Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁
Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo.
Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬
Dlje časa tam nekje 150 km/h, več kot 160 km/h pa se ne spomnim. Gre pa za Thule Atlantis 600.
Občutek meni pri 150 km/h ni prijeten, če imaš v glavi omejitev proizvajalca. Ampak potem vidiš, da te prehitevajo avtomobili s podobnim kovčkom, ki vozijo še kakšnih 20-30 km/h več. V resnici je večja nevarnost, da kasiraš kakšen kovček v vetrobransko steklo od norca pred tabo, kot da se odtrga tebi. 🤔
Bolj so verjetno težava pospeški (hitro zaviranje, karambol), ki povzročijo večjo silo kot sam upor vetra zaradi enakomerne visoke hitrosti, če gre za težak in slabo pritrjen tovor:
Potem je trivaljnik s 125 konji se slabsa izbira? Gledam enega Fokusa s s 115k prevozenimi km. Torej mad 150-200k km je najbolje gledati atmosferce brez turba? Katere znamke imajo take masine? Pozna kdo to Mazdo? Seveda hvala vsem za predloge in debato:)
Zanima me, koliko kaj ostali vozite z kovčki na strehi po avtocesti. Thule priporoča kot zgornjo mejo 130/ uro in tega se tudi sam držim. A opažam, da prehitevajo predvsem naši strokovnjaki, za volanom besnih strojev nemške svete trojice, da kar krepko prekoračijo te hitrosti.
Verjetno so omejitve še na vseh cestninskih na Štajerskem-včeraj preverjeno Tepanje in Vransko. Navigacija že od leta 2018 nima vrisane glavne ceste Murska Sobota-Moravske toplice(Terme 3000) in ne najde cilja.
Za primerjavo,velikost kart,ki sem jih posodobil na BMW-ju je 31 GB-in ja navigacija je dosti bolj zanesljiva in uporabniku prijazna.
Potem to pomeni, da se enostavno ne splača kupiti podaljšanja nadgradenj? 🤔
Največji problem je ta, da se folk ne pozanima mal prej in samo na ceno gleda, kje ga bo prišlo najceneje. Namreč večina sliši samo ime keramika in misli, da je to to. Potem pa vidiš na fb video oglase za poceni nanos - tam pa tip kar z pištolo prešprica.
Kvalitetna keramika ni poceni isto kot npr. šamponi - pa to ti itak še bolj poznaš.
Prav imaš. Kvaliteta se plača pa, tudi verjamem, da dlje traja. Predvsem priprava je pomembna, da je vse lepo razmaščeno od prehodnih voskov, umazanije, slabih šamponov. Marsikdo ne ve, da naredi z nekvalitetnim avto šamponom več škode laku kot koristi. Veliko ljudi misli tudi, da so zaščitni premazi na laku, ( naravni voski, sintetični, keramični premazi, nano premazi) le zaradi lepote in leska. Ne, to storimo zato, da zaščitimo avtolak pred "kislim" dežjem, nečistočami v zraku, soljo na cesti, kislimi ptičjimi iztrebki itd. Vse skupaj gre dol izredno lahko, se ne zažre v lak. In ja, seveda je takšen avto tudi lepši na pogled. 😉
Tako, da sam vedno podpiram vse, ki kaj naredijo za zaščito avtolaka,raznih plastik na avtu, gum...
@NevLadoSem imel tudi jaz pomisleke glede keramike, pa ti povem, da mi nikakor ni žal. Vsa umazanija gre takoj dol že samo, če na hitro z vapom potegneš in se avto spet sveti. Kot je meni bilo razloženo se ravno pri odtekanju vode vidi koliko je že obrabljena keramika. Obstojnost (in kvaliteta) je različna. Preveri s katero firmo dela. Meni je delal s GTehniq, ki dajejo kao 5let garancije. Vendar mi je mojster sam že na začetku povedal, da je realna maksimalna obstojnost 3 leta.
Sodelavec je dal keramiko lansko leto pri renomirani delavnici za poliranje avtov na svoji rdeči kii in po letu dni je ni skoraj nič več gor. Odvisno je predvsem od tega, s kako kvalitetnimi šamponi pereš avto, ali ročno ali v avtopralnici, koliko voziš po slanih cestah, ali imaš garažo ali je avto zunaj na soncu, slani...
Mi imamo dvolitrskega turbo-dizla iz leta 2010 s 105kW in 320.000 km. Zaenkrat se še nimam kaj žalit. Vleče kot zverina, porabi pa manj kot sodobni hibridi. Resnici na ljubo: od kar jo imamo do zdaj je povprečna poraba za 6,2 litra nafte na 100 km več kot Tesla...
Naj se še malo dvigne cena elektrike pa se boš vozil ceneje kot tesla. 😉
Po opravljenih parih regeneracijah so se le-te ustalile na vsakih nekje 235-240 kilometrih. Tudi 250 je bilo nazadnje. Tako, da tudi tukaj vidim izboljšavo oziroma so se intervali znatno podaljšali. 👍
A to pišete dizlaši, ko se furate neki brez veze, da se vam regeneracija dokonča? A dpf zabija al add blue al kva že? (mal heca, da ne bo kdo mislu)😁
Nikoli se ne furaš z mazdo brez veze. 😉 To je vedno užitek, če je pa še dobra muzika noter je pa itak zmaga. Drugo je, če bi imeli kako nemško znamko. Tisto je pa res furanje brez veze. 😉 Tudi, ko ne dela regeneracije. 😊
Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊
Evo, naredil sem prvih 500 km s tem aditivom. Avtocestna poraba se je zmanjšala iz 6,5 na 6,3 /100. Že to je super.👍 Sicer pa je motor sedaj, ko je izgleda že vse prečistilo, veliko tišji in zjutraj vžge takoj. Opaziti je, da deluje.
Največja in najbolj opazna razlika je ta, da liqui moly ne veže vode nase, ki je v rezervoarju in v pa v samem sistemu goriva. To se pozna tudi pozimi, ko tako izloči veš parafin.
Datakol veže vodo nase, pri tem zviša malo temperaturo izgorevanja in posledično tako tudi voda skupaj z gorivom "zgori". Druga, pomembna stvar je ta, da izredno lepo topi nečistoče, ki se pojavljajo v sistemu in samem motorju.
To smo lepo videli ob predstavitvi. Tudi injektorje fajn "spuca".
To sicer opravi tudi liqui moly, a mnogo slabše in nekako na pol. Takoj sem opazil zjutraj boljši in takojšen zagon motorja. Pa tudi nekako bolj tiho deluje, odkar sem vlil flaško noter. 😊
Nisem zaposlen pri tej firmi, samo svoja opažanja povem. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo.
Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬
Povezava za deljenje
Deli na druge strani