In?taliranje AndroidAuta brez kakr?negakoli razdiranja, vstavljanja modulov, ipd. (in brez stro?ka 300?)
Zal je to ze zastarelo in letos prodane Mazde imajo ponavadi ze visjo verzijo MZD Conenct, ki ne omogoca vec tako enstavnega tweakanja ... Sicer je se vedno mozno... vendar pa je treba zadevo vseeno ratdreti in nekako preko serisjkega porta zadeva pohackat, da lahko potem spet nalagas lastne tweake ... Je pa to tale projekt >> https://mazdatweaks.com ... Od verzije 59.00.502 dalje so pokrpali to moznost, ki je omogocala namescanje lastnih tweakov... predvsem zaradi varnosti pred vdori ...
Sem pred nakupom CX 5 Revolution (Top). Sem pa v dilemi ali izbrati verzijo z ro?nim ali avtomatskim menjalnikom. Do sedaj sem vedno imel ro?ne menjalnike, edino enkrat sem testno peljal z avtomatiko. Kak?ne so va?e izku?nje glede avtomatskih menjalnikov? Predvsem okrog vzdr?ljivosti, mo?nih okvar, porabe goriva,....
Jaz sem imel prej sestico (2013) z avtomatskim menjalnikom in sedaj CX-5 tudi... in sem zelo zadovoljen... Sicer je poraba menda nekaj visja... ampak to me niti ne moti tako zelo... Sedaj z G194 imam v dobre pol leta porabo okoli 8,5l/100 km ... prej z dizelsko sestico (D175) sem imel pa v cca. petih letih povprecno porabo okoli 7,5 l/100 km ... V obeh primerih imam model z najvisjim paketom opreme ...
Ravnokar je prisla nadgradnja Google Maps na iOS, ki omogoca uproabo Google Maps preko iPhone na CarPlay-u... seveda je predpogoj, da je na iPhonu namescena verzija iOS 12...
Kolokor vem (vsaj moja CX-5 ima tako) imajo te Mazde flexilbilni servis.. in ti racunalnik oove, kdaj je treba iti na servis... Stevec je sicer nastavljen na 12 mesecev oz. 20.000 km... ampak lahko je ze orej... Ori meni se je orozgalo pri cca. 19.000 km... in potem je treba menda v roku 14 dni na servis... drugace garancija ne velja vec... Tako tudi pise v izpisku iz elektronske servisne knjizice..
Me pa zanima, kako si se lotil razdiranja armature? Si dobil kak?na navodila (kje?)
Verjamem, da mora? vedeti, kje za?eti, druga?e hitro kaj polomi? ...
Opazil sem tudi, da ima? brodit nosilec s polnilcem ... ali si to vezal na obstoje?i USB priklju?ek v avtu? Ima? kak?ne slikce?
Verjetno CarPlay zahteva USB povezavo - BT ne deluje?
Navodila sem nasel na spletu... najvec na enem nemskem forumu ( http://www.cx5-forum.de ).... brez tega je res problem, ker je vecinoma samo nataknjeno...
Ko sem imel ze vse razdrto, sem ootegnil se en USB podaljsek nazaj do radia in zadaj za predalom povezal Broditov nosilec... Carplay deluje samo preko kabla...
?e zaupa? bolj lokalnim vulkanizerjem, preveri ?e pri Kristancu v Britofu.
Dvomim, da bo kje kaj dosti ceneje... ker tukaj je najceneje, kar sem nasel... 190? za kos... in je ceneje kot gumax, liderpnevmatik in tuje spletne strani... Edino,na eni nemski strani sem nasel nekaj cenej... vendar ne posiljajo v Slovenijo... tako da ce bo dal se kolegu za kaksno pivo ali dve, da bi mi pripeljal, sem skoraj na istem...
Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive
Saj to vem... je bila pa razlika, da je bila tanova SkyActive 150 KS in 19? gume, tvoja Mirai pa 129 KS s powerboxom in 17? gume... torej je poraba SkyActive nekaj nizja...
Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....
Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....
Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko
Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...
Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" ...
Zadnji facelift trojke je kolikor vem, bil predstavljen avgusta 2016 in se je zacela prodajati v zacetku leta 2017 ... Takrat je dobila nov barvni HUD, G-vectoring, LED luci,... in malenkostne spremembe v obliki (spredaj, zadaj,...)
Pred davnimi leti smo imeli slu?beno lado nivo z dometom 200 km.
Nedelja zelo zgodaj zjutraj na poti z morja preko mejnega prehoda Metlika. Zadnja delujo?a ?rpalka nekje na hrva?i avtocesti, prva delujo?a v Slo pa 20km pred Ljubljano. Je bilo potrebno prera?unavat.
Samo Lada Niva je bila bencinar.... ki ga lahko napolnis tako, da orineses gorivo v kantici in ga v dveh minutah nafilas... pri elektricarju pa je polnjenje dokaj dolgotrajen postopek... na hitrih polnilnicah je hitro vsaj pol ure... na navadnih pa se precej dlje... Poleg tega je recimo potrebno imeti polno denarnico nekih kartic za polnilnice, ker se vedno niso naredili nekega enotnega standarda za placevanje oz. altivacijo polnjenja... nekatere so sicer tudi brez tega... ali pa je tako, da moras avto nekje parkirat, stopit na drug konec nakupovalnega centra do informacij po kljuc ali kartico,,, in spet nazaj do avta, da ga priklopis... Sicer se scasoma navadis... ce pa si le priloznostni uporabnik, pa to lahko predstavlja kar problem..,
samo potem, ce nabavim se drugi komplet felten, moram nabavit se TPMS, ker drugace ves cas sveti lucka za tlak in potem ni vec tako ugodno ...
Razlika v ceni gum (ce gledam recimo tele Continental) je cca 50? po kosu ... Dolgorocno gledano pride nekaj ceneje ...
Pa se sirina 17" je enaka... tako da je glede voznih lastnosti cisto vseeno ... Ce bi bila ozja guma, je recimo bolje z v sneg ... Po drugi strani pa spet... snega je bilo v zadnjih letih bolj za vzorec ...
Poglej na GUMAX..jaz imam zimske continetal so super .dober oprijem.lp
Na gumax.si konkretno tele Conti, ki sem jih navedel, drazje za nekaj ?... Ampak mene bolj zanima, kaj je se OK... cene so pri mojem lokalnem vulkanizerju (Lustrek na Ladji ori Medvodah) dost ugodne...
Odkar imam LED, se ni bilo nekega hudega snezenja... prej s Xenonkami pa sem imel ze tanproblem.... ki se pac pojavi pri vsakem avtu, ce je mocno snezenje in moker sneg, da se oprijemlje... Tudi radarski tempomat je nehal delat, ko je bilo na znacki, kjer je senzor, par centimetrov snezne brozge... pa samodejne dolgemlici... in te uadeve, ki pac potrebujejo senzorje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zal je to ze zastarelo in letos prodane Mazde imajo ponavadi ze visjo verzijo MZD Conenct, ki ne omogoca vec tako enstavnega tweakanja ... Sicer je se vedno mozno... vendar pa je treba zadevo vseeno ratdreti in nekako preko serisjkega porta zadeva pohackat, da lahko potem spet nalagas lastne tweake ... Je pa to tale projekt >> https://mazdatweaks.com ... Od verzije 59.00.502 dalje so pokrpali to moznost, ki je omogocala namescanje lastnih tweakov... predvsem zaradi varnosti pred vdori ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani