To je fail v proizvodnji, isto izkusnjo sem imel sam z zeninim p207. Nov , po parih letih se mi je zacela lusciti barva zadaj na 5.vratih...ličar je rekel, da ce zelim sanirati bom moral slej ko preje pobarvati cel avto...smo furali do 10.leta in ja, avto se je dejansko olusil👍😉, licar je takrat rekel da bi lahko zahteval stvarno napako, ampak to brez pravnikov ne gre (ker ti izpodbijajo, da nisi avta pravilno vzdrzeval, pral, uporabljal ustrezna cistila, itd.. ). Kar mi je razlozil je pa bil fail v proizvodnji, bodisi niso dovolj zapekli barve ali pa je bila vmes vlaga....rezultat je bil pa boren, da ne recem smesen, da se ti avto kupljen nov iz salona zacne lusciti. Jaz takega avta, cetudi sanirajo haubo ne bi kupil, ker ne ves kje se bo zacelo lusciti naslednje...
Pri pežojih je to kar pogosta težava. Kar poglejte si, koliko starejšim 206-kam se lušči lak, nekateri imajo celotne strehe, zadnje havbe, sprednje havbe oluščene. 🤔
Pa kaj se samo meni zdi al je ta soul red od zadnje serije 6-ke bolj temna in ima večji sijaj kot od prejšnjih?
Je res bolj temno rdeča. Imaš pa občutek, da ima večji sijaj zaradi temnejše barve. Lak je lak. Odvisno je tudi, kako je prebarvan.Manj kot je pomarančast, bolj se bo svetil,ker se svetloba drugače odbija od barve. Zato pa s poliranjem, kjer odstraniš mikroskopsko zgornjo plast barve in s tem pripomoreš, da je površina bolj gladka in zato bolj bleščeča.
pred 8 urami je scania napisal:
Samo v primeru te mazde morajo rešit v garanciji, zdaj če bodo lakirali celoten avto pa dvomim. Torej bo cez cas nova barva mat soul red.
Če bi dobil tak avto po zelo ugodni ceni, res ugodni, bi se ga splačalo celega kakovostno prebarvali. Barvanje celega avta pride nekje 1500€. Na koncu bi ga še profesionalno spolirali in bi bil lepši kot nov. 🤗
Čudi me da ima soul red te probleme, kaj nima ta barva dodatnega laka?
Itak, da se ponavadi ne lušči. Ta barva je sestavljena iz štirih plasti:
-temeljna barva (primer)
-prva roka je rdeče oranžna metalic,
-druga roka je temno rdeča metalic,
-prozorni lak.
Prava umetnost je zadeti pravo razmerje med metalic 1+ metalic 2, da pride ven prava soul red barva. Že na našem srečanju (poraba) smo ugotavljali, da imamo malenkost drugačne te soul red barve.
Če ne morejo pobarvati ene havbe kot se šika je res žalostno. 🤔
Nisem vprasal ker sem videl ko sem bil ze na odhodu. Pa saj ce jo prelakirajo pa nardijo tako kot treba je ok. Drugace mi je pa takoj padla v oci, zraven polno bmw-jev ampak ta mazda je center 🙂
Verjetno visoka temperatura, sploh kadar se čisti DPF ta kar konkretno naraste. Kdaj menjati je kar loterija, nekateri servisi priporočajo celo na 60kkm. Bomo videli kako se bodo obnesle te alu verzije podložk. Sem za hec vprašal na servisu, če imajo novejši modeli že alu podložke in je odgovoril da ne ve ;).
lp, Samo
Žalost je, da ne vedo. Ko sem prvi zamenjal te podložke na Mazdi mk1, ker je pilo nenormalno olja, sem vprašal na našem servisu ali se jih da kupiti. Seveda so se smejali. Itak so kekci. Mašine so pa zaribavale zaradi tega kot po tekočem traku, ker so se mašila cedila. V Trstu so vedeli za problem in za vse štiri sem dal takrat, pred davnimi leti, 14€ se mi zdi. Jaz sem jih takrat menjal na 90Kkm. In seveda zraven očistil korito in mrežico. Bil je zadnji čas, da ni bilo kake škode.
Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala
Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.
1. Korak - odvijemo vse potrebno
2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča
3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo
4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).
Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.
Lep dan in lp,
Samo
Kaj tako gloda te bakrene podložke? Po moje je skrajni čas za menjavo podložk na kakih 80-90 Kkm. 🤔
@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.
Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.
Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.
Avto je Mazda3 2.2 150 s 165.000km. Motor je R2 torej generacija do 2013. Krivec pa naj bi bili šobi, in posledično razredčeno olje in recept za katastrofo. Sem pa imel pred 60.000km težave tudi zaradi podložk,katere naj bi sanirali (mazda ni nikoli priznala napačne zasnove...), mogoče se je od takrat obrabljalo in zdaj dokončno zaribalo na glavni gredi.
Naj povem da sem olje vedno menjal med 12-15.oookm. Vozil v vseh režimih, gledal na regeneracije, ecc. vse kot se menimo na forumu da je ok.
Ja. Tej prvi motorji so imeli problem z neustreznimi gredmi. Pa še predpisani predolgi intervali menjave olja (20Kkm) in ne menjava podložk, zabito cedilo v koritu in recept za katastrofo je tu. 🤔
Hja, nekak mi je uspelo. Trpele so oči ker te žičke se res filigranske matr...je sicer proradilo, ne vem pa za kok časa. Tko da , če kdo to drži doma, kupim za rezervo čene druzga
Če si v redu zalotal bo držalo.
Samo od sebe se ne bo odlotalo, ker bo pri miru,ko bo enkrat montirano.
jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.
Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, so lepše original izpušne cevke, ki izgledajo kot cevke za zalivanje vrta. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani