo v gozdu ali pa za kak?no vo?njo po poteh med polji...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Euro 1? A sploh lahko uvozim v Slovenijo vozilo, ?e nima vsaj Euro 3? Sicer je pa itak vseeno, ker mi do 57.600? zmanjka ?e oglatih 27.400?. In v enem mesecu jih ne bom dobil...
Je pa res ?koda, da so se tako odlo?ili. Mar bi malo posodobili motor, pa bi ga ?e vedno lahko lepo prodajali. Zdaj je pa v Evropi (mogo?e kar v svetu) edini tovrstni avto tisti Mercedes, ki je narejen po Puchovi licenci. Ki pa ima ?e zdaj Mercedesovo ceno, zdaj, ko je edini, mu bo pa cena gotovo ?e zrasla...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani