Eno je pod kozolcem, drugo pa pri kvaltetnem serviserju, ki ni pooblaščeni. Moj serviser naredi več, kot pooblaščeni in to za manj denarja. Ne rečem za nov avto, ampak za 8 let starega. Tisti, ki imate nova vozila in jih od začetka vozite na mazda servis se lahko za ceno in popuste pogajate. Jaz kupim pa več kot 8 let stara vozila, je pa bankrot pooblaščeni servis.
Kot sem že velikokrat napisal. Mene bolj kot sama cena servisa na uradnem servisu, (ki je veliko predrag) moti to, da ga, vsaj v Kopru, opravijo vajenci. In potem se kaj kmalu zgodi, da ti kaj pozabijo privijačiti nazaj. Cena pa, kot da bi ti to opravil mehanik formule 1. Še vedno bolj zaupam svojemu mehaniku, ki mi vse poslika, kar opravi. Tudi staro olje in filtre vedno shrani, da vidim, v kakem stanju so bili. Če opazi kako dodatno stvar, mi vedno pošlje tudi za to sliko in me vpraša, ali bomo šli tudi v to popravilo. Tako je bilo tudi nazadnje, ko je ugotovil, da pušča na tesnilu intercoolerja. Na uradnem servisu bi najbrž naredili celo diplomsko nalogo glede tega, stalo me je pa nazadnje vse skupaj nič. Da ne govorimo o ceni olja na uradnem servisu.
Ti servisi so večna dilema za nas lastnike..... 🤔Jaz olje kupim in je že cc40€ cenej. Za 50€ dražje od nepooblaščenega se pa ne žrem.... 😉 Tista asistenca MAZDA tudi nekaj velja, upam da nikoli ne bo potrebna pa prvi servis GRATIS, izpogajan pri nakupu, pa še kak pameten nasvet pade in mehaniki kot se šika.
Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava. Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva
Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.
recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...
Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.
Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔
Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉
Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol.
Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi.
Hahaha,torej boš izbral najboljše na letošnjih testih ADAC-a....😃😂🤣
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
se strinjam,pri nas je res sranje s tem južnim snegom....☹️
Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.
Zagotovo nekaj ni vredu,ker pri meni je ugasnila modra lučka pozimi sigurno po 3do4km,poleti pa po 1km.🤔
Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.
Točno tako je pri meni in je bilo tudi na g120....😊👍
Evo treba je bilo spet napolnit rezervar na cx30. Poraba se je malo dvignila iz 6.0 na 6.2,verjetno zaradi hladnejšega vremena ali pa več kratkih voženj 🤔 .Tokrat sem za probo tankal 100tko,da vidim,če bo kakšna razlika v porabi ali moči.....🙈
Jaz sem že s to porabo zadovoljen tako,da pičimo dalje in se veselimo......
Danes izprobal Kleberce in super držijo smer skozi ovinke po mokri in višje na Pohorju pri -1 na zasneženi toda zvoženi in popeskani cesti.....😃 Take ceste so pri nas tako ali tako najbolj pogoste čez zimo,ko pade sneg. 👍 Pričakoval sem več snega na cesti,toda kaj morem,če so se pa cestarji danes tako izkazali....😂
Zaenkrat sem zadovoljen,če pa obstanem kdaj v snegu pa poročam.....🥶
Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜
Kaj ti rabi tako velik navor če ti ga ASR ne spusti na cesto,že meni ga ne pri 240 Nm.....🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
😀😂🤣 1.2€ pa res, malo zaokroženo.... 🙃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani