Ja sej to vem, me je ?e g. Ajvar ve?krat opomnil, da je potrebno z gorivom hladiti bencinsko pumpo (predvidevam, da je to ?e bolj kriti?no ob toplej?em ozra?ju), no kmalu zatem sem nalil preko 20L benza in bo nekaj cajta mir.
Sem upo?teval na?elo; da kar lahko stori? danes, ne odla?aj na ju3, pa? pa NA POJU3?NJEM.
Nato?il obe gorivi, pa tudi nekaj motornega olja. Kar se LPG-ja in benza ti?e, bi ?e kak?nih max. 50km prevozil (na benz) in bi mi tudi benza zmanjkalo, ker pomen da bi obstala na cesti brez obeh goriv.
V manj kot 24urah (brez konkretnih ciljev) prevozil preko 500km, pri tem obiskal razli?ni dr?avi, med drugim pa bil tudi v meni najljub?em mestu, to je MB.
Mislim, da je neka glicerinska zadeva, kupil pa sem v Leclerju, naj bi prepre?evalo da se pri zelo nizkih temperaturah gumice zatrgajo (npr. ko vrata odpre? in se gumi tesnilo kar prilepi na vrata in takrat se tudi strga). Cena pa samo neke ? cel sprej.
Dolil 3dcl motornega olja in 2 litra Vitrexa (?e dobro, da ni koli?insko obratno ), pa namazal vsa gumi tesnila z neko posebno "?avbo" in pa razne kovinske dele (npr. te?aje vrat) z nekim specjalnim olj?kom, da jim malo olaj?am pot in la?je pre?ivijo zimo.
Za pozimi vsekakor ne (vsaj ?e je govora o "mu?kem" mrazu), ker kolegu se je med vo?njo marsikej dogajal, ko je bilo zunaj minus 15 ali manj temperature.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predlagam, da povpra?a? (?e obstaja kak?en ?koda forum) ali pa kar splo?no; www.avtomobilizem.com
Tam se najde folk in lastniki vseh sort vozil, pa ti garant nekdo iz prve roke pove odgovor.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani